Mika gescant.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Mika gescant.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-02 21:38

Omdat onze kleine teutebel al ruim 2 1/2 week bij de hh staat en tot nu toe alleen maar uit het land komt racen om de hengst aan te vallen is ze vanmiddag gescant.
Gewoon om te zien of alles goed was, en alles zag er prima uit, baarmoeder was mooi schoon, en op de rechter eierstok was een ei in aantocht dat nu zo'n 1,5cm is. Dus de verwachting is dat ze over ongeveer een week wel goed hengstig is zodat ze eindelijk gedekt kan worden.... Party!! Party!! Party!!
Was wel blij te horen dat ze in ieder geval goed gezond is en alles van binnen er ook goed uitziet!

Evien is al gedekt, al een paar keer nu, morgen probeert de hh het nog weer een keer en dan zal waarschijnlijk de hengstigheid wel over zijn.
Tot nu toe is alles in ieder geval hartstikke goed gegaan, Evien en Shamila lopen al samen met Mika en Mylano in de wei, dus ze zijn straks thuis al mooi aan elkaar gewend!
Mylano kan eindelijk spelen met een ander veulen, dat is ook wel fijn voor hem!
Al met al ben ik er wel blij mee en hoop ik dat ze nou ook snel thuis zullen komen, want ik mis ze wel hoor!!!
Nog een paar weekjes doorbijten..... Haha! Haha!

En dan begint het eindeloze wachten weer..............nog 11 maanden..... Knipoog Haha! Haha! Haha!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:50

'Wel fjn dat je wet dat alles goed zit!
Ja nog 11 maandjes en dan heb je weer een baby-Mika Haha!

Succes nog ermee!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:55

Goed nieuws!!! gelukkig ziet alles goed uit! Mika laat je nou eenmaal graag in spanning he }>