jeuj wij gaan eigen stallen bouwen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

jeuj wij gaan eigen stallen bouwen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 16:02

waarschijnlijk bij mijn zus. de vergunning is al aangevraagd en goedgekeurd Party!!
we gaan dit samen met een kennis doen. zij heeft 2 paarden ik 1 en dan komt er nog 1 stal om te verhuren Party!!
we zijn ons nou een beetje aan het orienteren maar het gaat echt heel mooi worden. een mooie buitenbak met drainage ( ofzoiets Verward ) afgezet met witte hekken Lovers
we hebben al een heleboel folders binnen en hebben ook al een idee welke stallen het worden...
morgen wordt het land ( wat een en al onkruid is) al dood gespoten en dan 3 weken later wordt alles plat gegooid en opnieuw ingezaaid de afrastering alvast afgezet en dan midden juli komen de stallen waarschijnlijk Lovers ik hoop echt dat het door gaat. ook omdat de manege waar luuk nou staat verkocht wordt en ik dan dus binnenkort zonder stal zit een beetje banketstaaf he...

nou dan een update over luuk:
het ging eigenlijk heel goed met hem boven verwachting goed. hij begon super nageeflijk te lopen liet links helemaal los was lekker voorwaarts zijn achterhand kwam er super bij Lovers
tot vrijdag... ik ging met hem naar de les en hij deed niks anders dan galopperen kop in de lucht alleen maar verzetten... blijkt hij dus een super zwakke rug (nog onvoldoende gespierd ten over de rest van zijn lichaam) te hebben nog helemaal niks geen spier der aan dus ik heb er veels te veel mee gedaan en het deed hem gewoon pijn maar hij is altijd zo braaf geweest voor mij door te werken terwijl die dus super pijn moet hebben gehad.. nou is het dus om de dag rijden en de andere dag longeren dat adviseerde mijn instructeur mij... om hem sterker te maken...
ik voel me zo schuldig Verdrietig Frusty
achteraf gezien heeft die wel eens tekens gegeven dat die pijn had maar ik dacht die aan het zeuren was..
ik weet het nu en we gaan er zeker aan werken!!!

verder krijg ik van iedereen complimenten dat die zo gaaf is geworden!!! dat die zo gespierd is geworden ( overal behalve zijn rug) nouja ik voel me super schuldig maarjah.....
ik ben blij dat ik nu weet en er rekening mee kan gaan houden. verder rij ik nou sinds 3 weken al zonder slof en ook dat gaat nu dus lekker. hij is super voorruit gegaan in die 2 maanden ook in de omgang het is gewoon een super lief dier Lovers
ik zou binnenkort wel nieuwe foto's van hem maken ook van het rijden!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 17:18

Hardstikke leuk man die stallen enzo. Kwijl laat joleen het maar niet lezen van die witte hekken Pling Kwijl

jammer dat rijden nu weer wat minder gaat. maar als alle spieren er mooi opzitten kun je weer fijn elke dag aan de slag Party!! Ook fijn dat hij goed loopt zonder slof Lachen

Succes met je paardje en ik hoop voor je dat de stellen enz. doorgaan Party!! Party!! Party!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 18:23

Ow, wat een gaaf plan van die stallen! Kwijl Kwijl Kwijl Echt super. Ik duim voor je dat het door gaat!

Maarre, je moet je niet schuldig voelen over Luuk. Je hebt het niet geweten dus kan je er ook niks aan doen. Probeer hem mar sterker te maken, en voor je het weet loopt hij weer als een zonnetje. Succes met hem! Lovers