Ik heb 3 verzorg beestjes!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 22:37

Okay, ik mag dus 3 welshjes verzorgen!! Ze staan in acht (eindhoven) en 1tje is 7, een Welsh B'tje, appelschimmel, merrie, heet Pearl. Dan heeft Pearl nog een veulentje (zaterdag geboren) dat is een vosje met een hele leuke kronkelige bles, die aan 1 kant over d'r oogje heen gaat en helemaal onder d'r kin stopt ie pas Lovers ze heeft 4 witte beentjes. En dan nog Liz. Liz is een palomino welsh A'tje. Ze is een paar maanden terug 3 geworden en we waren gister begonnen met inrijden. Ze leert heel snel. De eigenaar had er eerst al een keer een zadel opgelegd en zijn kind (van 6) erop gezet maar dat ging niet zo goed.. en toen we voor de eerste keer kwamen mochten we er meteen op maar ze vond het heel eng dus zijn we gister begonnen met hangen aan iedere kant daarna zadel erop gelegd en ook met zadel gehangen en vandaag vond ze het opstappen helemaal niet eng meer, met het rijden deed ze vanzelf al haar hoofdje een beetje naar beneden en ze deed heel goed d'r best.. op het eind zijn we zelfs nog naar buiten geweest (ik erop en mijn vriendin er langs met een halstertouw) ze leert echt heel snel en hinnikte vandaag al toen we er aan kwamen. Het veulen heet trouwens Opal en hebben we al een paar keer kunnen aaien. Alleen als we er aan komen gaat Pearl altijd in de stal staan en zorgt ze dat d'r veulen veilig bij dr is Lovers een echte moeder Lovers zo moest dit ff kwijt.. Lachen


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 13:04

euhhhh gister begonnen met inrijden en nu rijd je er al op????????????
zal wel weer aan mij liggen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 14:09

He gefeliciteerd met je verzorgpony's! Hardstikke leuk joh!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 14:13

Leuk hoor voor je. Aleen gister begonnen met inrijden, dan de eerste keer erop en direct naar buiten? Lijkt mij een beetje onverantwoord.... Verward

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:10

hey nath!!!!
gaaf joh!!! en nog welshjes ook! harstikke cool! xxx nikki

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:22

leuk voor je *LOL*
het lijkt me niet echt slim om gelijk naar buiten te gaan hoor

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:23

Leuk voor je!
ik ben ook nog steeds op zoek....
Groetjes Petra

:evaw:

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:42

voor de geen die in utrecht of omgeving wonen weet ik er nog wel een paar...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 18:43

nou ze was al half ingereden en ze is heel verkeersmak enzo er reed dus iedere dag een meisje van 6 op toen ze pas 2 was (!) en toen zijn ze daar mee gestopt.. en elke keer als dat meisje ging rijden gingen ze de berg op (een heuvel eigenlijk maarja) en soms zelfs door de stad en gister waren we alleen op een grasveld voor de heuvel geweest (er is trouwens ook geen bak) vandaag hebben we even gewandeld met d'r en het ging heel goed, we zijn nu door de stad gegaan maar we hebben niet gereden. Ze is trouwens al van dr eigen best verkeersmak, ze staat op een weitje bij een trein-rails dus daar is ze niet bang van. het weitje is op een industrie terein en er komen heel veel grote vrachtwagens enzo langs en dat vind ze allemaal niet meer eng.

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 18:47

Leuk man dat je er verzorgpony's bij hebt! Party!! Party!!
En welshjes zijn ontzettend gaaf! (vind ik dan he?) En nog een veulen erbij ook! Is ook helemaal geweldig!
Heel veel plezier en succes er mee!! Party!!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 21:43

Ja, thnx. Ze zijn echt heel cool!!! Ik ben er net nog even geweest en hebben heel ff (10 min. ofzo) gewandeld met Liz. En we komen dan altijd langs een wei met 3 Welsh B's 1 Cob en 1 K, allemaal merrie's. ze hebben allemaal een veulen. En toen vroeg die man of een van ons die ook wilde verzorgen. Maar dat doen we niet, en vooral ik niet, anders heb ik geen tijd meer voor Robin. Helaas Party!! Ik zal binnenkort de foto's vol schieten en ze dan inscannen, als het mag van m'n vriendin want het rolletje is van haar Party!!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:48

Gefeliciteerd dat je die pony's mag verzorgen. Sinds wanneer weet je dat? Sinds pas?
Je mag er vast wel foto's van maken van je vriendin. Vindt ze vast niet erg

Geen onderschrift.


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 19:09

Ja foto's maken mag natuurlijk wel maar dat rolletje waar ze op staan is van haar maarja ik vraag het wel Party!! vandaag heb ik liz eventjes 10 min. gelongeert het was zo warm.. dus toen ben ik maar gestopt en heb d'r voetjes lekker afgespoten en toen heeft ze mij nat gemaakt want ze pakte de slang en daar ging ze mee spelen en toen werd ík nat *LOL* ze is echt een schatje Lovers en Opal (t veulen) rent steeds van de moeder weg en dan gaat ze met Liz spelen maar dan word Pearl (de mama) kwaad op t veulen Scheve mond\

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 09:52

leuk voor je!!

xxx soraya

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 22:02

.
Laatst bijgewerkt door holly op 09-03-23 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 22:06

Dit is een gigantisch oud topic! het is niet de bedoeling dat je zoiets omhoog haalt!
Pb Nathalie even, en je oproepen op de rest van het forum zal ze echt wel lezen...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flavlip, herous, Plus_en_Min, Riviera87 en 133 bezoekers