Wie gebruikt MAXH?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Wie gebruikt MAXH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 16:14

Afbeelding
Wie gebruikt dit?
En merk je echt verschil met voordat je het gebruikte? En waarom ben je het gaan gebruiken?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 16:26

Ingrediënten van MAXH Hippo

Maltodextrine, Soja eiwit hydrolysaat, Fructose, Dextrose, Erwteneiwit, Wortelpoeder, Lecithine, Koolzaad olie, Zeewierpoeder, Mineralen, Alfalfa

Inhoud
72,0 glucose, 16,0% ruwe eiwit, 6,5% ruwe as, 3,2% ruw vet, 0,5% ruwe vezel, 2,3% calcium, 0,4% fosfor, 0,5% magnesium, 1,0% kalium, 0,6% natrium, 0,9% chloor

Vitaminen Vitamine A 14.398,0 IE Vitamine E 3.255,0 IE
Vitamine B1 32,0 mg Vitamine K 1,2 mg
Vitamine B2 32,0 mg Niacine 216,0 mg
Vitamine B6 34,0 mg Foliumzuur 4,5 mg
Vitamine B12 720,0 µg Panotheenzuur 180,0 mg
Vitamine C 5.200,0 mg Biotine (Vit. H) 2.400,0 µg
Vitamine D3 4.800,0 IE


Sporenelementen IJzer 1.000,0 mg Selenium 300 µg
Mangaan 515,0 mg Zink 1.000,0 mg


Aminozuren
alanine, arginine, asparaginezuur, cysteine, glutaminezuur, glycine, histidine, isoleucine, leusine, lysine, methionine, hydroxylysine, hydroxyproline, phenylalanine, proline, serine, threonine, tyrosine, tryptophaan, valine.

Dosering
Een lage dosering van 25 gram per dag leidt in gemiddeld 3 weken al tot grote verbetering. Eén maatschepje is goed voor 25 gram MAXH Hippo (afgestreken). Bij het aanhouden van deze dosering zult u 40 dagen met 1 kg blik MAXH Hippo kunnen doen.

Functies
Biotine (Vit. H) Vetgebruik, huid, hoeven, spiercellen, bloedsuikerspiegel.
Calcium Botten, gebit, zenuwen, bloedstolling, spieren.
Chloride Zuren-basen evenwicht, maagzuur, ontgifting.
Choline Vetgebruik, lever, galblaas, zenuwen.
Fluor Botten, gebit, vruchtbaarheid, groei.
Foliumzuur Eiwitstofwisseling, rode bloedlichaampjes, celkernen.
Fosfor Stofwisseling van de cellen, celenergie, gespierdheid, botten, tanden, nierfuncties, zenuwreactie, hersencellen.
Jodium Celenergie, vetverbranding, vitaliteit.
Kalium Vochthuishouding, zenuwreactie, groei, ontgifting van de hersenen.
Koper Benutten van ijzer, enzymen, kleur van de huid.
Magnesium Immuniteit, vorming van enzymen, zenuwen.
Mangaan Vorming van enzymen, benutten van vitaminen en vet.
Myo-Inositol Zenuwen, Huid, vertering, beenmerg, spieren.
Natrium Vochthuishouding, zuren-basen evenwicht.
Niacine Bloedsomloop, vet-, stofwisseling van eiwit- en koolhydraten.
Selenium Immuniteit, groei, zuurstofvoorziening, gezichtsvermogen.
Vitamine A Slijmvlies, ogen, bloed, spijsverteringssappen, celkernen.
Vitamine B1 Zenuwen, groei, darmwerking.
Vitamine B2 Stofwisseling van vet-, eiwit- en koolhydraten, ademen van de cellen.
Vitamine B6 Eiwitstofwisseling, rode bloedlichaampjes, afweersysteem.
Vitamine B12 Zenuwen, stofwisseling van vet-, eiwit- en koolhydraten.
Vitamine C Immuniteit, vorming van hormonen, bindweefsel, calcium en ijzer stofwisseling, herstel van wonden.
Vitamine D Botten, tanden, zenuwen, hartspier, doorbloeding.
Vitamine E Immuniteit van de cellen, hartspier, doorbloeding.
Vitamine K Stollen van het bloed, opbouw van botten.
IJzer Aanmaak van bloedkleurstof, zuurstof transport, ademen van de cellen.
Zink Enzymen, bindweefsel, koolhydraten stofwisseling, immuniteit.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 16:46

zo, je hebt een hele waslijst ingetypt Haha! . Ik heb het bijna een jaar gevoerd. Lois was nogal suffig en lusteloos en daarom ben ik dat bij z'n voer gaan doen. Hij werd er heel fris en lollig van. Z'n vacht en hoeven waren al goed maar die schijnen er ook beter van te worden. Ik voer het nu niet meer omdat ik het nogal duur vond om telkens te voeren. Nu geef ik hem kruidenmuesli met knoflook. Hij is er niet duffer door geworden dus de Maxh heeft hem goed door z'n suffe periode geholpen. Ik heb nog een kwart bus staan dus als je het uit wilt proberen. Het werkte bij Lois al na 2 weken.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 19:11

Natascha schreef:
Ik heb nog een kwart bus staan dus als je het uit wilt proberen. Het werkte bij Lois al na 2 weken.

Ik hou me aanbevolen hoor.

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 19:48

ik heb 3 potten er door heen gedraaid en merkte geen verschil aan mijn paard. Ben er dus mee gestopt want ik vond het zonde van mijn geld.

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 21:14

ik ben er mee begonnen omdat m'n paard ziek is geweest en veel antibiotica heeft gehad. (maakt ook gezonde bacteriën kapot.) hij was ook heel erg sloom en stijf en had hele lichte bloedarmoede.

Het duurt wel even voordat het gaat werken. Van MAXh vertelde ze me, dat je bij de 2e pot (=1kg) vaak pas verandering gaat merken.

Dit was bij mijn paard ook zo. halverwege de 2e pot begon hij wat feller te worden en was hij minder sloom. Ik ben alleen zo stom geweest om aan het einde van de 2e pot te stoppen. hij heeft 2 weken geen poeder gehad en is weer een beetje sloom geworden. ben nu weer met MAXh begonnen.
Ben er tevreden over. Zie toch wel duidelijk verschil. Het kost wel wat (E29,50) per pot, maar als hij het nodig heeft, dan krijgt hij het.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 21:20

ik heb het net vanmiddag weer gekocht Haha!
Op advies van de DA voor mijn oude shet die geen krachtvoer meer mag,en zodoende tekort komt .Ze hoeft maar een 1/4 lepeltje per dag dus dan is het niet zo duur ivm andere supplementen voor ouder paarden.

Ik heb het ook in de ruiperiode gebruikt voor de twee paarden en ze waren er sneller door het winterhaar!
Ook kregen ze wat meer hals.
de pony is vrolijk en attent en de hoeven zijn sterk en groeien goed.
Het ruikt nog lekker ook Haha!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 12:45

Bij ons op stal voeren we alle paarden Maxh H. Ik vind vaak dat ze na een paar weken beter en losser in de bespiering komen en dat ze mooier in het haar gaan zitten. Verder heb ik de indruk dat ze in de loop van de tijd minder krachtvoer gebruiken dus dan verdien je weer een beetje terug.