Gister..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 12:58

Gister zijn de oude eigenaren van Robin wezen kijken! Ik had van half 10 tot half 11 les.. en ze kwamen dus naar mijn les kijken! Ze vonden dat hij er goed uit zag enzo. Het was echt heel leuk! Maar toen vertelde ze me dat Robin in 1999 NL KAMPIOEN IN DE L-VIERTAL, is geweest, en in de Z-VIERTAL reserve kampioen!! Knap van um joh Lovers Ze miste hem wel heel erg.. toen Hanifa (waar hij dus van was) erop ging rijden kon ik eindelijk eens zien hoe hij liep en hij liep echt super mooi!!!!! Lovers echt een schatje is t Lovers toen ze weg gingen kreeg ik nog een cadeautje, omdat Robin 17 mei jarig is! Een super mooi zwart halster van Kieffer, met een super mooi hengsten-halstertouw erbij!! het was echt heel gezellig.. alleen dachten we dat Robin ze nog wel zou herkennen maar dat deed hij niet Verward Niet echt boeiend om te lezen maarja wilde het even kwijt Party!!
Ik heb ook nog een nieuwe foto van Robin gekregen op de computer.. staat ergens bij plaatjes!


WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 13:05

leuk ja!

Malakeh Arabians * Breeder of the Beautifull Arabian Horse.*

Neem een kijkje op onze nieuwe website!! http://www.malakeharabians.webs.com

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 16:47

Echt leuk! Wel jammer voor het vorige baasje dat Robin haar niet herkende! Maar ze zeggen dat een paard nooit een mens vergeet die goed voor hem is geweest! Vaak zal hij dat laten blijken maar soms ook niet dus bij Robin zal dat het wel geweest zijn of niet?

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 17:16

hai, wat leuk, en lief van ze dat ze je dat hebben gegeven..
waarom hebben ze hem eigenlijk weggedaan?

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 17:26

Leuk nath! en heb je nu ook zn paspoort? dan kun jij met m starten!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 18:35

Ja, ik heb zijn paspoort nu ja! Nu alleen nog de foto voor de kaart! en dan heb ik mijn startkaart!!! Party!!

Carolam, ze hebben hem verkocht omdat ze een nieuwe pony gekocht hebben (arabisch volbloedje) waar ze mee wil crossen en springen! en robin is dus te oud om te crossen (SGW) dus toen hebben ze hem verkocht.. ze vonden het wel super moeilijk maar hebben toch de knoop doorgehakt.. ze hebben hem 8 jaar gehad Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charootje, GoogleAdsense, lanouska en 147 bezoekers