Help? Hoe bereken je cijfer proefexamen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 19:43

Ik heb examen 1999 tweede tijdvak, eco1 gemaakt. Mijn score is 46 punten. Ik kan nou niet vinden hoe je ziet welk cijfer dat is. Ik vond een cesuur tabel op http://www.internetcollege.nl/examens/cesuur/simple.php
Maar als ik daar kijk bij score 46 heb ik een 9,6 ofzo. Nou dat klopt dus niet Haha!
Ik heb echt 46 pt!! Wie kan even voor me kijken hoe zo'n tabel ding werkt? Dankjewel!~!


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 21:06

Als ik toetsen maak voor de leerlingen in mijn klas geldt de 80 % norm. Dat betekent dat als je bij 80% goed antwoorden pas een voldoende hetbt (een 6) en van daaruit ga je in verhouding de punten bepalen.
Snap je het een beetje?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 21:17

wow dan hen ik vast een laaaag cijfer... Haha!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 21:21

In mijn exmanebundel zeggen ze +10 gedeels door tien, dus dan heb je een 5.6
Dat is gewoon een indicatienorm zeg maar. Kun je bij alle eco-examens vanuit gaan.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 21:26

Oh valt nog mee dan Lachen
Thankers!!! Clown

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 21:34

Ik bedoelde dus examenbundel maar dat woord is nogal moeilijk voor mij Haha! . Naja lamaar Gaaaap .

Maar ik begrijp dat je het begrepen hebt in elk geval. Soms hè, dan weet ik nog weleens iets.....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:03

kom op Rieja, je kunt dat VWO toch wel? Niet gaan twijfelen hoor. Is nie goed.. Ook in de auto doe ik dat, nah, dan krijg je dus ingrepen enzo... Blech...
Maar ja, ik was weer helemaal buiten mezelf toen ik vandaag in theorie mijn wib-vraagstuk GONIO kon oplossen *glim*... En de vorige keer was ik ook al zo geniaal bezig. Naja, nu maar hopen dat ik woensdag echt een ingeving heb oid. Kan nl niet van te voren meer leren (nl en dinsdag is hij er niet) dus ik moet het maandag gewoon af hebben, beetje formuletjes stampen enzo en dan; TSJAKKAAAAAAAAAAAAA *onderschrift*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, BETUWE, brennie85, ChanelR, Flip, GrapeshotBot, History_, inge_romeo, Jorex, Laarvv, Lenora_C, Levita, massiemas, rien10, Shetje14, Silly_Woman, Winged, xnaomivdh, xPearl, xRoossie95 en 71 bezoekers