het gaat super!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

het gaat super!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-02 10:40

Ik had vrijdag wedstrijd, met corretje (18jr) in de m1 en hij was best wel druk met inrijden maar in de proef ging de put er een beetjuh uit, en de andere proef ging wel beter. Maar goed er werd in de 1e proef streng gejureerd en had een 1ste prijs met 146 punten er waren maar 3 ofzo van de hele baan met een wintspunt. De 2e proef was ik ook 1ste met 158 punten Haha!

Ik ben zo trots op mijn paardje ik dacht 18jr dan zal het wel ophouden maar we gaan zo lekker door! Over 2 weken zijn er kringkampioenschappen en ik ga lekker trainen en dan zullen we zien.

~Be as you are~


HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Re: het gaat super!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 13:47

party-girl schreef:
Maar goed er werd in de 1e proef streng gejureerd en had een 1ste prijs met 146 punten er waren maar 3 ofzo van de hele baan met een wintspunt.


He dat klopt voor geen meter hoor, als je 1e bent met 146 punten dan kunnen er in jou baan echt geen anderen zijn met een winstpunt want je had zelf dus ook geen winstpunt in je 1e proef terwijl je 1e was.

lekker vaag Scheve mond

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 17:42

en waarom zou het niet kloppen,als er nou bijv. laag gejureerd is Lips are sealed

maaike harstikke goed hoor, gaat de laatste tijd echt goed met jou en corretje!!!

Kuss Maaike (onder roos dr naam)

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 17:54

littleroosie schreef:
en waarom zou het niet kloppen,als er nou bijv. laag gejureerd is Lips are sealed



lezen meid.. horsef@n schrijft dat ze niet eerste kan zijn als er wel combinaties zijn die winstpunten hebben gereden, terwijl ze zelf geen wp heeft. Kan inderdaad niet Knipoog

Maar party-girl, echt knap hoor die winstpunt! zeker met een al wat oudere pony.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Re: het gaat super!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 12:29

HorseF@N"]
[quote="party-girl schreef:
Maar goed er werd in de 1e proef streng gejureerd en had een 1ste prijs met 146 punten er waren maar 3 ofzo van de hele baan met een wintspunt.


He dat klopt voor geen meter hoor, als je 1e bent met 146 punten dan kunnen er in jou baan echt geen anderen zijn met een winstpunt want je had zelf dus ook geen winstpunt in je 1e proef terwijl je 1e was.

lekker vaag Scheve mond
[/quote]

Ik reed niet alleen met mijn klasse er was ook nog m2 en z1 en daar waren maar 2/3 met wintspunten!!!!!

~Be as you are~


HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Re: het gaat super!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 19:56

party-girl"]
[quote="HorseF@N"][quote="party-girl schreef:
Maar goed er werd in de 1e proef streng gejureerd en had een 1ste prijs met 146 punten er waren maar 3 ofzo van de hele baan met een wintspunt.


He dat klopt voor geen meter hoor, als je 1e bent met 146 punten dan kunnen er in jou baan echt geen anderen zijn met een winstpunt want je had zelf dus ook geen winstpunt in je 1e proef terwijl je 1e was.

lekker vaag Scheve mond
[/quote]

Ik reed niet alleen met mijn klasse er was ook nog m2 en z1 en daar waren maar 2/3 met wintspunten!!!!!
[/quote]

Ow ik dacht dat je het alleen over 'jou' klasse had, hadden die voor de rest in jou baan (de M2 en Z1) wel dezelfde jury dan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers