AUW! Arm uit de kom

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

AUW! Arm uit de kom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 14:38

Boos!

Beetje laat verslag van gisterenavond, maar mijn arm is weer es uit de kom gegaan. Bij een bepaalde beweging die ik maak met mijn longeerzweep met die ene arm is het nu voor de 2e keer gelukt m uit de kom te halen.

Toch maar es naar de dokter.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 14:41

auw ja dan mag je zeggen dat dat zeer doet.

keer naar huisarts lijkt me een goed idee!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 15:06

AUW Kusje hoe krijg je dat nou weer voor elkaar Knipoog
Scheve mond

Gr Kat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 15:50

Gebruik jij een longeerzweep bij je paard? Tssskkk, dierenbeul Haha!!!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Re: AUW! Arm uit de kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 15:54

SuperPepeijn schreef:
:(

Toch maar es naar de dokter.


wat een stoerdoenerij
Mannen zijn meestal heeeeel kleinzerig hoor Haha!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 16:04

auw auw auw auw auw auw auw Lips are sealed
wel slim om es naar de dokter te gaan jah daar zijn ze voor *LOL*

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 16:13

Lovely schreef:
Gebruik jij een longeerzweep bij je paard? Tssskkk, dierenbeul Haha!!!


Haha! Eentje met van die uiteinden met ijzeren pennen. Vroeger ook wel dorsvlegel genoemd }>
Alles op ongedwongenheid he! *gniffel*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 16:13

Hmm... dus toch beter oefenen thuis! Knipoog Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 16:18

Een dorsvlegel met ijzeren pennen aan het uiteinde?? Verward Vreemd, nog nooooooooit van gehoord Knipoog Ik ken ze alleen met een houten uiteinde

Maareuh... beterschap met je schouder (je spreekt over je arm dus ik neem aan dat het om je schouder gaat...)

Vraagje: wat voor soort beweging maak je met die zweep als daar je arm/shouder van uit de kom gaat?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 16:24

Auwwwie Maan, da's niet goed gozer! ga daar idd maar eens mee naar de dokter!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 16:30

Was je dan van plan om met je arm uit de kom te blijven rondlopen?

Of je hebt hem natuurlijk zelf teruggekregen maar dan was je schouder niet volledig uit de kom, dan sta je opeens als een soort richtingaanwijzer Haha!
Als je maar niet gaat wrikken om hem terug te krijgen en helaas voor jou kunnen ze daar weinig aan doen, je moet je spieren sterker maken.

Als je je bovenarm een beetje tegen je lichaam aanhoudt met de longeerzweep gebeurt het je minder snel (heb er al sinds '82 last van).

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 17:18

aaaah arme jij! hoe heb je het voor elkaar gekregen?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 17:24

Hmmmm.... niet prettig...hup terug laten zetten die schouder Lachen

Ik heb zelf een ontbrekende 'spier' in mijn rechterschouder waardoor ik mijn kop net over de kom kan tillen Haha! dus klein beetje uit de kom, alleen mag ik dat niet doen van de artsen omdat de kom afslijt daarvan....
Toen ik jonger was wilde ie nog weleens wegschieten en terug, ook niet erg prettig kan ik mededelen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 17:28

Auch beterschap
En nu 3 weken met je arm in een mitella.

Ik weet wat het is om je arm uit de kom te hebben en dat is niet leuk!
De eertse keer kwam door een grote ruk aan mijn arm.
En als je het eenmaal gehad hebt kan het vaker gebeuren. Met de minste en onzinnigste bewegingen.
Ik heb mijn arm er 2 keer in mijn slaap uit gewinkeld.
En voor de bokkers met een dirty mind, ik lag alleen in bed Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 17:57

Dat vind ik echt eng! Een arm uit de kom! Mijn moeder kijkt wel eens naar van die ziekenhuisprogramma's, en als er dan weer iemand iets uit de kom heeft gaan ze het zo lekker terug duwen. Gatverdamme, daar kan ik echt niet tegen Bloos Schijnheilig

Sterkte hoor Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 19:33

Maarten schreef:
Een dorsvlegel met ijzeren pennen aan het uiteinde?? Verward Vreemd, nog nooooooooit van gehoord Knipoog Ik ken ze alleen met een houten uiteinde


In de middeleeuwen werd de dorsvlegel aangepast door ridders om te gebruiken als wapen. Er werden leuke puntjes aangemaakt die ze ongetwijfeld over hadden van de sporen van hun gevallen kameraden. Lachen

Afbeelding

Citaat:
Maareuh... beterschap met je schouder (je spreekt over je arm dus ik neem aan dat het om je schouder gaat...)


Klopt! Bedankt iig.

Citaat:
Vraagje: wat voor soort beweging maak je met die zweep als daar je arm/shouder van uit de kom gaat?


Op het moment dat ik mijn arm maar iets naar achter breng tov mijn rug. Ook bijv. als ik een deur verkeerd sluit oid.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 07-06-02 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 19:36

runningkawa schreef:
Auch beterschap
En nu 3 weken met je arm in een mitella.

Ik weet wat het is om je arm uit de kom te hebben en dat is niet leuk!
De eertse keer kwam door een grote ruk aan mijn arm.
En als je het eenmaal gehad hebt kan het vaker gebeuren. Met de minste en onzinnigste bewegingen.
Ik heb mijn arm er 2 keer in mijn slaap uit gewinkeld.
En voor de bokkers met een dirty mind, ik lag alleen in bed Haha!


Hij plopte er nadat ik bukte weer in gelukkig. Vorige keer was hij ter plekke door mijn ex erin gezet (die is arts).

Ja het is inderdaad met de meest onzinnige dingen. Ik denk dat ik toch maar es wat aan mijn schouderspieren moet doen ja. Maar dat kapsel is uitgerekt en dat zal nooit meer korter worden, ok operatief kan.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 20:37

Zo'n operatie leek mij helemaal niets. Dan wordt je schouder vastgezet waardoor je veel minder bewegingsvrijheid hebt.

De eerste tien jaar (sorry Peppeijn, ik wil je niet ontmoedigen Knipoog ) schoot hij bij mij twee keer in de week uit de kom, daarna steeds minder en de laatste jaren gaat het eigenlijk heel goed. Ik moet alleen niet op mijn buik gaan liggen zonnen met mijn armen boven mijn hoofd. Gegarandeerd dat ik dan een probleempje heb Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 22:04

Misschien heel erg offtopic, maar ik vind de signatuur van de tekening van de 'dorsvlegel' wel erg insinuerend "SM"??? Verward *LOL*

Maareuh... ik zou idd maar eens met die arm naar de dokter gaan. Wijze woorden.... zou ik eigenlijk ook eens moeten doen met mijn schouder, maarja... ik ben ook een bikkel Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 09:07

Percy schreef:
Zo'n operatie leek mij helemaal niets. Dan wordt je schouder vastgezet waardoor je veel minder bewegingsvrijheid hebt.

De eerste tien jaar (sorry Peppeijn, ik wil je niet ontmoedigen Knipoog ) schoot hij bij mij twee keer in de week uit de kom, daarna steeds minder en de laatste jaren gaat het eigenlijk heel goed. Ik moet alleen niet op mijn buik gaan liggen zonnen met mijn armen boven mijn hoofd. Gegarandeerd dat ik dan een probleempje heb Haha!


Ik had het eerst ook vaker, maar nu is het ook al weer 5 jaar geleden *afkloppen*
De arts begon toen ook over een operatie,. maar dat zag ik ook niet zo zitten.

En wat jij hebt met zonnen heb ik net zo, met mijn arm boven mijn hoofd dan is het zeker verkeerd.