Car loopt onregelmatig :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Car loopt onregelmatig :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 11:30

Hij loopt niet helemaal lekker met zijn linkervoorbeen, hij zet hem korter neer dan de rechter. Ik dacht eerst aan een steentje, maar er zat niets in zijn hoef.Oh, ik word er echt gek van. Verdrietig Eerst zijn nieren, dan zijn rug, zijn achterbeen, dan kan ik weer maanden niet rijden door het zoeken naar een zadel en nu dit. Ik ben het echt zat Frusty Verdrietig Ik wil gewoon kunnen rijden en wil dat Car gezond is en geen pijn heeft. Waarom moet mij dit nou weer gebeuren. HIj is ook nog hardstikke stijf. Verdrietig

Zal ik hem een paar dagen rust geven en alleen maar wandelen en zijn been afspuiten??

gr Kat

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Re: Car loopt onregelmatig :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:32

carlosje schreef:
Zal ik hem een paar dagen rust geven en alleen maar wandelen en zijn been afspuiten??


Yep. En bel de dierenarts als er binnen een dag of 3 geen verbetering optreed.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 12:30

ja, dat zal ik doen

gr Kat

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 21:29

Je hebt ook weinig geluk he Frusty
Heb je eindelijk een passend zadel gevonden, en leek Car weer helemaal fit, krijg je dit weer.

Lijkt me een prima idee om de komende dagen alleen wat aan de hand te stappen, en de benen goed afspuiten met een zachte straal water.
Na een paar dagen zou er dan toch eigenlijk wel wat verbetering in moeten komen, anders inderdaad even de DA erbij halen.

Maak je voorlopig nog niet al te veel zorgen, het kan ook een simpele verstapping zijn die "vanzelf" weer wegtrekt.

Heel veel sterkte !

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-02 09:42

dank je wel oscar Knipoog
Gisteren heb ik alleen maar gestapt op de weg en hij liep goed, toen heb ik ook nog even lekker relaxt buiten gereden. En hij liep goed, gelukkig.

Ik ga van het weekend de pysio bellen, om hem weer wat losser te krijgen.Het gaat heus wel weer goed komen, ik ga ook weer les nemen . Ik blijf positief denken, natuurlijk Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 12:59

Voordat je de dierenarts belt zou ik de hoefsmid bellen. Kan een hoefzweer zijn.

En voor de rest kun je met afspuiten sowieso niets verkeerd doen....

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-02 14:12

de hoefsmid komt de 27ste

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:47

Hoi Kat,
Het schiet ook niet echt op het, met Carlos. Was het trouwens niet gewoon stijfheid van die malle fratsen van hem van zaterdag? Jip had daar ook een beetje last van zondag, maar maandag was alles weer ok.
Wel balen zeg. Sterkte ermee.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-02 10:28

He Marije,
Ja, dat kan idd, want ik heb gisteren met hem gestapt en hij liep hij weer normaal Knipoog Toen heb ik weer lekker buiten gestapt. Ik doe het gewoon even rustig aan.