Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:40

Nou tja... hangt ervan af of ik naar wiskunde moet... Ik hoop van niet dan ben ik om half 1 op stal. Als ik wel naar wiskunde moet pas om half 4 Boos! als ik naar die les moet sms ik je even maar dat weet ik dus pas morgen als ik op school ben.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:40

Ik hoop dat Lady snel beter gaat lopen. D'r werd steeds dikker en heb vandaag de DA gebeld om te vragen of het niet de bedoeling was dat we ook zouden koelen Verward . Dat was idd de bedoeling en dat was hij vergeten door te geven Boos! Boos! . Die Van Der Kamp mag ik echt niet...en nu zeker niet.

Maar goed...stel dat het niet lukt...dan hoop ik dat mijn vader weer zo lief is om mij te gaan brengen met de auto. Kan ik gelijk mijn lik-ithouder meenemen.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:44

Ik kwam net Anique tegen in de bios Haha!

@ Anique Wat vond je van Bridget Jones? Herkenbaar Tong uitsteken?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:49

ff vraagje ik wil graag dit topic in mn onderschrift... hoe moet dat? ik heb al in de handleiding gekeken maar kan t niet vinden

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:27

ja zou ik ook wel willen, maar weet ook niet hoe!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:38

Bij je profiel heb je een vakje met onderschrift.
Daar inplakken en klaar is kees

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:41

uhm dus alleen maar de adresbalk plakken??

Anique waar bvlijven de foto's nou!!!!!! haha zit met spanning te wachten!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:42

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa is me gelukt!!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:16

elady schreef:
Ik hoop dat Lady snel beter gaat lopen. D'r werd steeds dikker en heb vandaag de DA gebeld om te vragen of het niet de bedoeling was dat we ook zouden koelen Verward . Dat was idd de bedoeling en dat was hij vergeten door te geven Boos! Boos! . Die Van Der Kamp mag ik echt niet...en nu zeker niet.

Lekker slim om dat er niet even bij te zeggen.. Scheve mond
ik zat vroeger ook bij de Delta met Evita, heb in die tijd eigenlijk zelden een veearts nodig gehad maar de keren dat ik ze wel nodig had kwamen ze veel te laat, hadden ze niet de goede spullen mee enz.. daarna ben ik naar meursing gegaan en toen ik hier op stal kwam bleek dat op 1 na iedereen hier meursing heeft, dus dat is wel handig Lachen
wat is er dik, d'r kogel of echt de pezen?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:17

Pff die anique joh, heeft ze eindelijk een eigen computer en internetverbinding op haar kamer, moet je nog jaaaren wachten voor ze de foto's een keer op bokt plaatst Knipoog

Wie weet er trouwens wie er vanochtend in de paddock heeft gelongeerd met springbalkjes, deze lagen nl nog in de paddock Boos!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:40

Binar schreef:
Pff die anique joh, heeft ze eindelijk een eigen computer en internetverbinding op haar kamer, moet je nog jaaaren wachten voor ze de foto's een keer op bokt plaatst Knipoog

Wie weet er trouwens wie er vanochtend in de paddock heeft gelongeerd met springbalkjes, deze lagen nl nog in de paddock Boos!

Jaaaaaa joh die Anique, wat moeten we ermee Haha!

Nee ik heb geen idee,was er pas vanmiddag

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:46

Dat kleine mormel zit nu al een kleine 10 minuten op mijn schouder te slapen.. zit en typt erg vermoeiend.. kleine katjes worden groot... en zwaar Haha! Lovers
Jammer dat John niet in de buurt is, had' ie mooi een foto kunnen maken Verdrietig

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:53

elady schreef:
Bij je profiel heb je een vakje met onderschrift.
Daar inplakken en klaar is kees

Ja dat heb ik gedaan... zie onderschift... t werkt niet echt... k wil t graag zoals jij t hebt Cool

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:27

wat raar! Gewoon de http balk die je nu bovenaan ziet copieren!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 23:03

ja ik heb m ook Haha!:D:D:d

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 11:20

Citaat:
Lekker slim om dat er niet even bij te zeggen..
ik zat vroeger ook bij de Delta met Evita, heb in die tijd eigenlijk zelden een veearts nodig gehad maar de keren dat ik ze wel nodig had kwamen ze veel te laat, hadden ze niet de goede spullen mee enz.. daarna ben ik naar meursing gegaan en toen ik hier op stal kwam bleek dat op 1 na iedereen hier meursing heeft, dus dat is wel handig
Idd...ik ben hard op zoek naar een andere DA. Heb al zovaak 3 uur zitten wachten op die man...in plaats dat hij dan even belt Boos! . Dan denk ik ik ga maar rijden...zit je er 5 minuten op...komt tie aan.

Citaat:
D'r pees...vanochtend was hij een stuk minder dik, maar ik ga gewoon koelen en stappen verder.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:42

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik in de trekker gereden Haha!:D:D:D
Das nog leuker dan autorijden hahaha
Maar John je moet een waterafstotende stoel erin zetten of de raampjes erin zetten... k heb een natte achterkant :S

Trekker rulezzz hahaha

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:04

Marieke_ schreef:
Maar John je moet een waterafstotende stoel erin zetten of de raampjes erin zetten... k heb een natte achterkant :S

Trekker rulezzz hahaha

Hahahaa OK dan!
Dus voor jou geen auto meer maar een trekker? Clown

Nog bedankt trouwens voor het uitmesten OK dan! Ben er erg blij mee, wel jammer dat jullie geen kruiwagen voor mij hebben bewaard Schijnheilig

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:08

whaha ja ik zag je voorbij komen op de trekker *LOL*

Evita ging vandaag turnen in de paddock.. maar dat ging niet helemaal vlekkeloos Ach gut

ze was een beetje vrolijk vandaag en ik ging haar longeren-zonder-lijn in de paddock Lachen ze had al lekker gedraafd en gegalopeerd, maar ineens kreeg ze het in haar kop Schijnheilig
ze trok een sprintje (plat door de bocht Knipoog ) en begon gekke sprongetjes te maken met daarna een heeele mooie handstand waar de gemiddelde turnster jaloers op is
toen ze weer neer kwam van haar giga-bok zag ze ineens dat ze nog de bocht om moest, maaruhmm.. dat redde haar bolle lijfje niet meer, dus ze vloog een beetje uit de bocht Bloos
een plof tegen het schot en mevrouwtje lag op de grond, uiteraard midden in een hoop mest.. haar hele snoet zat onder het zand en ze stond snel weer op, even gauw kijken of niemand het gezien had *LOL*
arm meisje Ach gut , ze is ook nog eens gewond, een schrammetje boven haar oog. ze is al net zo handig als haar baasje Ach gut Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:36

Arme Evita.... en ze is vreselijk gewond, ik vind wel dat je er een de ambulance erbij moet halen of op zn minst een pleister erop

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:58

Aaagh arme Evietje Ach gut hahaha

He ANIQUE

WAAR BLIJVEN DE FOTO"S??????? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:24

Marieke_ schreef:
Ik kwam net [naam] tegen in de bios Haha!

@ [naam] Wat vond je van Bridget Jones? Herkenbaar Tong uitsteken?

verschrikkelijk herkenbaar, vooral van die cocaine Tong uitsteken Haha! Bloos

grapje

zat ik daar in die bios, naar de voorstukjes te kijken, komen daar ineens twee vreselijk irritante mensen alles weer verstoren. ze waren te laat omdat ze naar de macdrive waren geweest.

drie keer raden wie de ene was Haha! Haha! Haha!

moos, de foto's kan ik nog niet op mn compu zetten omdat de juiste software nog niet geinstalleerd was, dat moet ik dus nog doen, maar snap niet hoe t moet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:27

trouwens, vandaag weer een [naam] actie. fiets vandaag naar school, fiets in de stalling, lessen gevolgd, weer naar de fietsenstalling terug..... fietssleutel kwijt. ik weer terug naar stal, iedereen geallarmeerd (oid?), nergens te vinden.

ik weer op de fiets terug naar huis, om mn reservesleutel te zoeken. ja, mooi niet, nergens te vinden. ik weer terug gefietst, fiets terug gegeven, helemaal naar de stad gelopen, tram gepakt en lopend naar mn werk, van mn werk lopend naar school met de ondertussen gevonden sleutel, en maar weer door gegaan naar stal.....

wat een rotzooi weer zeg

als dus iemand twee sleuteltjes aan een blauwe hanger op beentjes voorbij ziet komen lopen, GRIJP M! hij wordt namelijk gezocht wegens belemmering van rechtsgang (ik wilde namelijk de hele middag gaan zitten bokken, om de meest vreselijke roddels te ontdekken)

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:33

Ow die zag ik nog. Volgens mij lagen ze in de stal van Ko.
Maar dat ligt nu allemaal op de mesthoop

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:43

Marieke_ schreef:
Hoi allemaal,

Trekker rulezzz hahaha

Ja was effe gezellie, Marieke op de trekker de laan op en neer, natte achterkant, daar heb ik nooit last van. Een stoel met kont verwarming, is dat iets denk je??????.

Raampies, zo koud was het toch niet vandaag???????????.