Weekend Veluwe!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-01 14:47

Ik heb met Kim overlegd en gebeld naar de Paalhoeve in Kootwijk en we zijn tot het volgende gekomen:

Er zijn 3 data beschikbaar waar jullie uit kunnen kiezen. De datum waar de meeste voor kiezen, nemen we.

Het gaat om deze data:

20/21/22 april
4/5/6 mei
15/16/17 juni

Het is de bedoeling dat we vrijdag avond verzamelen om een uur of 6. Zaterdag ochtend gaan we dan een buitenrit van ongeveer 2 uur maken. 's Middags gaan we een huifkartocht maken. s' Avonds gaan we eten en daarna feesten etc. Zondagochtend nog een buitenrit van 2 uur en daarna naar huis.

Ik krijg folders toegestuurd en zodra ik die heb zal ik het scannen en vragen of Bart het hier op bokt wil zetten.

Het hotel kost per persoon per nacht 72,50 en dan heb je een ontbijt en 's avonds een 3 gangen menu. Als het mooi weer is kunnen we ook een barbeque krijgen met een grand dessert en dat kost dan 7,50 extra. De stalling van de paarden kost 27,50 per nacht en dat is inclusief voer. Als je zelf krachtvoer meeneemt kost het 22,50. Dus voor de mensen met eigen paarden kost het weekend 190 gulden. De mensen die paarden moeten huren daar komen iets duurder uit. Een uur kost 27,50 en het tweede uur kost 20 gulden. Dus ze zijn zo'n 50 gulden meer kwijt. Maar misschien kunnen we dat oplossen door de mensen met paarden mee te laten betalen aan dit extra bedrag. Hopelijk kunnen er veel leenpaarden mee zodat er niet teveel paarden gehuurd moeten worden. Als de groep te groot wordt, moeten we splitsen zodat er 2 groepen komen voor een buitenrit.

Het klinkt in elk geval echt geweldig allemaal! Wil iedereen die mee wil, opgeven welke datum die wil en of je met eigen paard komt of dat je moet huren, dan kunnen we het zo snel mogelijk vastzetten!


astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 15:06

hallo ik vind de datum van mei wel fijn,want in april doet jolanda haar communie.
ikzelf moet een paard huren en jolanda neemt haar eigen pony mee.
hoe het verder gaat lees ik wel weer.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 15:21

Ik ga ook voor Mei..
toevoeging misschien: als we in 2 groepen gaan kun je 1 groep rustig aan laten doen en de ander normaal een rengalop of iets zal er niet bij zitten maar mochten er mensen zijn met een jong paard die liver niet willen galoperen dan kunnen die met de ene groep mee en de rest met de andere en Stef als jij Honey mee neemt moeten we even overleggen want een shet eet lang niet zoveel als die tank van mij natuurlijk

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-01 15:33

Ja daar dacht ik ook al aan!
Ik ga zelf ook voor de datum in mei. Ik hoop zo dat het mooi weer wordt!! Meestal is het rond 5 mei wel erg warm. Mijn paard is trouwens ook jarig op 5 mei.

Waar we die huifkar gaan huren, dat is een kwartiertje met de auto toch, dat zei die meneer van de Paalhoeve. Nou ja we hebben genoeg auto's neem ik aan. In die van mij kunnen al 5 of 6 mensen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 16:29

rond die tijd heeft hon echt aan een beetje hooi genoeg. misschien gewoon een handje brokjes omdat de andere paarden ook gevoerd worden.
Als we dan 2 groepen doen, kan ik in de rustige groep, dat houdt hon wel bij toch?
2 uur rijden houdt ze makkelijk vol, maar waar ik mee zit is dat ze de grote paarden niet bijhoudt (denk ik)
Had met heike al het plan geopperd om dat 's avonds een showtje te geven van haar kunsten <LOL>!!!!

Hon kan trouwens harstikke hard hoor, ze is echt geen sloompie ofzo, maar jullie paarden hebben wat langere benen.
Wat denken jullie betreft commentaar? (zie ik gewoon een beetje tegenop)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: stef op 2001-02-16 15:30 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-01 16:39

Ik zou haar gewoon lekker meenemen! Ik kan me niet voorstellen dat er mensen daar gaan zeuren! En ik denk ook wel dat ze de anderen bij kan houden. Sommige paarden lopen snel en driftig en anderen lopen heel rustig, met die tempo verschillen zit je toch een beetje. Er zullen paarden misschien moeten worden ingehouden en anderen moeten misschien af en toe even bijdraven, dat hou je toch.

Lijkt me heel gaaf als jij een show geeft!
Ik heb nu al zo'n zin in dat weekend!!

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 16:44

Jammer klinkt allemaal zo vet gaaf!
Ik zou graag mee willen, maar ik zit met m'n examens en mijn eigen vakantie.
Dus daar baal ik wel erg van, maar het gaat gewoon niet.
Alvast veel plezier! EN ik wil wel foto's zien!!!

Believe in your Dreams, Never let go and then you'll know...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 16:45

jaa doen we gewoon mei. Enne ik ben op 8 mei jarig dus ik neem wel wat lekkers mee..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 16:55

en Lot is 2 mei jarig dus die geeft ook wel wat lekkers oooh heb er zin in... zit er eigenlijk nog een max aan hoeveel personen er mee kunnen en een min.?
grijnz met z'n 4-en is ook leuk hoor maar ach

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 17:05

ik wil erg graag mee, datum in mei komt het best uit, is wel bevrijdingsdag(probleem voor iemand???) zal paard moeten huren. maar moet het eerst nog ff met mn mams over hebben, en huifkar kosten wat zijn dat? hoeveel persoons kamers, 1/2/etc maakt dat voor de prijs nog uit? naja denk wel dat ik kan. moet ff goed overhebben want is voor mij arme scholier wel beetje veel geld.
enneh Ailin is waarschijnlijk ook in maart geboren dus geef de hele maand feest (naja beetje dan)
_________________
nog 8 daagjes moet het zonnetje opkomen...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-02-16 16:05 ]</font>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 17:26

hey, hon is ook 2 mei jarig!!!!!!!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 17:55

mei maakt de datum helemaal niks uit!! mei is prima.. ik vind het wel veel geld, ik zal wel moeten sparen.. want om nou 190 piek aan m'n ouders zomaar te vragen..en ik heb verder ook nog geen inkomsten en tja dit is al een duur jaar met alles, maargoed ik zal wel kijken.... ik vraag gewoon veel geld voor mijn verjaardag enzo nouja ik ben april jarig dus... astrid kan Jino nou bij jou mee in de trailer??
maar Ik ben bijna helemaal zeker van de partij, moet dus alleen geld bij elkaar krijgen maar datgaat goed komen

"Some memories are best forgotten"

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:06

nee want ik ga al met astrid mee met de trailer. neem of barley mee of een ander paardje. Misschien mag ik Britt wel meenemen of O'malley. Kan Astrid er ook op.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:27

mei is wel ok wat mij betreft, alleen nog ff met mn ouders overleggen en geld gaan sparen.... maar ik ben over een maand en een dag jarig dus dat moet geen probleem zijn!! moet ook een paard huren trouwens... hebben ze fjordies??? *lol*
maar mei is ok hoor

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:27

Voor mij zou het dus het laatste weekend zijn... Misschien. Ik ga in ieder geval zonder eigen paard mee. Dat zou me veeeel te veel kosten.
hm... maar ik twijfel nog...
('k ga binnen kort een huisje kopen, kan het geld dus wel goed gebruiken. Boos! )

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:30

maakt niet uit of ze fjordies hebben, ik kom toch met honey als ik kom, ben er nog niet uit

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:37

lijkt me echt supertof als je met honey komt stef!! ben zo langzamerhand toch wel heeeel benieuwd naar je paardje hoor! alleen die foto's zeggen ook niet alles he, nu wil ik dr wel een keer irl zien!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 21:19

Herc is 7 mei jarig, en mijn moeder 5 mei. DAt is ook gelijk de reden dat ik liever niet ga, hebben al 2 of 3x niet gedaan omdat mijn pappa en ik op vakantie moeten. Mijn examens zitten dan ook, dus ik kan beter leren.

Verder stem ik dus (om jullie te sarren) voor juni. Dan krijg ik ong mijn uitslag, en dan zit ik dus lekker niet thuis... Oh, wil zo graag een aanleiding om niet thuis te zijn dan...

Laudie *bibber*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 21:21

maakt mij helemaal niet uit kan alle datums. dus kies en ik pas me aan. alsik mee mag want ben niet zo rijk

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-01 01:29

Jur is 5 mei jarig dus ik zal ook wat lekkers mee moeten nemen! (als ik er aan denk) Lachen


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 10:27

DIT VIND IK NIET LEUK !!! Ik kan pas vanaf juli...

Mmmmm.... best wel balen...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 11:40

organiseren e van de zomer nog iets. Da's in ieder geval geod voor mij. Ik denk niet dat ik in mei (vlak voor mijn examens) zoiets ga doen. Lijkt me dom...

Laudi (heb wel hersens moet ze alleen nog vinden)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 13:09

nou stef je bent niet de enige met een kleine pony want jolanda gaat ook mee als jullie dat ook goed vinden want ik denk dat zij de jongste van het stel zal zijn(8jaar).
als jullie daar bezwaar op hebben moeten jullie dat wel even zeggen want ik heb nog niks tegen haar gezegd en dan is het niet zo erg voor haar als ze niet mee mag omdat ze dat nog niet weet,maar als het wel mag dan gaat ze door het dak van blijdschap
laten jullie mij iets weten daar over.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 13:19

nee joh, neem mee!!!!!! Kunnen we onderweg ruilen, zij op honey en ik op marco!! (agut, nee, die is toch te smal naar mijn zin)
BTW, ALS ik dus mee ga, verplicht ik iedereen onder de 65 kilo een rondje op honey te DRAVEN zonder zadel. Wie valt trakteert!!!!!!!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 13:21

er komt trouwens zeker niemand langs Nieuwendijk waar Honey mee mee kan?
Of iemand die een ponytrailer te leen heeft? (niet te ver)
Heb zelf namelijk geen trailer


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 134 bezoekers