Nieuwe mobiel, welke?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Nieuwe mobiel, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-02 12:20

Ik moet nodig aan een nieuwe mobiel, die van mij 'kraakt' aan alle kanten en is formaat koelkast. Dus wat is DE mobiel. Welke raden jullie aan?

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje


merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 12:30

Ik heb de Philips Fisio. super dingetje hoor. batterijen gaan lang mee en het is heel erg gebruikersvriendelijk. ligt ook lekker in de hand. de enige minpuntje is dat ie KPN gebruikt- ben geen fan van KPN geef mij dan Libertel (vodafone) maar hij was destijds in de aanbieding vw een grote opruiming:) over een jaartje ga ik van aanbieder wisselen- dus naar Libertel. Over het mobieltje heb ik alleen maar goede dingen te zeggen. Inmiddels hebben diverse personnen uit mijn klas ook dezelfde mobiel gekocht. lol. meestal heeft iedereen een nokia ofzo. Maar philips mobieltjes zie je weinig terwijl ik die juist super vind Haha!

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 12:43

ik heb een Philips Ozeo Prima telefoon batterijen zeer goed, is al tig keer gestuiterd en alle swerkt nog Knipoog Afbeelding

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:29

Dat klopt. Nokia's zie je erg veel. Ik heb er zelf ook een, hoewel ik er weleens over gedacht heb over te stappen op een Siemens, maar hij werkt goed. Geen problemen mee. Alleen lastig met SMS'jes tikken. Ik moet er steeds op letten dat ik binnen de 160 tekens blijf. Volgens het scherm kan ik tot de 459 doorgaan.

Geen onderschrift.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:41

Maak eens een lijstje aan welke voorwaarden een telefoon moet voldoen, welke functies er op moeten zitten en ga dan strepen welke er overblijven.

Naarmate je meer telefoons verslijt weet je precies wat je wel/niet wilt hebben (door schade en schande wordt men wijs...) en aangezien ik nu bezig ben aan m'n 6e telefoon en binnenkort de 7e krijg weet ik het zolangzamerhand wel...

Ik wil bijvoorbeeld geen telefoon met een uitstekende antenne (die breken toch af) of dat je iets moet open klappen, veel te kwetsbaar, hij moet compact zijn, maar ik wil niet de toetsjes met een lucifer moeten bedienen omdat ze te klein zijn, hij moet een trilfunctie hebben, infrarood ivm laptop, lange standby en gesprekstijd, afneembare frontjes boeite me niet etc. etc zo heb ik een heel lijstje en dan blijven er maar weinig toestellen over en dan kies je gewoon de mooiste, simpel!

Met Siemens heb ik zeer slechte ervaringen als er garantiewerk verricht moet worden, die komt er bij mij dus niet meer in. Motorola heeft uitklaptoestanden, valt ook af. Sony/Ericcson maken mooie toestellen, heb ik nog geen ervaring mee, idem dito voor Samsung. Nokia's blijken in mijn geval onverwoestbaar, ben aan m'n 4e bezig, maar nooit problemen mee gehad, m'n allereerste 1610 (ik was er vroeg bij!) doet het nog steeds probleemloos.
Laatst bijgewerkt door Margreet op 08-06-02 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:44

Margreet, laat me raden. Jij hebt een Nokia 3310? Of iig voldoet die aan je wensen als ik dat zo lees

Geen onderschrift.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:47

3310 heeft geen infrarood...
Heb wel een 3310 gehad, heb nu een 6210 en binnenkort waarschijnlijk een 6510.

Nulla tenaci invia est via

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:49

Oh nee dat is het enige wat de 3310 niet heeft. Ja oke, ook geen Wap, maar dat is toch ongelooflijk duur. De 6210 en ook andere modellen zijn niet i.c.m. prepay te krijgen toch?

Geen onderschrift.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:56

Marsje schreef:
Oh nee dat is het enige wat de 3310 niet heeft. Ja oke, ook geen Wap, maar dat is toch ongelooflijk duur. De 6210 en ook andere modellen zijn niet i.c.m. prepay te krijgen toch?


WAP interesseert me niet, doe ik niets mee. Zit er wel op, maar ik gebruik het nooit.
Ik heb geen idee hoe dat zit met pre-paid paketten, wat er allemaal te krijgen is, zal dan in ieder geval wel heel duur zijn.
Ik heb een Vodafone 360 abonnement (heavy user!).

Nulla tenaci invia est via

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:58

Ik vind prepaid niet zo duur. Ik gebruik meestal mijn gewone, vaste telefoon. Mobiel als extra dus

Geen onderschrift.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 15:30

ik heb nokia 8310! super mooi dingetje... heel veel functie's, heel klein. Geen irri antennes en klepjes, infrarood, wap, radio, etc...

maaaar heel duur, en vooral met prepaid denk ik...

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 15:38

Een radio heeft mijn broer ook op z'n telefoon. Lijkt me aan de ene kant wel handig maar aan de andere kant is je accu wel zo leeg dan

Geen onderschrift.

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 17:41

ik heb ook radio op mijn mobiel, alleen ik ben de oordopjes kwijt, dus nu kan ik er niet meer naar luisteren Frusty
maar mischien krijg ik over 2 weekjes een ericsson t20e of zo iets...maar dan moet ik wel overgaan Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 19:29

Ik heb een 3310, en ik ben er heel erg tevreden over. Een nadeel is dat het een Ben telefoon is en Ben is echt een enorm kl.ote netwerk. Binnenkort ga ik overstappen naar KPN. DAt is imo toch een van de fijnste, Libertel heeft ook niet overal bereik hier in the middle of nowhere.

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 19:50

Ik heb een Sony...echt super toestelletje! In gebruik net zo fijn als mijn vorige toestel, Nokia 3310, maar deze heeft een groter schermpje, is lichter en heeft een jog-dial...echt superhandig!...en natuurlijk hele mooie geluidjes, dus als-ie af gaat, weet ik direct dat het de mijne is!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 20:06

ik heb de siemens c45

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 20:30

nou hij doet ut 20 uur met de radio aan...
enne welke gek heeft er nou 20 uur de radio van zn telefoon aanstaan! dus de batterij gaat keilang mee, zelfs met radio!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 20:52

SIEMENS C45 Haha!

HELE LIEVE MOOIE KLEINE ...

Afbeelding
en je kan hele leuke frontjes er voor kopen!! Haha!


xx

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 21:17

Heb nu de Nokia 8310, had eigenlijk de 6510 gewild, maar die was toch een aardig stukkie duurder. Ben begonnen meteen Philips Savvy Misselijk , daarna een 3210 die een collega van mij nu heeft, werkt nog steeds prima, daarna een 2e hands 3310, was ook niks mis mee, toen een 3330, die nu na een jaar behoorlijk minder is geworden, en nu dus die 8310.
Ik hoop dat deze het 2 jaar gaat volhouden, Ben benieuwd Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 23:30

Ik heb eerst een Motorolla gehad... zo'n koelkast geval (al wel zonder klepje)
Ik heb die toendertijds met Dutchtone gekocht... de kaart heb ik nog... maar na een jaar zeulen met die koelkast heb ik mijn broers nokia overgenomen (hij had al voor dat de 3310 uitkwam hem bestelt... na 4 maanden was hij kapot en kreeg hij een nieuwe... die was binnen... had hij al een nieuwe! Dus heb ik hem overgenomen, gloednieuw!)
een 3310-tje...
Ik vind hem super...
lekker klein(klein zat), geen antenne... heb er een tijdje een doorzichtig frontje opgehad (leuk, maar zo kapot..) al heel vaak gevallen...
ik heb hem nu al lang... maar nog steeds werkt hij super, af en toe een nieuwe beltoon... lieve beertjes inplaats van Dutchtone...
ennuh Marcel...
Marsje schreef:
Dat klopt. Nokia's zie je erg veel. Ik heb er zelf ook een, hoewel ik er weleens over gedacht heb over te stappen op een Siemens, maar hij werkt goed. Geen problemen mee. Alleen lastig met SMS'jes tikken. Ik moet er steeds op letten dat ik binnen de 160 tekens blijf. Volgens het scherm kan ik tot de 459 doorgaan.


bij mij stuurt hij die in verschillende smsjes... nooit ptroblemen mee gehad (ja, je beltegoed keldert snel! Haha! )

Ik zweer dus bij mijn 3310-tje...
Vorig jaar deed ik mee aan die siemens actie van de postbank.. wat een krengen zijn dat zeg...
ik had er nog een verzameld... en heb ze toen fijn verkocht...

ik zweer bij NOKIA! Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 23:41

Ik heb de Nokia 3310, die ik heel fijn vind (super gebruiksvriendelijk Lachen ).
Het enige nadeel aan dat ding is, dat ik hem niet in de auto kon laten inbouwen omdat die niet zo´n dingetje voor de antenne heeft Scheve mond !
Ik het er nu een 6310 bij gekocht (ook erg makkelijk te bedienen! Helaas kon ik geen 6210 meer krijgen Verdrietig , die was voor mij ook prima geweest en een stuk goedkoper !!), met een tweede kaart; de 6310 blijft nu gewoon in de auto en de 3310 neem ik los mee Lachen .

PS nadat ik koffie over mijn 3310 gekiept hebt, heb ik wel al 2 x problemen gehad (die ze bij Nokia wel weer konden oplossen) Scheve mond . Mijn vriendin heeft haar Siemens c 35 (geloof ik) in de wasmachine gehad en nadat ze hem droog geföhnt had, ging ´ie weer perfect Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 07:03

Ik heb een Siemens c45 en vind het een prettig telefoontje. Hij is al heel wat op de beton gekletterd en toch blijft hij heel. Hij doet het goed en heb er nog geen slechte ervaringen mee. Alles wat ik erop wil hebben zit erop.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 08:16

Ik heb een 3310. KLein handig telefoontje en nog niet eens zo duur. Prima dus..

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 10:25

Je kunt een Nokia 3310 gewoon in de auto gebruiken. Een bekende van me heeft er ook een en die heeft 'm in een carkit. Maar misschien bedoel jij iets anders, Sterre.

Geen onderschrift.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 10:35

Ik heb een Ericsson T65, fijnste toestel dat ik tot nu toe heb gehad, en heeft een zeer goede batterij, bel meerdere uren per dag en hij staat dag en nacht standby, hoef maar 1x per week een uurtje of twee aan de oplader te hangen.