even mn frustraties kwijt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

even mn frustraties kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 18:48

Er zijn een aantal dingen waar ik nogal kwaad om kan worden;
- Een veulen een halster omlaten zonder toezicht (dag en nacht).
- Een pony een slecht passend halster omlaten
- mijn spullen gebruiken en er onvoorzichtig mee zijn, niet onderhouden en er iets anders mee doen dan afgesproken. In dit geval een sjiek en duur halstertje omlaten in de wei.
Ik had een halster gekocht voor Tarah (welschveulen bij mijn verzorgponys) maar omdat ze zn klein hoofdje had hadden ze alleen hele dure. De 2 andere meisjes mochten hem gebruiken met toestemming van mij maar er is een regel die voor al mijn halsters geld. Alleen gebruiken als je er bij bent.
Vandaag kwam in naar tarah, en ze had mijn halster om. Bovendien hadden ze hem veels te groot vastgezet (ik kon hem zo over haar oren trekken Boos! ).
Hier hebben ze me echt boos mee gekregen.
Ik heb het halster meegenomen naar huis en ga ze gewoon een nieuwe laten betalen. Leren ze van (hoop ik) en daarna hang ik het nu oude halster terug. Grr ik ben echt boos. Ze weten wat de gevolgen zijn van een (te groot) halster omdoen in de wei

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 05:37

Ik kan me daar dus ook ontzettend aan ergeren he! Boos!
Ik laat nooit DC haar halter aan. Ik ben veel te bang dat ze zich ergens zou aan verhangen. Ze is toch al zo'n brokkepootje, dus better safe than sorry he! Tja, misschien is het wel een goed idee om hen een nieuwe halter te laten kopen. Hopelijk leren ze nu wel dat het dus geen goed idee is om een halter aan een paard te laten.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 08:09

Hmmm zo heb ik ook nog een aantal frustraties...
Zal ik maar niet opschrijven hihi.
Maar ik kan me voorstellen dat je kwaad bent.
Vooral als je duidelijke regels van tevoren opstelt, regels die verteld zijn aan die meiden, en ze houden zich er niet aan...

Veel sterkte en ik hoop voor je dat ze er iets van hebben geleerd!