Vaag scrollprobleem

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Vaag scrollprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 05:42

Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Sinds gisteravond heb ik dat mijn muis ineens vaag ongecontroleerd begint te scrollen. Het begon met de contactlijsten van MSN en ICQ. Na opnieuw opstarten, bleef ie weer redelijk stil staan. Later kreeg ik weer hetzelfde via sites.
Na formatteren en herinstallatie had ik nergens meer last van totdat ik probeerde Kazaa er weer op te zetten. Hij begon weer ongecontroleerd te scrollen bij het tekstboxje waar je kunt kiezen welke installatieprocedure.
Ik heb de installatie afgebroken.
Ik heb al (online) gescand op virussen en security en ik heb geen virussen en/of trojans.
Ik vind dit wel een heel raar probleem. Kan iemand zonder dat ik het merk een trojan erop zetten of is Kazaa gewoon een en al virus? Kan iemand ook zomaar van buitenaf mijn muis zo laten scrollen?

Geen onderschrift.


Danny

Berichten: 127
Geregistreerd: 11-01-02
Woonplaats: venlo, limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 07:00

ja, logt zich op jou cp of ip in...
en dan kan ie alles met je pc doen

~Cheval~4ever~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 09:31

Ik heb ook scrollproblemen...met de muis van Syph hahahaha. *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 11:26

Danny schreef:
ja, logt zich op jou cp of ip in...
en dan kan ie alles met je pc doen


Hoe bedoel je inloggen op mijn cp of ip? Hoe kan dat dan?

Geen onderschrift.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 11:28

Ik heb dat ook sinds ik kazaa had geinstaleerd

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 11:33

Aha. Jij hebt dat dus ook met Kazaa. Ik vermoed al dat het bij mij ook met Kazaa te maken heeft. Ik had het gisteravond ineens dus, maar na herinstallatie even niet meer. (op dit moment ook nog geen last gehad btw). Ik weet niet of het je wat zegt als ik het heb over een tekstboxje. Maar daar waar je kunt kiezen welke installatieprocedure je wilt voor Kazaa begon ie weer als een gek te scrollen. Toen heb ik de installatie afgebroken, had nog niet gekozen trouwens. Ik heb dat ik nu helemaal niks van Kazaa erop heb.

Geen onderschrift.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 15:18

tip: instaleer kazaa light

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 15:26

Kazaa sucks. Kennis heeft met Kazaa allemaal rare dingen, oa dat zijn h-schijf werd gebruikt voor het exchangen van info etc omdat hij adsl had. Brr, moet er niet aan denken.

BTW: ik heb wel eens dat mijn muis omlaag 'zakt' heel langzaam, maar als ik m dan weer aanraak is alles over (hij had koorts denk ik dan maar).

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 15:27

Ik heb nu helemaal geen Kazaa meer.

Mijn scherm blijft regelmatig op en neer scrollen spontaan. Ik heb geformatteerd dus alle evt. virussen/trojans zijn eraf. Wat kan het in vredesnaam zijn?

Geen onderschrift.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 16:39

batterijen bijna leeg indien je een draadloze hebt. Mijn muis (logitech, draadloos) doet dat dus, wanneer de batt bijna leeg zijn. Al voordat ik een melding van de computer krijg.

Als je geen batterijen in je muis hebt, heb ik niets gezegd! Lips are sealed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _bloempje01_, _Lois_, Anne_26, Cowboy55, Eefsel2109, Eulogy, Flubberboot, Goldwynn, Huni, IASCrawler, IMAY1990, Johnie, juval, Kimberly520, LuCa88, mingming, Mirjam79, nobility, Noblesse_, Nymeria, Petra_O, Relaxed, S_Figo, Sabine, shanna_dw, Vjestagirl, WendyKtH, XladyX, Zwerte en 61 bezoekers

cron