helemaal blij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

helemaal blij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-02 20:45

ik ben helemaal blij.

het paardje wat ik lease een paint merrie van 8 jaar, ze was nooit te koop als ik erom vroeg, is nu verkocht.
en niet denken ze is gek haar paardje is verkocht.

IK HEB HAAR GEKOCHT. en ik ben in de 7e hemel. (hier zou eigenlijk een smilie moeten staan op een wolkje) Haha!

en ze is als bij ons thuis.

sorry hoor maar dit moest ik even kwijt.
Laatst bijgewerkt door rina op 01-06-02 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 20:47

te gek rina!
wat kan het leven mooi zijn he?!
groetjes van silvia

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 20:47

GEFELICITEERD !!!

Heerlijk voor je zeg ,
en zo lekker aan het begin van de zomer ... Lovers ,

Geluksvogel jij !! Party!! Sigaar

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 20:57

Wat gaaf!! Party!! Nog een paintowner op Bokt. Mag jij ook mee op de Paintmeeting met Jeddah, Francis en ik Cool

Foto's!!! *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 22:29

Vriendschap met een paard kun je ook aangaan met het paard van een ander, maar pas als het paard jouw eigendom is, is het voor jouw gevoel veilig en kan het je niet meer afgenomen worden.
Tenminste, zo ervaar ik het Lachen

Ik heb ooit, lang geleden Knipoog een hele speciale band gehad met een bepaald paard, het was toevallig een duur sportpaard en ik kon het natuurlijk niet kopen toen het onder m'n neus aan een ander verkocht werd en uit mijn leven verdween.... het laatste wat ik over hem hoorde was dat het hem slecht verging en dat hij tegendraads was tegen zijn nieuwe eigenaar ... toen ik geld had ben ik op zoek naar hem gegaan, ook al moest ie ondertussen behoorlijk bejaard zijn, maar ik heb hem nooit meer gevonden en weet niet wat er van hem geworden is.

Nu heb ik net zo'n speciale band met mijn eigen paardje en die neemt niemand me meer af. Ik heb nu de macht om hem een gelukkig leven te geven en dat geeft me een enorme voldoening.

Ik kan me voorstellen hoe goed je je voelt, Rina, nu ze echt van jouw is Lachen Veel geluk samen!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 11:08

Hartstikke gefeliciteerd Rina!! Dat voelt toch heel anders hé, nu ze écht van jou is! Knipoog

En als ik heel even off topic op Xono mag reageren! Jullie hoeven niet op een Paintmeeting te wachten, want Zondag 9 Juni heeft de recreatiecommissie van de DPHC een buitenrit met BBQ georganiseerd! Deze buitenritten zijn ook voor niet-leden 'toegankelijk', dus als hier iemand nog zin heeft om te komen...
Wel even opgeven (liefst wel vandaag of morgen i.v.m. BBQ-bestelling) door te mailen of pb-en naar mij.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 11:14

Hoi,

Van harte gefeliciteerd hoor !!! Party!!

Veel plezier ermee !!!

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 14:34

gefeliciteerd!!!
ik heb ook een paard gezien (paint) die ik waarschijnlijk ga kopen. Het zijn zulke mooie beessies *LOL*


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 14:57

Francis schreef:
Hartstikke gefeliciteerd Rina!! Dat voelt toch heel anders hé, nu ze écht van jou is! Knipoog

En als ik heel even off topic op Xono mag reageren! Jullie hoeven niet op een Paintmeeting te wachten, want Zondag 9 Juni heeft de recreatiecommissie van de DPHC een buitenrit met BBQ georganiseerd! Deze buitenritten zijn ook voor niet-leden 'toegankelijk', dus als hier iemand nog zin heeft om te komen...
Wel even opgeven (liefst wel vandaag of morgen i.v.m. BBQ-bestelling) door te mailen of pb-en naar mij.


Jah...leuk Lachen Maar eeh, mijn Paint is nog een beetje jong om mee te gaan rijden. Dus dat gaat helaas niet op. Ik ben dus wel lid, en zal als mijn paardje wel rijklaar is, wel meegaan *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 15:31

Eeeh ...

Wat is DPHC ?

Dutch Paint Horse ..... Club ofzo ?

Ook toegankelijk voor Palootjes Clown ?

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 21:44


"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 23:08

oke in opdracht van xono foto's hetis wel enigzins lastig nu endoria eruit ligt, ik heb deze via spook gedaan. xono weet jij een betere site waar ik foto's kan downloaden.

hier staat ze gezellig met dream mijn 4 jarige appaloosa. daar kon ze het direct goed mee vinden.
Afbeelding

wat een kont he.
Afbeelding

gaan we toch maar eens kijken of het baasje nog iets lekkers heeft misschien.
Afbeelding

ze hangt dus al zo aan dream dat de rest niet meer in de buurt mag komen. en op dat moment doet ze haar naam erg veel eer aan, A Saint she Ain't.
Afbeelding
hoe vinden jullie mijn buckie overigens.

oja xono als je mee wilt doen aan die tocht. serieus mee wilt doen. ik heb nog wel een paardje voor je waarop je mee kunt rijden. het is dan wel geen paint maar goed Haha! }>

en inderdaad het voelt anders, in de tijd dat ik haar leasde hoefde ik er dan niet bang voor te zijn dat ze verkocht zou worden, maar nu het ik het in alles voor het zeggen, en hoef je niet alles te overleggen met de eigenaar.

enne ik wil dus een paint meeting }> Haha! maar een quarter meeting of een appaloosa of niet westernpaardjes meeting tussen bokkers mag ook hoor.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 14:34

Haha , da's de ultieme "paint" Extreme duivel Haha! Cool

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 16:09

Ze is gaaf rina!! Precies dezelfde kont als mijn Paint Cool Die heeft ook zo'n lekkere dikke kont, en een ietwat lang kruis. Ik weet niet of je mijn laatste topic op ITP heb gezien, met fotootjes van mijn paintje...ik zoek ff de url op...

Gevonden Haha! http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=59341
De laatste foto's van mijn paardje. Zijn van afgelopen zaterdag.

Maar rina, over dat paardje van je waar ik eventueel op zou kunnen, ga je dan zelf ook mee?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 19:44

xono lijkt me een strak plan hoe moet dat paard daar anders komen. Haha! misschien wel handig, om in overleg voor die tijd eens lang te komen kijken of je ermee overweg kunt. enne tuurlijk je fotootjes gezien, die buddie word een lekker beestje.
oja francis ik ben dus geen lid ik heb mijn paardje pas 3 dagen nu. maar blij te weten dat andere rassen ook mee mogen rijden.

en gerda, dat ga ik dan ook maar doen. ik heb ja ook nog een kwpn-er en die heeft ook geen stippen of vlekken. overigens mijn appie ook niet, die is helemaal zwart. en je mag ook gewoon mee meeten hoor, wel rens meenemen, we willen die stippen wel eens zien Cool

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 14:40

Gefeliciteerd...................

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 17:07

Hoi Rina,

Had het ff gemist, maar ik zie dat je er nu foto's bij hebt gezet ! Pling

Leuk hoor !!! Ziet er goed uit !!!

En zo te zien, op foto 4, voelt ze zich idd al aardig "thuis"!

Veel plezier ermee !!!

Groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

TiPe

Berichten: 48
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Groningen

Nog meer prijzen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 21:14

Gefeliciteerd Rina,

Moeten we nog maar zien je in te halen met onze 2 mutsen..

Groetjes Henk & Fabiola

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 19:12

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,leuk beestje.
Die andere zijn ook leuk,alleen niet zo goed te zien op de foto's,jammer,ze komen een beetje wazig over.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers