Ontzettende k*tstreek

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Ontzettende k*tstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 23:13

Sta ik gisteren stil voor het verkeerslicht, zie ik in m´n achteruitkijkspiegel een wit bestelbusje aan komen rijden.
De bestuurder remt en laat het busje heel zachtjes tegen mijn auto aan rollen Verward
Daarna springt hij meteen z´n auto uit, dus ik stap ook uit en hoor hem schreeuwen dat ik m´n auto naar achter zou hebbeb laten rollen (terwijl de weg daar naar beneden loopt) en dat hij daardoor schade heeft aan zijn motorkap omdat de kap om mijn reservewiel erover heen zou zijn gegaan.
Het was echt zo´n vreselijk a-sociaal type (type bouwvakker die al jaren in de WAO zit, maar wel 60 uur per week beunhaast Boos! )

Ik ga dus kijken en zie krassen over zo´n beetje de hele breedte van zijn motorkap, terwijl de kap over het reserve wiel lang zo breed niet is.
De motorkap zat zo´n 10 cm boven het wiel en kan deze dus nooit geraakt hebben.
De schade zag er al behoorlijk oud uit en was ook al hier en daar bijgewerkt met verf.

De man bleef volhouden dat ik naar achteren was gereden, toen ik hem op het feit wees dat de schade al oud was en niet overeen kwam met de achterkant van mijn auto (waar trouwens niets aan was te zien) zei hij dat ik niet moest zeuren en gewoon een schadeformulier moest invullen, ik was toch wel all-risk verzekerd met zo´n auto Verward
Hierop heb iki hem maar even m´n politielegitimatiebewijs laten zien, waarna hij instapte en weg reed.

Daarna ben ik naar het buro gereden want ik moest werken.
Staat na een half uur die zelfde man weer aan de balie omdat hij was aangereden door een agente in een Jeep en hij nu schade aan zijn motorkap had, hij wilde de chef spreken.
De chef erbij gehaald en nog een andere collega, de auto´s weer voorelkaar gezet, schade bekeken, gemeten en gefotografeerd.
Ook hieruit bleek dat zijn verhaal niet kan kloppen.
Toen hij dat allemaal zag zei hij opeens: Ok die schade is nog ergens anders van, maar mij grill is wel beschadigd.
Hierop deed hij zijn motorkap open en bleek dat er een stukje plastic was afgebroken.
Dit zit wel op de hoogte van m´n reservewiel en zou heel goed door de "aanrijding" gekomen kunnen zijn.

In overleg met m´n verzekerings-maatschapij toch maar een schadeformulier ingevuld met het hele verhaal erbij, ze zullen de schade waarschijnlijk niet uitbetalen.

Ik vind dit zo super a-sociaal, op zo´n manier aan geld proberen te komen Boos!
Het ergste is dat er niets aan te doen is, het is mijn woord tegen het zijne.
Ik heb alleen geluk dat er aangetoond kan worden dat de schade op de motorkap niet door mij kan zijn veroorzaakt.

Het is wel een lang verhaal geworden, maar ik ben nog steeds super pissig Boos!


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 23:20

jezus wat een k*tstreek idd!

Dat dat dan zomaar kan zeg! Wat een idioot! Ik hoop echt dat je verzekering dat niet gaat uitbetalen hoor!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 23:59

Correct me if I'm wrong maar volgens mij ben je als je iemand van achteren raakt altijd schuldig! Ook al zou jij de auto iets naar achteren hebben laten rollen, dan nog moet hij voldoende afstand houden.

Dus ik denk dat er geen verzekeringsmaatschappij te vinden is die dit zal uitbetalen!.

En maar goed ook! Kan je geen proces verbaal laten opmaken van valse aangifte? Hij beweerde toch dat de schade op de motorkap van de aanrijding kwam en gaf later toe dat dit gelogen was?

Lijkt me toch valse aangifte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 00:04

Hij heeft nergens aangifte van gedaan.
Dit is dus niet strafrechtelijk aan te pakken Boos!
Zijn vrouw zat er bij in en ook zij zegt dat ik naar achteren kwam, in dat geval zou ik dus wel "schuldig" zijn.
Er waren geen andere getuige en het is dus mijn woord tegen dat van hun.
Dit is een zgn civiele kwestie en daar kan de politie weinig aan doen, alleen een rapport van bevindingen opsturen naar de verzekering.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 07:33

Dat zijn echt matige dingen. Hoe diep kun je vallen.....
Mijn pa heeft mij op het moment dat ik mijn rijbewijs had gelijk vertelt, laat mensen die voorrang hebben altijd gaan, ook als ze wachten, anders zouden ze idd weleens op eens kunnen gaan rijden en jou als schuldige aanwijzen.
Hij heeft dat vroeger eens meegemaakt Boos!

:evaw:

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 07:57

Wat een aso zeg!
Heb jij er toevallig geen whiplash aan over gehouden Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 08:17

Sjezes had ik die aso genaaid zeg! NOOIT van mijn leven had ik een schadeformulier in gevuld! Kun je hem niet aanpakken wegens poging tot fraude en duperen van anderen?

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 08:22

Ilindra schreef:
Zijn vrouw zat er bij in en ook zij zegt dat ik naar achteren kwam, in dat geval zou ik dus wel "schuldig" zijn.


Nee... 1 getuige is geen getuige, dus als hij dat alsog gaat proberen hoef je je daar niet druk om te maken in ieder geval.

Dit gaat naar de verzekering, en die betaalt niet hoogstwaarschijnlijk, en dan heeft hij niets. Hij zal het waarschijnlijk wel niet doorzetten tot een civiel proces.

Je hebt dan denk ik nog meer kans dat hij binnenkort bij je op het bureau staat met een nieuw "slachtoffer"...

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 08:30

Ongelooflijk! Wat een aso lui in dit land zeg!

En wat een lef om naar het bureau te komen zeg!
Naja, je verzekering zal idd niet betalen denk ik.
Als ze wel betalen, scheelt jou dat dat weer no-claim? (Is niet te hopen!)

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 08:40

Ik ken dat soort asociale mensen!!!!

Op mijn werk stond ik naast een peugeot van de directiesecretaresse waar een echt enorme deuk inzat over de gehele zijde aan de linkerkant. Tsja ik had hem er niet ingereden.

De volgende dag kreeg ik telefoon dat ik haar auto in mekaar heb gereden en dat ik asociaal was dat ik niets gemeld heb.

Ik vroeg haar meteen of ze mee wilde komen (dit weigerde ze Verward ) om haar te laten zien dat ik werkelijk geen enkel krasje had. Aan haar schade te zien had ik mijn complete koplamp eraf moeten rijden maar ok.

Ze weigerde te komen, omdat mijn Volvo zo sterk zou zijn dat het niet zichtbaar kon zijn. Verward Nu heeft ze het complete bedrijf tegen me opgezet dat ik een leugenaar en een asociale trut ben.

Nu hebben de schade experts enzo van mijn verzekering bevestigd dat ik het niet gedaan kan hebben (aan de hand van een reconstructie). Ze blijft het echter volhouden en heeft mijn complete werksfeer verziekt.

Ik ben dus nu opzoek naar een andere baan. (heb ik eigenlijk al gevonden maar moet nog een laatste gesprek hebben).

Wat voor een achterlijke mensen heb je toch op deze wereld. Misselijk Misselijk

Merilyn
Laatst bijgewerkt door Mer1980 op 10-06-02 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 08:52

wat een k*tstreek zeg!

Frusty opsluiten die mensen!

Waar halen ze het lef vandaan zeg...
Ik zou dus echt nooit dat formuliertje hebben ingevult...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 08:55

Boos! Boos! Boos! Boos! geen woorden voor dit soort mensen, alleen mijn nekharen gaan van woede overeind staan, terwijl ik dit lees!! Boos! Boos!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 09:06

Jeetje, die man durft wel zeg!

Ik snap dat je er van baalt....
Mijn vader zegt altijd " de brutalen hebben de halve wereld" , welnu, jij bent er eentje tegen gekomen!

Kan je niet met wat colelgas wat vaker bij hem in de buurt prik-acties houden, en bij het minste of geringste de man even helemaal nakijken Extreme duivel ?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 09:53

De verzekering gaat hem ook niet betalen omdat aan de hand van genomen foto´s is te zien dat de schade niet klopt.
Het maakt dus verder niet uit dat de formulieren zijn ingevuld, het heeft zelfs het voordeel dat zijn naam zo bij de Nederlandse bond voor verzekeraars bekend wordt.
Bij ons op het buro was hij al veel langer "bekend" Schijnheilig

Ik ben nog steeds pissig Boos! Boos!
Vervelend dat ik ook nog niet de enige blijk te zijn , als ik het verhaal van Merilyn lees gaan m´n nekharen echt overeind staan.
Zo´n trut probeert je niet alleen op te lichten maar verziekt ook nog eens je werk Misselijk
Ik hoop dat je snel wat anders vind.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-06-02 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 09:58

Wat een ontzettend onbeschoft stuk vreten zeg Misselijk .. (heb er even geen andere woorden voor) Hij zal er wel flink van gebaald hebben dat hij achterop een politie-agente gereden is, niet? Wat was zijn reactie in eerste instantie toen jij je legitimatie liet zien?

Nou veel sterkte met dit "geval". Laat je ons even weten hoe het afgelopen is?

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 10:15

Heb ook een keer zoiets gehad.
Auto van m'n werkgever mee, op het bedrijfsparkeerterrein gezet. Aan het eind van de dag loop ik naar die auto toe: kras erop, en diep ook! (Splinternieuwe auto van de baas die ik alleen mocht gebruiken als ik heel voorzichtig was *slik*)
Auto ernaast heeft op dezelfde hoogte witte lak zitten...
Toevallig wist ik van wie die auto is, dus ik er naar toe, ze wist zogenaamd van niets, dus ze loopt mee: Zogenaamd hevig geschokt van de schade aan haar auto (oud barrel). Ik was dus tegen haar aangereden volgens haar en ik moest maar betalen, nee verzekering hoefde er niet bij, dat regelden we onderling wel... Toch apart dat de parkeerplaats nog helemaal leeg was toen ik aankwam en die auto daar de hele dag gestaan heeft en echt niet uit zichzelf gaat rijden.
Uiteindelijk politie erbij geroepen, ik laat dat natuurlijk niet over m'n kant gaan (baas was ook goed kwaad toen hij z'n auto zag!) en toen is het opgelost adh van de tapes van de beveiliging waarop duidelijk te zien was dat zij de fout had gemaakt.

Nulla tenaci invia est via

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 10:23

Wat een randdebielen heb je er toch tussen zitten !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 10:49

Je mag het niet zeggen, maar ik hoop dat dat asociale stuk vreten eens tegen de verkeerde aanloopt waar hij dit niet kan flikken.

"What goes around comes around...."

Ga er maar van uit dat hij zijn portie wel terug krijgt....op de een of andere manier...

Je suis Charlie.


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 10:51

Hoe bekend is hij dan bij jullie bureau en voor wat??? En probeer het alsjeblieft zo hard mogelijk te naaien. Dit soort tuig is nog erger dat die marokkanen met opgefokte scootertjes en van die vettige krulletjes die je lopen te intimideren als ze daar zin in hebben.

Kijk of hij zwart werkt enzo en misschien onterecht een WAO uitkering geniet!!Dus achtervolgen!!!! Tong uitsteken

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:54

vreselijk zeg zo'n vent! wat prima al zegt probeer 'm zo hard mogelijk aan te pakken voordat hij het een keertje bij zo'n oud meneertje flikt en die zich doodschrikt en nog gaat denken dat het zijn schuld is! Boos! Boos! Extreme duivel Extreme duivel Frusty Frusty Misselijk Misselijk Misselijk van zo'n vent!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 20:51

Prima schreef:
...Kijk of hij zwart werkt enzo en misschien onterecht een WAO uitkering geniet!!Dus achtervolgen!!!! Tong uitsteken


Jaaa...... goed idee Lachen , moet toch mogelijk zijn om daar achter te komen Verward Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 21:14

Jemig, zeg, wat een malloten zijn er toch op deze wereld. Waar haalt zo iemand het lef vandaan, vraag je je af.

Ik had zijn gezicht wel willen zien toen je je politieding liet zien... }>

Een oud-huisgenoot heeft ook eens zoiets geflikt. Hij had een busje van zijn werk waar hij niet privé mee mocht rijden. Deed hij dus toch, de eikel. Met z'n zatte kop had ie toen een aanrijding gemaakt tegen een stilstaande auto. Over de hele lengte was het busje beschadigd, die andere auto wil ik het niet eens van weten. Lips are sealed Uiteraard was ie zonder een briefje achter te laten weg gereden. Later gaf ie een ander waar hij toevallig naast geparkeerd stond de schuld. Gelukkig was het zowel voor de politie als de schade-expert meteen duidelijk dat het niet door die auto op die plek veroorzaakt kon zijn, met als gevolg voor mijn ex-huisgenoot een fikse schadeclaim en ontslag. Extreme duivel Net goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 21:15

Boos! Boos! Boos!
Het is toch niet te geloven dat sommige mensen zo vreselijk creatief zijn in het oplichten van anderen. Ik hoop dat er een reconstructie gemaakt kan worden waarin jou onschuld aangetoond kan worden. Dit slaat echt alles!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: Ontzettende k*tstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 22:56

Ilindra schreef:
Het ergste is dat er niets aan te doen is, het is mijn woord tegen het zijne.


Maar waarom krijgt hij dan wel gelijk?? Wat een asociaal typ zeg.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 20:57

Wat een ongelofelijke K-streek, niet te geloven zeg !
Ik kan me heel goed voorstellen hoe ontzettend boos je bent, gewoon het gevoel van machteloosheid en dat je besodemieterd wordt is nog het allerergst.
Een tijdje geleden heb ik ook een akkefietje gehad met "geen schuld, maar wel moeten betalen" - je voelt de bui waarschijnlijk al hangen, er was een kind in het spel, en dan ben je in dit land gewoon de pineut.
Dat het kreng (sorry Frusty ) als een idioot uit de brandgang kwam fietsen en niet wilde / kon remmen, terwijl ik stil (!!!)stond omdat ik hem aan zag komen en zodoende hem een hoop leed bespaart heb, mag de pret blijkbaar niet drukken.
Sjemig, wat was ik boos zeg nadat ik van de schrik bekomen was.

'k Zou zo zeggen: plukken die handel, en probeer hem zoveel mogelijk dwars te zitten met van alles en nog wat.
Niet dat je daar zelf wat wijzer van wordt, maar dan heb je misschien toch nog het gevoel dat er een bepaalde vorm van "recht" bestaat.

Sorry dat ik me even zo liet gaat (zijn jullie niet gewend van me, he Haha! ), maar tegen zulk soort onrecht kan ik echt niet tegen.

Heel veel sterkte en creativiteit Haha! toegewenst !


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Anouk94, ComscoreBot, Eelmo, Eleeke, Elegance_, IMANDRA, K_nolan, Larissa123, linoleum, moeshie, Mutti, ogidni, roosjenat, veerledec, Zilfstar en 72 bezoekers