regen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

regen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 14:03

Hoi

Gister rijles gehad op de club, in de stromende regen!! Eerst moesten we binnen gaan staan zodat de kleintjes eerst mochten en wij daarna maar doen kwamen mijn vriendin en ik op het idde dat het op concours ook kan regenen. Dus naar buiten met die handel! Haike vond het niet zo'n heel geslaagd idee, tegen de regen in kon ze INEENS travers. Waarom normaal, als het moet, dan niet? Verward Verward Verward Verward Verward Verward
Later begon ze beter te lopen, toen regende het al niet meer zo hard. En, je raadt het al, .........................ze wist niet meer hoe de travers moest!!! Dan wil je je pony wel wurgen, of ligt dat aan mij??
Na de les naar huis gestapt, en haike in de stal gepleurd. Shabrak uitgewrongen, kleren op de verwarming en in de douche. Mijn shabrak is nu nog niet droog, gelukkig heb ik er 2!



germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 14:04

Gisteren om half 11 thuis, en pas nadat ik het paard weer in het land had gezet begon het te regenen. Ik heb dus mazzel gehad Haha! Haha!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 14:30

Ik ga dus echt niet in de regen rijden als het niet perse hoeft en ik krijg mijn instructrice dus ook echt zover dat ze me buiten in de stromende regen les komt geven dus ik heb gisteren mooi binnen gelest!

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, reina, Tinkermuts, Webding en 136 bezoekers