als ik naar die les moet sms ik je even maar dat weet ik dus pas morgen als ik op school ben. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Dat was idd de bedoeling en dat was hij vergeten door te geven
. Die Van Der Kamp mag ik echt niet...en nu zeker niet.elady schreef:Ik hoop dat Lady snel beter gaat lopen. D'r werd steeds dikker en heb vandaag de DA gebeld om te vragen of het niet de bedoeling was dat we ook zouden koelen. Dat was idd de bedoeling en dat was hij vergeten door te geven
![]()
. Die Van Der Kamp mag ik echt niet...en nu zeker niet.

Binar schreef:Pff die anique joh, heeft ze eindelijk een eigen computer en internetverbinding op haar kamer, moet je nog jaaaren wachten voor ze de foto's een keer op bokt plaatst![]()
Wie weet er trouwens wie er vanochtend in de paddock heeft gelongeerd met springbalkjes, deze lagen nl nog in de paddock
Idd...ik ben hard op zoek naar een andere DA. Heb al zovaak 3 uur zitten wachten op die man...in plaats dat hij dan even beltCitaat:Lekker slim om dat er niet even bij te zeggen..
ik zat vroeger ook bij de Delta met Evita, heb in die tijd eigenlijk zelden een veearts nodig gehad maar de keren dat ik ze wel nodig had kwamen ze veel te laat, hadden ze niet de goede spullen mee enz.. daarna ben ik naar meursing gegaan en toen ik hier op stal kwam bleek dat op 1 na iedereen hier meursing heeft, dus dat is wel handig
wat is er dik, d'r kogel of echt de pezen?
. Dan denk ik ik ga maar rijden...zit je er 5 minuten op...komt tie aan.D'r pees...vanochtend was hij een stuk minder dik, maar ik ga gewoon koelen en stappen verder.Citaat:wat is er dik, d'r kogel of echt de pezen?
Marieke_ schreef:Vandaag heb ik in de trekker gereden:D:D:D
Das nog leuker dan autorijden hahaha
Maar John je moet een waterafstotende stoel erin zetten of de raampjes erin zetten... k heb een natte achterkant :S
Trekker rulezzz hahaha
Ben er erg blij mee, wel jammer dat jullie geen kruiwagen voor mij hebben bewaard

ze had al lekker gedraafd en gegalopeerd, maar ineens kreeg ze het in haar kop
) en begon gekke sprongetjes te maken met daarna een heeele mooie handstand waar de gemiddelde turnster jaloers op is

, ze is ook nog eens gewond, een schrammetje boven haar oog. ze is al net zo handig als haar baasje
Marieke_ schreef:Ik kwam net [naam] tegen in de bios![]()
@ [naam] Wat vond je van Bridget Jones? Herkenbaar?
Marieke_ schreef:Hoi allemaal,
Vandaag heb ik in de trekker gereden:D:D:D
Das nog leuker dan autorijden hahaha
Maar John je moet een waterafstotende stoel erin zetten of de raampjes erin zetten... k heb een natte achterkant :S
Trekker rulezzz hahaha