Verslag van de week vakantie met de paarden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Verslag van de week vakantie met de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 02:18

We (Claudia, Derrick en ik) zijn deze week weer een weekje op vakantie geweest naar Heerde. Himeros ging weer mee en dit keer ging Razinda mee inplaats van Jurita. Voor Razin was het de eerste keer in een bos en eigenlijk ook de eerste keer echt buitenrijden.

Ik zal het maar een beetje kort houden! Haha!
Het was een geweldige week, het weer was goed en met de paarden ging ook alles goed. Razinda was super! De eerste dag was ze een beetje druk en keek haar ogen uit. Maar ik heb alle dagen fijn gereden. Ze kon voorop lopen, naast Himeros maar ook netjes erachter als ik dat wilde. Ook in draf en galop was ze heerlijk te rijden. Claudia galoppeerde liever inplaats van draven, omdat Himeros zo hoog opgooit en in het bos is dat niet fijn uitzitten. Zij ging dan in een rustig handgalopje en Razin in draf. Dan gingen we steeds harder tot ze een spectaculaire uitgestrekte draf deed *LOL* maar uiteindelijk hield ze dat niet vol en gingen we ook galopperen. Maar dan nog was ze makkelijk onder controle te houden. We hebben ook een paar keer een heuvel opgeraced, dat was echt leuk. En de hond Lundi ging iedere keer mee. In het begin vond Razinda dat heel eng, want die hond springt en rent steeds door de bomen, maar uiteindelijk vond ze het niet meer zo eng. Alleen 1 keer, toen kwam Lundi met een tak heel hard achter ons aan rennen, en ze sloeg met die tak tegen Razin haar voeten. Razin schrok zo dat ze wel 3 meter de lucht in sprong en ik bijna gelanceerd werd, ik moest zo lachen om die reactie! *LOL*
Als er takken wat lager hingen, waar ik voor moest bukken, ging zij ook bukken, dat was ook wel ontzettend grappig! Haha!

Verder hebben we ook gemend met de eigenaar van het huis, in het begin van de week en aan het einde. Dat was ook ontzettend leuk, wij achterop die kar hangen en dan in volle galop een steile helling op. Echt geweldig!!
De foto's komen volgende week op ITP. Het was erg geslaagd en Razin is voor mij echt een topper! Lovers

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 05:53

Fijn zeg dat jullie het zo leuk gehad hebben. Dat zal wel weer wennen worden in het vlakke,, uitgestrekte polderlandschap hier Haha! Ik ben heel benieuwd naar de foto's.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 10:19

Razin is ook een toppertje, Jura, zo goed als ze alles oppakt.

Ik vond het wel grappig gisteren dat Himeros helemaal van slag was omdat hij niet meer bij Razin in de wei kon staan.

Wel gezellig dat je nu weer terug in de polder bent Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 10:51

Wat klinkt dat leuk zeg!
En dat allemaal met je jonge meisje! Wat pakt ze het allemaal toch goed op zeg, heerlijk.
Lijkt me ook gaaf, om áchter op zo'n karretje te scheuren! *LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 17:08

Oja, ik vergeet nog te vertellen dat Razinda vandaag 4 jaar is geworden!! Party!!

En ik heb haar nog helemaal niet gefeliciteerd! Nou ja dat komt zo wel dan! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 17:40

s
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

-

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 07:51

Geweldig joh! En Gefeliciteerd met Razin d'r verjaring Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 07:58


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 08:04

Dat klinkt echt als een heerlijke week! Lijkt me echt zo geweldig, met je paardje op vakantie.... Dromen

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:29

Vergeet vooral de laatste buitenrit niet....op het ruiterpad zaten 2 mensen te zonnen op een stoeltje, de fietsen tegen een boom, koffiekannetje en een lekker broodje erbij. Niet bepaald een handige plek maar ja je hebt van die..... mensen. Omdat het natuurlijk aardig droog is gebleven was het flink aan het stoffen op het pad..... (voel je het al aankomen???) Himeros en Razainda vonden het toch wel eng en wilde er niet vlekkeloos voorbij lopen...Na beetje draaien en noodstoppen toch voorbij die enge mensen. Je had ze moeten horen.... ze konden zo heerlijk stof happen Haha! moeten ze maar niet op een ruiterpad gaan zitten!!!! }> }>

Think you can, think you can't; either way, you'll be right.

Henry Ford

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 09:40

Hahahaha inderdaad dat was ik helemaal vergeten te vertellen...geweldig!! Extreme duivel

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 14:14

Ha lekker, stof in je kopje koffie ipv melkpoeder. Ze moeten niet zeuren die mensen, stof is gratis Haha!

Ik kan me voorstellen dat jullie genoten hebben. Jammer dat het weer een klein beetje tegenzat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dido2316, gonniee, Maaike_Ma, Sanne96 en 37 bezoekers