hoefbevangen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

hoefbevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 14:18

bij ons is er een paard en die is gisteren hoefbevangen geraakt, hij liep echt heel erg raar. eigennaarse gebeld en het gezegt. ze zegt: o zet hem maar op stal, en geef hem geen eten. ze komt niet eens. eergisteren liep hij ook al een beetje raar maar ze dacht dat het door het bekappen kwam. vandaag moest mijn vriendin voeren ligt er een briefje .... mag naar buiten toe op advies van de DA.

nou sorry ik vind dit een beetje vaag een DA gaat een bevangenpaard niet op het land zetten. de DA is niet geweest telefonische advies. ik geloof nooit dat ze heeft gebeld. (ze bezuinigd op alles, paard krijgt bv ook maar 1 baal stro per week in de stal en niet meer hij doet het er maar mee zegt ze.) wat denken jullie? kan een hoefbevangen paard op het land?

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 14:42

een paard dat hoefbevangen is moet op een zachte ondergrond staan, dus wat dat betreft is het wel een goed idee. maar het lijkt me niet handig als er veel gras staat.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 14:48

bij ons is twee weken geleden ook een pony bevangen geraakt. Hij mag het land nu niet meer op. Daarom staat hij overdag in de bak. hij loopt nu al wel beter, maar nog steeds niet helemaal goed.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: divided, Geertema, Monody en 100 bezoekers