naar het bos met browny!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

naar het bos met browny!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 20:36

Vandaag was ik rond 1 uur op de kibo.
Gelukkig was bijna alles al klaar dus dat scheelde!
nog even rondom de stallen geveegd maar dat was niet om uit te houden dus een beetje afgeraffeld Schijnheilig
Dus toen ben ik het water maar gaan controleren.
1 konijntje had geen water meer dus water gepakt voor haar en ze begon gelijk te drinken Lovers

toen kwam de beheerster naar me toe dat ik wat met browny moest gaan doen, nou eerst dus lekker gepoetst en daarna gezadeld, zegt de beheerster, ga maar naar het bos hoor.
Nou ze was er al een tijd niet geweest dus had ik besloten in het kleine bos te gaan rijden (in 10 minuutjes uitgereden) Browny was op de weg erg kijkerig en schrok van alles (new-forest eigen steffi Knipoog )wat dus normaal was maar ging er gelukkig niet vandoor.

in het bos aangekomen wou ik draven, maar browny vond het te langzaam en zetten het in een galop.
nou maar uit laten galloperen dan!
pad naar rechts genomen (gelukkig geen schotse hooglanders dit keer)
en ongeveer een kwartiertje later weer richting kibo.

Achter de kibo ligt een groot stuk heide, daar nog maar even gereden en weer terug naar huis gegaan.

Browny wat lekkers gegeven en haar benen afgespoten en hoefjes gevet en terug in de wei gezet.

Het was dus een lekker ritje en ik vond dat ze voor haar doen heel braaf was in het bos!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 20:53

Nou! Had me ff gebeld, had je Nico kunnen meeten Knipoog


Leuk joh, dat je met Browny mag rijden enzo!

Dat kijkerig zijn en van alles schrikken is een New-Forest-Nico eigenschap ja!! Haha!


Ik wil echt nog een keer punky-browny-loesje meeten! en Flanagan ook natuurlijk Lachen

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 17:29

ja ik mag gewoon rijden op dr, maar sweekends niet, dan zijn de beheerdsters e niet en dat is in het verleden fout gelopen.
Ik ga meestal op de heksenweide rijden en gister dus in het bos Haha!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 20:58

Hoi,
Mijn dochter haar nicht heet Melissa en heeft toevallig ook een paard dat Browny heet! Is dat nou toeval of wat?