DIgicam uit Duitsland??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

DIgicam uit Duitsland??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-02 10:22

Kun je met een digicam uit duitsland zonder problemen werken hier? Ik bedoel dan vooral de software, werkt dat onder de nederlandse ME edition (of windows 98)??? Met computers zelf krijg je problemen omdat het toetsenbord anders is (meot je van alles instellen).
En is 2.2 megapixel genoeg als je ook wel eens foto's wilt afdrukken??
Ik heb eens een sony Mavica 1.3 megapixel geleend en die foto's waren goed scherp, maar er is mij ook verteld dat dit niet voor alle camera's van 1.3 megapixel geldt.
In duitsland zijn digicams iets goedkoper dan hier, dus vandaar mijn vraag.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 10:32

wij hebben ook een digitale fotocamera gehaald in duitsland. gronau om precies te zijn.
hij is van fuji, heeft 2.2 megapixel, kan enorm veel foto's maken, heeft veel zoom mogelijkheden en de foto's zijn van een goede kwaliteit.
hij kostte 450 euro
groetjes liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 11:36

Nee volgens mij niet, maakt niet uit , wat voor merk is het?


amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 11:40

moet geen probleem zijn,

alle europese camera`s kunnen met windows omgaan enige wat misschien een probleem word is de software die je geleverd krijgt bij de camera die is misschien alleen in het duits maarre god bless the internet want alle software is te vinden op het net... maar in principe moet ie gewoon compatible zijn met jou comp geen punt!!

germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-02 11:54

de taal is voor mij bullshit, maar het moet natuurlijk wel compatible zijn.
ik heb een aantal gezien op een foldertje, en dus wordt het denk ik zaterdag een ritje naar Bunde

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 00:01

Ik heb een Ricoh-digi-cam. Het boekje met de gebruiksaanwijzing is in alle talen Knipoog , dus geen probleem! De software is wel in het duits, maar ook niet moeilijk! Heb hem nu een paar keer mee naar Ned. gehad en dan werkt m´n broer er ook gewoon mee op zijn PC.

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:47

Als je duidelijke foto"s wil hebben en houden, kies je meer pixels. Dan is gelijk dat blokkerige weg.
Ik heb zelf een Canon powershot G1 3.3 pixel. Voldoet perfect, maarja prijskaartje he...
Je hebt ook met wat minder pixels, een Canon Ixus, is ook een fijn ding, kwalitatief goed en erg licht, kun je zo in een zak van je blouse oid doen.
Koop er wel een kaartje bij, want als je met wat kwaliteit wil klikken is een standaard zo vol.
Hier weet ik nog wel wat adressen....
suc-6

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:48

Nog effe aanvulling....je zit natuurlijk wel met garantie....een duitse kassabon.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:59

Als je niet zo ver van de grens woont, is dat eigenlijk ook geen probleem... Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 114 bezoekers