strenge jury zondag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

strenge jury zondag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 16:53

hallo ik had gister wedstrijd in westmaas het ging niet zo goed maar wil het toch ff vertellen!!

want mensen hier op bokt vertellen alleen maar als ze een winstpunt hebben gehaald en nooit als ze een keer verloren hebben!!!

maar in ieder geval ik had wedstrijd in de L1.ik had jury mevr.Lagenmaat en Meneer Groeneweg. ik vond zelf wel dat ik netjes gereden had en ik had 151 en 146 punten.

we moesten vroeg op (kwart voor 6!! Slapen )want ik moest als eerste van de dag om half 9.

ik was wel eerste (van de 1!) Haha!

nou dit wou ik ff kwijt groetjes daniella

19 juli Kreta!!!!


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 09:52

Ik vind je punten nog helemaal niet slecht! Best netjes hoor, zeker met een haf Lachen

En ik ben het idd met je eens dat iedereen alleen maar plaatst als het goed gaat.. naja, troost je, er zwerven hier op bokt ook nog 2 horrorverslagen van mij rond Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 12:47

grassie schreef:
Ik vind je punten nog helemaal niet slecht! Best netjes hoor, zeker met een haf Lachen

En ik ben het idd met je eens dat iedereen alleen maar plaatst als het goed gaat.. naja, troost je, er zwerven hier op bokt ook nog 2 horrorverslagen van mij rond Haha!


he bedankt van je reactie , leuke haf die op je frofiel staat!!

maaruh hoe heb jij nou die foto's erop gezet?? bij mij doen ze het weer niet!! Boos!
dan ken je ook ff zien die haflinger waar ik op rijd!! Haha!

groetjes daniella

19 juli Kreta!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flew en 30 bezoekers