Weekeind Loon op Zand: de 5 ECHTE versies... Kies zelf maar!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Weekeind Loon op Zand: de 5 ECHTE versies... Kies zelf maar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 21:55

Afijn, we zijn dus een weekeindje in Loon op Zand geweest, en daar waren nog wat meer Bokkers (een paar maar *LOL* ) en dit zijn de ECHTE gebeurtenissen. Het verslag van Maaike ( zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=59450 ) klopt echt voor geen CENTIMETER! }>

Versie 1:
Er reed een vreselijke kakker op een karrenpaard (wel een lieve, maar toch een karrenpaard) en die moest en zou per se dressuur rijden met dat dier. Ze trok 'm in de krul en heeft het hele weekeinde met haar hoedje rondgeparadeerd. Nimber wordt voortaan dan ook uitgesproken als Nimberrrrrrrrrrrrrrrrrr (met kak-r graag) *LOL*

Versie 2:
Het was een leuk weekeinde met allemaal leuke mensen en paarden, maar oh jee wat was Maaike toch BANG! Zelfs op het terras moesten we nog een Fristie met een rietje bestellen voor haar omdat ze bang werd van mijn vrouwelijke Drinkebroeder Kim en ikke (lekkere biertjes daar in Braboland Kwijl ) en we moesten het oudste paard voor haar uitzoeken en daar voor de zekerheid nog een liter bloed van aftappen zodat 'ie lekker rustig bleef, want ze was gewoon BANG!

Versie 3:
We hebben het hele weekeinde niet gereden, want Marjolein STOND erop dat haar paard schoon werd: alle vlekken moesten er af. (waarschijnlijk omdat er een Kakkerrrrrrr in de groep zat, die wilde dat alle paarden er spik en span uitzagen). Ze heeft haar Tinker dus het hele weekeinde geborsteld, en is waarschijnlijk nog steeds bezig.

Versie 4:
Anoek werd erg baldadig van het eeuwige wachten op haar eten, en heeft de eerste grote bak patat helemaal alleen opgegeten. Niemand kreeg nog wat. Vervolgens ging ze naar dat grote zwarte paard van haar, trok haar Zorropakje aan en galoppeerde over het terras (resultaat: Nimber begon te brullen dat ze het he-le-maal fout deed omdat het paard aan de teugel moest, Maaike dook onder de tafel want ze was bang, en Marjolein heeft niks gemerkt want die probeerde nog steeds de vlekken van haar Ailin af te poetsen, want Nimber vond 'm te vlekkerig om nog mee op rit te nemen).

Versie 5:
Het was een onwijs gaaf weekeinde, errrreg veel gereden (vrijdag 2x 1.5 uur, zaterdag dagtocht van 5 uur en 's avonds nog 1.5 uur en zondag dagtocht van 5 uur; we hebben helaas niet meer met de andere Bokkers gereden omdat die met de georganiseerde ritten meegingen en wij (= Liek, Dick en ik) daar de pest aan hebben) en flink bijgebept met iedereen. Leuk om dit stel Bokkers eens in het eggie te zien!
Voor alle vier geldt dat het 'ponymeiden' naar m'n hart zijn: leip van de dieren, spontaan en gezellig. Nimber herken je direct vanaf aankomst, zo grijnst er maar eentje! Lottel is gewoon super, daar kun je niks anders van maken. Olympic en Anoek zijn ook gewoon een toffe combi, en Maaike is een hartstikke leuke meid met een mooi lachebekkie. Tja, en dan Marjolein en Ailin nog..... Super! Nog nooit zo'n mooie Tinker gezien! Niet lomp, mooi gevlekt, en liiiiiieeeeeffffffff Lovers Beetje onbehouwen soms nog, maar echt een schatje!


Welke van de 5 versies je gelooft? Maakt mij geen moer uit, ik heb een wereldweekeinde gehad, ben totaal brak en ga m'n roes uitslapen Dromen Meiden bedankt voor jullie gezelligheid; we hopen jullie nog eens tegen te komen! Party!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 21:59

zo zien we maar weer dat sonja echt éng is!!!! en ze liegt ook nog eens alles bij elkaar!! }> }> }>

*grapje* (uit angst voor dick die me anders weer gaat slaan).

Eluu

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:03

haha zo te horen hebben jullie een top weekend gehad!
Erg leuk verslag hoor.

Groetjes
Carmen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:04

Hoezo WEER gaat slaan????? Beschermt die coole 40+ Loverlover je niet meer dan? *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:08

*huil* die was ook eng en maakte me bang want hij zat op een heeeeeeeel groot paard en ik op Katrien. Ik kon trouwens wel Katrien mee naar huis nemen eigenlijk want Jan wou Ailin wel daar houden }> *LOL* *LOL*

heel apart maar Marjo wou dat op de een of andere manier niet. Denk omdat ze dan niet zo veel te poetsen had ofzo Verward Verward
Heeft Dick jou niet verteld dat ie mij in elkaar heeft gemept?? Hij liegt ook al alles bij elkaar!!! wat een vent zeg... }>

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:10

jeetje maaik wist niet dat je zooooooo bang was dat je alles ging verdraaien.
trouwens soja's versie klopt helemaal niets van. wat denk je wel niet.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:18

euhm ik ga voor een combi van alle versie's samen....?
Sonja en Dick en Lieke ook bedankt voor het geweldige weekend! Ik vond het super gezellig ookal was je dan geen blondje en was je mileen d'r draaiorgel vergeten.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 01:34

Hahahahahaha... klinkt als een overgetelijk weekeinde Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 08:34

Wat een leuk verslag zeg! Klinkt echt super!

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:44

Wat een superverslag ,ik zit hier in mijn uppie te lachen achter de computer ,de hond kijkt me heel vreemd aan....hahahaha..
Het is echt een hele mooie omgeving Loon op Zand ,maar ik heb me daar ook niet schoon kunnen houden hoor,veel te veel modder.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 10:50

als ik al die verhalen heb gelezen moet het echt heel leuk zijn geweest Haha!

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 17:25

die versies kloppen wel degelijk. ik ovnd het errug gezellie met iedereen en wil kim bedanken dat ze mij heeft meegevraagd
maar toch..... we voelden ergens een leegt. }> Extreme duivel Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 17:33

ja idd maar op dit moment voel ik nogal een afstand.. enne Sonja de volgende keer gaan wij dus ook niet meer met die groepsritten mee hoor! we volgen jou wel Extreme duivel

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 21:45

ik wil jullie ook nog bedanken dat ik meemocht, t was echt super!!!
enneh ik heb vanavond heel even maar een kleine afstand gevoeld tussen mij en marjolein want we hebben elkaar weer gemeet op de manege Haha! Haha!

maar nu voel ik wel weer een afstand *aas*

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 21:48

ja..... wat kan ik nog zeggen.... AAS

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 21:59

AAS 4-ever! Ik voel ook een afstand... Komen jullie ztaerdag naar bakker kragt? onder het gent van een boktbroodje even weer samen zijn Lovers daarna kan jij naar Gerald en ikke en anouk naar stal

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 22:01

's morgens vroeg al??? ik vind t best hoor Haha! overdag kan ik echt niet weg bij gerald helaas dus dat kan niet. Maar wel een fijn idee dat jullie dan in ieder geval in de buurt zijn, is de afstand wat kleiner he Knipoog Haha! Haha!

*AAS*

en kim, loop je nu nog steeds met je hoedje op rond??