oorbellen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

oorbellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 19:52

ik hoorde laatst dat het met springen verplicht is je oorbellen uit te doen, anders kun je gediskwalificeert worden! is dat met dressuur ook zo? ik heb met beide altijd gewoon met gereden, maar doe het dan voortaan voor de zekerheid maar niet meer Haha!



Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:18

Vroeger (heeeeel lang geleden, toen ik nog bij de ponies reed Haha! ) mochten wij op wedstrijd ook geen oorbellen in.
Later is deze norm geloof ik een beetje vervaagd, en mochten knopjes en kleine ringetjes wel; slierten waren nog steeds uit den boze !
Ik geloof niet dat oorbellen met naam en toenaam in het wedstrijdreglement genoemd staan (correct me if I'm wrong), maar ik kan me wel voorstellen dat er een soort "gedragscode" voor is.
Persoonlijk vind ik nog steeds dat een knopje of een klein ringetje best kan, maar zo'n megasliert of een gigabel vind ik eigenlijk niet kunnen.
Oorbellen zijn ook altijd een risico tijdens sporten, dat zal er vast ook mee te maken hebben.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 13:25

hey,

ik dacht dat het toch toegestaan is, zolang het niet hindert. Dus bv kleine knopjes of ringetjes mag wel.

Trouwen: al die dressuuramazones rijden met zo'n parel-oorbelletjes, zo'n witte knopjes; staat trouwens wel chique.
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 13:31

Met kleine knopjes zul je vast geen problemen krijgen, maar als je van die enorme hangers in doet, lijkt het me toch wel wat gevaarlijk.,

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:38

Anky draagt ook oorbellen, dus waarom niet?

Ik vind die lange dingen of van die joekels van ringen ook vreselijk lelijk staan onder je cap/hoedje vandaan.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: oorbellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 23:26

slotje.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, Olikea en 59 bezoekers