Foto's Fulco

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Foto's Fulco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 15:38

Zoals beloofd, de foto's van Fulco:
Afbeelding
Afbeelding

En nog een hele mooie foto van het bosritje van afgelopen zondag. De oortjes van Joop en Kuul met mijn hand erbij. De mooiste foto van die dag! Knipoog
Afbeelding

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 15:42

Leuke foto's !!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 15:43

Mooi ding is die fulco! Niet erg "arabierig" maar wel erg mooi!

Die oortjes foto is inderdaad erg leuk!

:evaw:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 15:50

Hij lijkt echt als 1,5 druppel(s) water op Voltrack. Het enige verschil is dat hij lange manen heeft, iets donkerder is (koppie is weer lichter). Gelukkig zijn ze allebei een beetje stevig gebouwd en niet van die propjes op satéprikkers. Hij heeft overigens wel een deukneus hoor, maar gelukkig is het allemaal wel russisch, bovendien heeft hij altijd zijn neus vooruit gestoken dus is zijn bespiering ook totaal anders dan die van Voltrack.
Hier kun je ook een beetje zien hoe groot hij is. Mijn zusje is 1.53 (houdt m vast op foto 1) en hij zou 1,58 moeten zijn, dat betwijfel ik, maar hij is wel dik over de 1.50m.
Trouwens, op die foto lijkt t net of mijn zusje een Freddy Mercury neus heeft... Schijnheilig Gelukkig is dat niet zo, want anders zou ik daar de hele dag tegenaan moeten kijken! Extreme duivel

Hij is echt heel gaaf, gister weer op m gereden, en natuurlijk weer gelachen. Die draf van hem, niet normaal. Dan zit je echt in twee seconden aan de andere kant van de bak, en dat gehots wat erbij hoort is ook nogal hilarisch! Haha! Zijn galopje is een beetje als dat van Voltrack, met het verschil dat hij zijn rug nogal wegdrukt... Daar moeten we de komende tijd flink aan werken. Gelukkig is hij zo koel als maar zijn kan (geeft echt nergens wat om, heeft een beetje verlatingsangst, maar verder echt niets), dus het is echt een gouwe beestje.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:07

Russen zijn mijn favoriete Arabieren, en dit is ook weer een fraai exemplaar! Hij staat er wel erg alert bij, ben heel benieuwd hoe hij in het echie is - maar ik kom snel kijken! Cool

Die onderste foto is ook erg mooi...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:12

Dit zijn de typen waar ik van hou Arabieren met "body" geen gratenpakket en die veel te klein zijn Misselijk . Spieren en massa moeten ze hebben om het werk aan te kunnen. Ik vind de maat ook super hoor ?? Niet een klein gedrogt Haha! .

Hij heeft ook een lekker kontje Kwijl .

Oww wat hoop ik voor jullie dat hij goed is vrijdag *duim duim duim duim*.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 16:17

Hij is wel een beetje vet hoor! Hij heeft echt een buikje en een beetje een vette manenkam. Dat gaat er allemaal afgetraind worden, maar ik denk niet dat hij zo ielig als Voltrack wordt. Voltrack heeft nl nog wat groeihormoon gekregen dmv een castratie (ah, wah sielug), die is bovendien nog wat slanker gebouwd. Beiden zijn ze wel zeer Russisch, lekker sterk, stevig en idd niet van die iele satéprikkers die uit elkaar vallen als je ernaar kijkt.
Fulco heeft bovendien wel wat weg van een Haflinger of een Welsh Cob (moest ik gister opeens aan denken, raar vergelijk misschien, maar met die lange manen lijkt hij wel een beetje op Julius). Als hij morgen goedgekeurd wordt gaan die lange haren er gelijk af.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:33

Hij is mooi hoor, maar waarom gaan jullie de manen eraf halen? Voor endurance hoef je niet te vlechten (gelukkig!), dus? Verward

Die bosfoto is ook prachtig.... leuke herinnering aan Hercules.


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 17:45

aaah die oortjes van kuul heb je ook foto's waar hij helemaal op staat?

hij is grappig! fullie en vollie Lachen
gezellig stel!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 17:50

Wauw mooi beestje zeg, mooie kleur en lekker stevig voor een Arabier.
Ik duim voor jullie vrijdag Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 21:03

Die manen zijn érg onpraktisch, en dan druk ik me nog héél zacht uit. Ze klitten in 5 minuten in elkaar (en die klitten zijn niet mis, uren ontklit werk, en om daar nou een spulletje voor te kopen...), en bovendien koelen wij onze paarden onderweg met water. Niet erg handig als er dan een manengordijn voorhangt, heeft koelen niet zoveel nut. Dus dan zou je ze moeten vlechten (veel werk). Bovendien zit het altijd in de weg (met het zadel en hoofdstel/halster, en dan hang je er weer met je vingers in. Bovendien staat het nogal slonzig, zeker naast zijn iele maar 10 cm grotere broeder Voltrack...

BTW: volgens mijn instructeur kan een beetje dieet niet zo'n kwaad. "Daar mag wel 20-30 kg af, zomaar". Dus een beetje dikkig is hij wel! Ach, zolang Voltrack al het hooi opeist en hem op zeer gedecideerde wijze een flink eind uit de buurt houdt is hij die kilootjes heel snel kwijt! Schijnheilig

Kim: ja hoor, ik heb foto's van Kuul. Net gemaakt (vanmiddag). Zijn erg mooi geworden. Kuul los in het bos. En een lol dat hij had (overal aan snuffelen, hier een hapje, daar een plukje). En nu staat hij zich weer vol te vreten...
Laatst bijgewerkt door Laui! op 06-06-02 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 21:05

Mooi ding!!! Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

. . .
. . .
. . .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 23:02

Wat een lekker ding zeg, geweldig! Zit jij tijdens die bosrit op Joop????

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 08:37

Gisteren heb ik Fulco in het echie mogen bewonderen en hij is nog cooler dan op de foto! Cool

Echt mijn type Arabier, als ik er ooit eentje aanschaf wordt het definitely ook een Rus. Dit is er eentje van het stevige type (goh Laui, mogen er wel wat kilootjes af? Knipoog ). Lekker aan het werk zetten, volgens mij wil deze wel erg graag lopen!

En natuurlijk nog even Herc een afscheidsknuf gegeven. Manjo, wees een beetje aardig voor 'm daar bij de Rainbow Bridge... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 14:07

Haha, zelfs de DA vond het een hartstikke lief beest. Hij stond ook zo heerlijk te knuffelen en te miepen, echt een schatje. Qua karakter is hij echt al helemaal verkocht, nu het beenwerk nog!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

ilona_oud
Berichten: 69
Geregistreerd: 03-05-01
Woonplaats: amsterdam

re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 11:58

wat een lelijk wijf maar het paard is moi echt een schande

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 12:13

Lovers leuk paardje!!! Lovers
die laatste foto is idd leuk met die oortjes Lovers

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 13:58

leuk paardje hoor

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Re: re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 15:52

ilona schreef:
wat een lelijk wijf maar het paard is moi echt een schande


waar slaat dit nou weer op! Durf eerst een foto van jezelf te plaatsen voor je commentaar op iemand anders hebt.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 16:37

flair"]
[quote="ilona schreef:
wat een lelijk wijf maar het paard is moi echt een schande


waar slaat dit nou weer op! Durf eerst een foto van jezelf te plaatsen voor je commentaar op iemand anders hebt.
[/quote]

precies want deze opmerking slaat weer nergens op

leuke foto's trouwens Knipoog mooi beessie

Het leven is een gebakje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers