leuke manege gezocht voor kinderen omg. deventer/apeldoorn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

leuke manege gezocht voor kinderen omg. deventer/apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 10:47

wie weet er in de omgeving van Deventer/Apeldoorn een leuke manege waar jonge kinderen 5 en 7 jaar oud op een leuke en veilige manier kunnen leren omgaan met pony's.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 10:49

Manege Pothoven, leuke en goede manege!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:26

Nee pothoven is niet veel aan, de cannenburgh in vaasen is veel beter!

Er zijn in de buurt nog wel meerdere maar weinig goede vind ik zelf iegenlijk. MIsschien is manege voorst een idee? Die is reelijk goed bereikbaar vanaf deventer en ook een leuke manege. Simone20 van bokt heeft daar haar pony in pension staan dus vraag haar anders eens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:28

Tja, maar manege voorst is nou niet echt een goede! manege.


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:35

Dat vind ik van pothoven ook niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:41

Ik ken ze beide alleen nog van een jaartje of 8 geleden, dus kan sowieso geen echt goed oordeel geven. Toendertijd, vond ik manege pothoven het beste. Hoe het nu is weet ik niet..........dus je best gelijk hebben Obsession Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:45

ik vind Pothoven en Manege Voorst allebei niet echt super als ik eerlijk moet zijn. Ik rij zelf bij manege Koopman, maar dat is niet echt bij Deventer in de buurt. Wel makkelijk te bereiken over de snelweg volgens mij. Ik vind t een hele kindvriendelijke manege, veel leuke pony's, gezellige manege maar je bent na een tijdje wel uitgeleerd. dwz, je gaat niet verder met wijken ed.
Over andere maneges hier in de buurt weet ik niet veel, heb zelf wel een aantal lessen bij pothoven gehad maar mijn ervaring is daar dat de pony's erg springerig zijn, en nog wel eens richting elkaar willen uitvallen. Manege Voorst vind ik op de een of andere manier ook niet super, spreekt mij persoonlijk niet zo aan.
De Cannenburgh in Vaassen schijnt wel erg goed te zijn, de man waar ik werk geeft daar ook les. Maar daar heb ik verder geen ervaringen mee

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 12:18

Ik vind Pothoven juist wel erg leuk ik ben daar heen gegaan nadat ik uitgeleerd was op de dakotha ruiters
ik heb er echt met veel lol gereden op pothoven ze hebben hele brave pony's maar ook behoorlijk pittige.
Ook hebben ze hier een ponycarrousel.
Mijn nichtje en haar vriendinnetje rijden daar ook en ik ga best vaak mee om te kijken.

Koopman is ook erg leuk om te beginnen helemaal voor jonge kinderen met de ponykampen enzo toch ben je daar vrij snel uitgeleerd.
Voorst en de cannenburg ken ik niet goed als manege maar je kunt misschien hier en daar eens gaan kijken?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Birgit01, Delaja, Geertema, Googlebot, Morehorse, Slmt9, Utixo, xSCWx en 111 bezoekers