Dagje assistente gespeeld op de manege ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Dagje assistente gespeeld op de manege ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 19:28

Vandaag ben ik met een vriendin gaan helpen op de manege aangezien het een druk dagje zou worden met verschillende ritten, onderlinge wedstrijdjes en een barbeque...

Een parkeerplek vinden was een crime, alles stond vol, dus we zouden even verderop gaan kijken voor een parkeerplekje, nix dus, naja wel een leuk touristisch ritje gemaakt waarbij we nog de oude route van mijn vorige manege naar het duin hebben afgelegd, was wel leuk om herinneringen op te halen *LOL*
Toen we terug kwamen op de manege na een groot rondje was er eindelijk een plekje vrij gelukkig.

We zijn eerst gaan helpen bij een staprit, zodat iedereen goed te paard zat, het ging hier om een bedrijfsuitje en er werd dus veel gegiecheld op die paardenruggen Knipoog
Ik liep met een paardje mee aangezien die nog weleens wilt gaan rollen als ie dat heerlijke zand in de bak ziet Knipoog Nog wat dingetjes uitgelegd, waar de rem zit etc en toen hup het bos in gestuurd.

Toen gaan assisteren bij de wedstrijdjes, groepjes bij elkaar zoeken, zorgen dta alles goed en wel zit en op tijd de ring insturen, en natuurlijk fotootjes maken! Ik heb zo'n 133 foto's gemaakt vandaag die ik zo allemaal ff moet uitzoeken.

Ik heb vanalles voorbij zien komen, en het was allemaal erg leuk en vooral orgineel, een voetbal wedstrijdje met ponies, met een moeilijkheidsgraad aangezien de meiden zelf moesten bukken voor de bal (in dit geval een skippybal) vanaf de paardenrug en vervolgens de bal moesten meenemen het doel in, of een heel toneelstuk van sneeuwwitje en de zeven dwergen, te paard uiteraard Lachen

Jacco (lieveling van schoonzussie) vond de puntmutsen van het heksen team niet geslaagd dus helaas moesten deze buiten de ring blijven.

Nog tussendoor wat hindernissen opgebouwd voor een springproefje, en daarna lekker uit zitten puffen.

We moesten nog wachten tot de laatste buitenritters terug kwamen aangezien de paarden nog even langs het spuit en spons team moesten Knipoog
Mijn instructrice spoot de paarden af, monique haalde het zweetmes erover en ik deed het hoofd met emmer en spons. Vele handen maken licht werk en zo hebben we toch heel wat paadjes een douche kunnen geven in korte tijd Lachen

De rest (90 man ofzow *LOL* ) is daarna gaan barbeque-en, en wij zijn op huis aangegaan, en nu mag ik dus foto's uitzoeken zodat iedereen de fotootjes terug kan zien die vandaag gemaakt zijn Lachen

Leuk dagje, we gaan zeker vaker helpen Lachen

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:35

Je bent dus lekker bezig gehouden? Ik ben wel benieuwd naar die foto's

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 09:35

Jij hebt je volgens mij wel vermaakt!

Zijn alle "ruiters" van het bedrijfsuitje weer heel en compleet teruggekomen? Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 11:27

Mieke schreef:
Jij hebt je volgens mij wel vermaakt!

Zijn alle "ruiters" van het bedrijfsuitje weer heel en compleet teruggekomen? Haha!


Ja, al was het allemaal wel natuurlijk erg wild en avontuurlijk *LOL*
Was echt leuk om te zien, vooral de stoere mannen te paard, allemaal even mans en achteraf moest er natuurlijk nog even een kiekje gemaakt worden van de cowboys Knipoog
Degene die ik begeleide vond het wel even prettig gok ik, aangezien het een heuse stoere fries was Knipoog Dus vragen wat voor soort het nou was, en hoe dat soort paardjes van karakter zijn etc.

Ik ben trouwens al aardig op weg om te foto's te kunnen uploaden dus ik zal zo wel een linkje neerzetten waar de foto's te zien zijn.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 16:31