kent iemand een leuke manege in Doorn e.o?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
reina

Berichten: 637
Geregistreerd: 03-06-02

kent iemand een leuke manege in Doorn e.o?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 16:33

Ik ben dit weekend in Doorn en zou daar graag een beetje een leuke buitenrit maken. Heeft iemand van jullie ervaring met maneges daar en een gouden tip of juist een afrader? thanx!



Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:40

Een kennis van mij maakt regelmatig buitenritten bij een manege in Doorn, dat heet Manege den Toom (0343-412180). Ook heeft zij hele goede ervaringen bij Manege Zeisterbos (030-6924356) en kijk op http://www.manegezeisterbos.nl Deze manege ligt wel in Zeist, maar dat is ook niet ver weg van Doorn.


Ik hoor daar alleen maar goede dingen over, al ben ik er zelf nog nooit geweest!

Veel succes!

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 17:46

manege Den Toom staat inderdaad erg goed bekend. 5sterren manege, vlak naat het bos. Ik ben er al zo'n 5jaar niet meer geweest ivm verhuizing, maar vroeger was het daar erg goed geregeld allemaal.
anders evt die manege in Zeist of Manege Maarn. (heb ik geen telefoonnummer van bij de hand, sorry)

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 18:52

We zijn er laatst nog geweest i.v.m. een paardje dat daar te koop stond.
Toen we naar huis reden zeiden we tegen elkaar dat we eigenlijk naar Doorn moeten verhuizen alleen vanwege die manege Haha!
De manegehouder vertelde dat we ook altijd welkom waren voor het maken van een buitenrit, en dat zullen we zeker een keer doen *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon, Miepjo, redbutton en 74 bezoekers