Weer een nieuwe sport...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Weer een nieuwe sport...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 15:20

Na mijn ski-avonturen (wat na 3 lessen overigens heel goed gaat), ga ik mij vanavond na het werken met een collega/vriendin storten op FITNESS! Ik ben heeeeel benieuwd hoe dat is. Ik ga voornamelijk voor de conditie, maar mijn achterwerk mag ook wel wat platter Schijnheilig Lips are sealed
Iemand ervaring met fitness? Heb je erna nog energie genoeg voor een uurtje paardrijden? Dat hoop ik wel eigenlijk want dat is wel de bedoeling. Schijnheilig

:evaw:


germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 15:31

ski-avonturen?? vertel!!!!!!!!!!!!!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 15:51

Mijn schoonma had met de vrouwendag van de familie ( Misselijk ) (ik niet mee dus) geskied toen vonden ze het zo leuk dat ze gingen lessen. Ik mocht ook mee. Dus ja dan doe ik dat. Haha! (had 1 keer geskied zonder les) Ik heb nu 3 lessen gehad en de instructrice zei dat ik niet meer met deze groep moest gaan skieen want ik ben veel verder Verward (in 2 lessen minder Haha! ) Nu ben ik van plan nog af en toe met mijn vriend samen te lessen want in januari gaan we op WINTERSPORT Haha! .
Maar nu de fitness dus *LOL*

:evaw:

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 15:56

neem les op zo'n lopende band, daar leer je goed van skien. Zal eens een paar foto's inscannen, dan kunnen jullie van mijn kunsten genieten op zo'n lopende band Haha! Haha!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 16:17

Ik heb in snowworld geskied. Op "echte" sneeuw

:evaw:

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 16:29

Ik zit nu een tijdje op fitness en je kan het zelf zo zwaar maken als je zelf wil...ik vind het eigenlijk niks aan al die apparaten enz is gewoon heel saai dus ik zou wel met vrienden gaan doe ik ook en dat is een stuk gezelliger...en het duurt echt lang voordat je verandering ziet hahaha...maar conditie krijg je er wel van ik kan al een kwartier hardlopen (jaja das echt veel voor mij Haha! )

Veel succes ...!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 22:40

Ik heb me ingeschreven, maar kon niet gelijk beginnen, moest eerste een conditietest en een krachttest doen, op afspraak.... volgende week.
Ik heb wel samen met mijn vriendin een 26 ritten kaart gekocht. Dus nu MOET ik Haha!
Vanavond maar voor het eerst sinds jaren wezen hardlopen, met mijn zusje. Het verbaasde mij, maar ik heb echt lang gerend en heel weinig gelopen.....
Ik ben benieuwd wat er uit mijn conditietest komt.
Ik heb allemaal supersportieve collega's, eng gewoon. Eentje is de uitblinker, die zit in het nederlands Rugby Team.

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, _Nadia_, _San87_, aliida, Astrid_Brann, batje, Bloemetje75, Bowo, Dewii, Frieke84, Furst, GoogleAdsense, Googlebot, Jolijn_vos, juval, Mar_M, Maren, mylittlejoy, Nienkje_H, NikkivanOlst, nimbletje, Niwla, Petunia27, Renss, Roosch, Selina, SemrushBot, supervon78, Thrive, troetjoek, xPearl en 176 bezoekers