JAhaaaaa!! Een veulentje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-01 12:28

Haha Extreme duivel wat ben ik ook een kreng. Nog geen veulentje bij mij, maar wel bij de buurman. Ik was echt helemaal blij, we waren samen zo benieuwd. De beste man was zo trots!
En het is echt een schatje hoor, een lief klein fjordekindje! En vannacht geboren, maar hij staat al superstevig op zijn beentjes!
Ik kreeg helemaal de kriebels en heb Isl maar vermanend aangesproken! Owee, als zij mij ook een dikke week laat wachten!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 12:52

Jij bent echt een Extreme duivel maar we wachten geduldig op jouw veulentje hoor hihihihihi....duurt wel lang he, als je wacht Party!!
Leuk hoor een fjordenkind hmmmmmmmmmm Pling ikke ook willen *LOL*

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 15:20

GRR Extreme duivel nouja heel erg gefelicibokt met het Fjordenveulen van de buurman! Party!!

Is het een merrie of een hengst? en hoe heet het?

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 17:45

*LOL* *LOL* ben jij de leukste thuis, Jantina?? Ik tuinde er ook met open ogen in, dacht nog, dan is het veulen te vroeg .....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-01 20:05

hihihi, tsja ik kon het niet laten....
Het is een hengstje, echt zo snoeperig!
Hoe die heet weet ik nog niet, zijn dochter had een naam bedacht, maar dat wist ie nog niet precies. Ben benieuwd, vast heel stoer!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 20:20

Hoi,
GAAFFFFFFFFF!
die 2 weken zijn zo om! en dan is het zoooooohoooo leuk een eigen veulentje.
Die laatste week moet je een foto maken! echt dat is zo'n raar gezicht als je dan over een halfjaar weer een foto maakt en dan vergelijkt.
Groetjes!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 20:23

ja echt een kreng!!!ik zie jouw berichtje en denk gelijk ahhhh ebn zoooo benieuwd!!!en is het van de buurman!knap trouwens dat een mens(en zelfs nog een man)een veulen kan krijgen!nee grapje.....gefelicibokt!errug leuk die veulentjes!