Heeeeeel lief verhaaltje.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 16:50

Hoi!!!
Ik hoorde vanmiddag een ontzettend lief verhaal over Kanjer Lovers :
Toen Kanjer nog op een andere pensionstal stond ging het zusje van Kanjers eigenaresse op Kanjer rijden (zonder zadel, voltige) Op een of andere manier viel ze eraf. Onder Kanjer Verdrietig !!! Kanjer stond met zijn achterbeen op het hoofd van het meisje MAAR hij bleef met zijn been in de ruststand net zolang stilstaan tot er Kanjers eigenaresse zijn been optilde en het meisje eronderuit kon komen. Lief he!!!! Lovers Omdat Kanjer aan liep toen het meisje eraf viel kon hij niet voorkomen dat hij op haar stond maar hij ging er niet echt op staan zodat hij haar hoofd niet plette (brrrr). Hij bevroor gewoon toen hij doorhad dat hij op het hoofd van het meisje stond. Voor het zelfde geld had hij wel gewoon door gelopen (moet er niet aan denken!)Dat noem ik nog eens een betrouwbaar paard!!! Lovers I LOVE KANJER!!! xxx Roos



Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 17:57

Wat een kanjer he, die Kanjer *LOL*
groetjes, Caballo

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 17:59

Wat lief zeg, van Kanjer! Haha! Wat voor een ras is Kanjer eigenlijk?

Ineke2

Berichten: 33032
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 18:23

Wat een slim en lief paard! een Super kanjer Cool

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:02

hij doet zijn naam eer aan!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:37

Zoiets heb ik ook eens meegemaakt.
Op de manege reed ik heel vaak op Quibes, die zijn naam ook een eer aan deed! Dat was echt een irritant gevalletje, heel apart. Soort Nw Forest achtig beestje. Affijn, op een herfstachtige dag gingen we rijden, en hij was zo lief. Beetje opgefokt (dat was hij nou eenmaal heel snel, van de was van de buren schrok hij, en als het ritselde in de beukenhaag, dat soort dingen), maar echt super lief verder. Tot er een pony wegschoot, toen ging hij mee doen. Ik had het niet verwacht, dus ik pleurde keihard in de modder. Hoe weet ik niet, amar ik lag eronder. Hij moest zijn voet wel op mij zetten maar toen hij merkte dat hij op mij zou gaan staan maakte hij een soort kreupel pasje en behalve dat ik zijn hoef voelde hield ik er niets aan over.
't Schijnt trouwens dat paarden dat vaker doen. Als ze doorhebben dat jij d'r onder zit met je voet bijv (niet altijd, ik geef het toe) dan trekken ze heel vaak al terug. Joop doet dat ook, behalve die keer dat hij gewoon op mijn voet stond voor 5 min lang. Ik duwen en trekken, hij snapte er echt niets van. Hij is ook een keer op mijn kleine teentje gesprongen, wassie gebroken, en laatst sprong hij op de ijzeren neus van mijn schoen, had ik nog geluk dat daar mijn tenen niet onder zaten! Was helemaal verbogen...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 06:48

wat lief van die Quibes zeg!!!! paardengek: Kanjer is een fjord. Een heeeeeeele lieve dus Haha! xxx Roos

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 08:09

dat is zeker wel een lief verhaal!

xxx soraya

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 08:16

wat schattig!!
bij ons staat een pony die juist wel op je gaat staan als je eraf valt!!!en als het ineens heel koud wordt krijgt ze altijd een aanval en dan gaat ze heeeeel hard rennen en heeeel hoog bokken of ineens stilstaan vanuit rengalop~!!!!er hebben al een aantal kinderen armen gebroken en dat soort dingen...maar als ze dus geen aanval heeft(45 weken van het jaar, of misschien nog wel meer) dan is ze echt heeeeeeeel lief en kunnen mensen die voor het eerst rijden er met gemak op....grappig beesie..toen ik erop zat toen ze zo'n aanval had d8 ze echt dat ze me eraf kon krijgen maar het lukte haar echt nie!!ze deed alle trucjes van m'n verzorgpony toen...da was zo grappig...ze deed echt zo vaag!!heeeel hard rennen..dan in een keer stilstaan en dan heeel hoog bokken..maar toen was ik echt zo iemand die dat geweldig vond...maar nu houd ik me er meer meebezig om m'n paard goed te laten lopen...dit verhaal is ook van 3 jaar geleden!!(toen was ik dus pas 11!!!wat lang gelden zeg!!hihi)

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 11:54

Droppie, is dat op een manege?hoop het niet..Ik had pas gelezen van een meisje die dit ook had, maaar bij haar ging het paard dus wel op haar hoofd staan. zij had zo'n veiligheidshelm op en heeft er niks aan over gehouden, de helm was helemaal doormidden gebarsten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djinnie, Miiej en 32 bezoekers