2 nieuwe bijrijdpaarden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

2 nieuwe bijrijdpaarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 17:39

Hoi!

Sinds vandaag heb ik weer 2 paarden erbij om te rijden. Ratina had ik al om te rijden, maar nu zijn Onousco en Mondriaan er ook nog bijgekomen! Haha! Echt keileuk...maar ik ga me er niet teveel aan hechten, want ze moeten verkocht worden, maar ik ken ze al heel erg lang en nu mag ik er helemaal zelf mee weten wat ik doe! *LOL* Ikke ben blij Haha!

Sorry, dat moest er even uit, morgen zal ik foto's van Mondriaantje maken, dan kunnen jullie die ook zien. Foto's van Onousco staan al in mn profiel Lovers

Groetjes,
Haha! Sanne Haha!


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 18:18

Wat gaaf zeg! Leuk dat je er zo weer 2 bij mag doen! Party!! Gefeliciteerd en succes met ze Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 18:31

Nou zo te zien krijg jij het lekker druk Haha! Geniet er maar van. Knipoog

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 18:48

Jee ik heb even je profiel gelezen en geloof dat we ongeveer evenveel pech hebben wat verzorgpaarden betreft, alles wordt verkocht!
Leuk dat je er nu 2 bij hebt, succes! Knipoog


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 21:47

Cody schreef:
Jee ik heb even je profiel gelezen en geloof dat we ongeveer evenveel pech hebben wat verzorgpaarden betreft, alles wordt verkocht!


Sommige mensen hebben soms alle ongeluk... Verdrietig Ach...ooit komt geluk in mijn leven...hoop ik!! *LOL*

ik zal trouwens wat meer over ze vertellen:

Mondriaan (of gewoon Montie) is een ruin, 7 jaar vader is Jus de Pomme. Hij begon net aan internationale wedstrijden deel te nemen, totdat de stalruiter ontslagen werd en Mondriaan nu dus even geen ruiter heeft. Omdat hij in het parcour niet een van de makkelijkste is, gaan ze eerst op zoek naar een goede, rustige ruiter. Hij is echt een blije geit gewoon, als je in een lekker verzameld galopje zit, kan hij soms echt rare sprongen/bokken maken waardoor je er gegarandeerd af ligt! Haha! Maar hij is toch wel lief hoor!! Lovers

Onousco is ook een ruin en nu 11 jaar geloof ik. Vader is Jokinal de Bornival en is dus een BWP-er! Hij is 1.78m groot en heeft ontiegelijk veel spieren en is breed (SPIERPIJN Knipoog ) maar is echt een lieve reus. Hij liep al een tijdje internationaal (springen, Mondriaan ook) maar goed...de stalruiter blablabla... En staat nu dus ook stil, omdat hij heel erg sterk is, vooral in het parcours. En ze kunnen geen geschikte ruiter voor hem vinden dus ja...

Voorlopig mag ik ze iig rijden Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, BingBot, DDDara, josien_m_, tienus63, Vagabondo en 117 bezoekers