Dieren mishandeling..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Dieren mishandeling..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 17:06

we zouden eerst een jong vogeltje krijgen maar dat gaat nu dus niet meer door... Verdrietig
we zouden de vogel van een collega van me moeder krijgen maar er is gisteren ingebroken..
ze had 18 vogels, 2 honden, paar knijnen en hamsters en eieren met vogels erin
en die inbrekers hebben dus alle vogels nekken omgedraaid, eieren kapot gemaakt, de konijns oren eraf geknipt, honden iets gegeven waardoor ze suf werden en niet meer blaften en geschopt en de hamsters op de grond gegooid.... Huilen
dit is echt zooo ziekelijk Boos!
ik vind het natuurlijk heel jammer dat we geen vogeltje meer krijgen want we hadden alles al gekocht en helemaal op verheugt enzo...
maar het is zoo zielig voor die beestjes je gaat toch niet zoiets doen??
ik word hier echt zoo pissig van Verdrietig
als je inbreekt, neem dan de tv mee ofso en niet iets dierbaard vermoorden of wat dan ook
Laatst bijgewerkt door angelfire op 10-06-02 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

butterfliy

Berichten: 56
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 17:08

Boos! het is inderdaad heel erg!!!!!! jullie hadden ALLES al in huis...... en zelfs ik had me er een klein beetje op verheugd.... tjezus... weet je HOE eng?!!!!! straks doen ze dat ook met mijn knijn... en katjes en hond... Verdrietig

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 17:10

jeez!! echt belachelijk gewoon!!! Hoe ziek zijn de mensen tegenwoordig Lips are sealed echt verschrikkelijk. kan er gewoon niet bij. hoe kun je zoiets toch doen. Vreselijk gewoon!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 17:33

Bah, als ik zulke mensen in m´n handen zou krijgen ggrrr...............
Hoe is het met de collega van je moeder, die zal wel behoorlijk overstuur zij geweest.
Wens haar maar sterkte.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 17:37

Ilindra schreef:
Bah, als ik zulke mensen in m´n handen zou krijgen ggrrr...............
Hoe is het met de collega van je moeder, die zal wel behoorlijk overstuur zij geweest.
Wens haar maar sterkte.


ja ik wete het niet maar die baalt er natuurlijk flink van en die is natuurlijk heel erg verdrietig...
echt ik kan het gewoon niet uitstaan dat er mensen zijn die dit doen..
ik durf nie eens een beest 1 klein klapje te geven
gewoon een oor erafknippen... bah egt ziekelijk
geen woorden voor... Scheve mond

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 20:22

Walgelijk!!! Hoe kan je dieren zoiets aandoen???
Ik hoop dat ze de daders vinden en dan mogen ze van mij hetzelfde bij hun doen!!! BAH!!!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 21:47

godver ik kan me daar zo boos om maken, je gaat toch niet de oren van een konijn afknippen, dan ben je toch ook ziek in je hoofd, als ik die mensen tegen zou komen die dat zou hebben gedaan zou ik zo ook die oren eraf kunnen knippen!!! Boos! Boos! Boos! Frusty

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 21:49

Lyrik schreef:
godver ik kan me daar zo boos om maken, je gaat toch niet de oren van een konijn afknippen, dan ben je toch ook ziek in je hoofd, als ik die mensen tegen zou komen die dat zou hebben gedaan zou ik zo ook die oren eraf kunnen knippen!!! Boos! Boos! Boos! Frusty


JAAAA MAN Boos! Boos! Verdrietig Frusty

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 21:54

GRRRRRRR EIGENLIJK moeten ze die mensen zo genadig laten lijden he eerst de eieren eraf knippen als ze die hebben dan de oren dan een middel geven en dan heel langzaam de nek omdraaien Extreme duivel

tania

Berichten: 30
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 22:04

Egt misselijkmakend man!! Misselijk Misselijk Misselijk
Zoiets is egt onmenselijk, als ze dat bij mijn kleine bunny zoude flikke zou ik égt ni meer verder kunne leve Verdrietig Verdrietig
Zoiemand moet je gewoon eerst vermoorden en dan levend begraven Extreme duivel

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:31

EEJ sorry maar dat klopt niet wat je daar typt je typt namelijk eerst vermoorden dan is die dus dood en daarna weer LEVEND begraven Verward Verward *LOL*

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 23:31

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR %@$!#*&!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos!

Hier kan ik me echt gigantisch boos om maken. Het slaat nergens op, maar toch kicken bepaalde mensen erop om dat dieren aan te doen Verdrietig Boos!

Ik zweer, als ik ooit iemand tegen kom die mijn hond of cavia aanraakt op een onmenselijke manier (of een ander dier natuurlijk)
Ik weet niet precies wat ik zou doen, maar ik zou zeker blind van woede zijn. En dan kan die persoon zich maar beter heel snel uit de voeten maken. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 00:23

Verdorie dat er toch zulke mensen zjn ik kan het gewoon niet begrijpen Huilen Waarom nou toch he? Ik zou weleens een normaal gesprek (voor zover dat dat mogelijk is) willlen hebben enze doorgronden Knipoog Ze ijn vast vroeger mishandeld ofzo of helemaal geschift anders kan dat niet. Bah niet normaal Frusty Verdrietig Misselijk

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 09:27

Konijnen de oren afknippen?!?!? dit is zo ziek! WEet je dat dit mijn grote angst is, dat ik daarom mijn hondje niet alleen thuis durf te laten omdat ik bang ben voor dit soort praktijken?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:05

Wat balen zeg?

Maar er zijn toch genoeg jonge vogels te krijgen?? Die beestjes verdienen ook een goede plek.

Sterkte aan die collega.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:08

Als je zoiets doet ben je echt ziek in je kop, en hoor je niet vrij rond te lopen. Maar dat snappen die hoge pieten hier in Nederland niet. Boos!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 16:21

konijnen de oren afknippen , is echt gruwelijk Boos! Huilen .
wat afschuwlijk voor het baasje van die dieren .... en natuurlijk voor die dieren zelf.

en als zo'n dierenmishandelaar gepakt word , kom hij ervan met 1 boete of 1 paar weken cel. Boos!
Laatst bijgewerkt door Gaby op 12-06-02 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 16:21

hun moesten ze de nek omdraaien Boos!
en ook nog de oren afknippen
dit doe je toch niet, hoe ziek in je hoofd kan je zijn Verward

sterkte voor die collega

xx jen

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:24

Dat vind ik echt niet meer normaal; zieke mensen noemen ze nou zulke klootzakken.
Ik hoop dat ze ze te pakken krijgen (zal ook wel weer lekker veel straf in zitten...NOT.....)
Van mij mag er met zulke mensen precies hetzelfde gedaan worden als met die dieren alleen met het verschil dat ze veeeeeeeeeeeel langer mogen lijden en dan bedoel ik ook echt lijden.
Op zulke momenten komt het sadistje in me naar boven, ze hebben ooit 2 van onze paarden mishandeld (bijna tot aan de dood). Nou wat die dieren hebben af gezien, niet meer normaal en als ik die mensen tegen kom die dat hebben gedaan sta ik dus niet meer voor mezelf in Boos!
Ik vind het asociaal, abnormaal, ziek en noem maar op.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:29

Boos!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:29

als ik die persoon tegenkom heh Extreme duivel }> Extreme duivel

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:56

Jezus... dan ben je ECHT ziek in je hoofd... Boos! Boos! Daar kan ik dus echt niet bijkomen he, dat mensen zo vreselijk kunnen zijn. Ben ik blij dat mijn lieve babypoes nu heerlijk irritant bovenop m'n printer is gaan slapen! En dat mn hond veilig (ook al) ligt te slapen...