Ik wordt een drachtenaar..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Ik wordt een drachtenaar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-02 19:44

ik ben echt ontzettend blij. We waren al een tijdje bezig met een huis te zoeken in friesland. gewoon veel contacten daar en ik ben helemaal verliefd op friesland. maar mn zusje en ik zaten allebei op school, 3e en groep 7. maar nu kwam er een project met kavels, op de plaats waar het fpc eerst stond. die kavels worden in januari 2003 opgeleverd, en de huizen zouden rond augustus klaar zijn. En ja, precies wanneer ik mijn mavo diploma heb gehaald, en mijn zusje naar de 1e gaat. Maar dan nog maar afwachten of we ingeloot zouden worden. Afgelopen dinsdag belde mijn vader naar huis toe, we hadden de kavel! ik was echt ontzettend blij.
Ik ga naar mn droomplaatsje Lovers, ik heb de kans om mijn droom waar te maken! Volgend jaar stroom ik in in de havo, en als ik 18 ben ga ik naar het aoc om paardenhouderij te studeren. Ik heb mijn hele (halve *LOL*) toekomst al uitgestippeld. Op mijn 22e wil ik (na het aoc dus) een stoeterijtje beginnen, heel mini, met welsh a-tjes. Ik zie het al helemaal voor me. maar wat ook heerlijk is: de kans op een eigen paard is zoveel groter! ruimte genoeg daar. Dit jaar eigen paard gaat hierdoor niet meer door. Maar ja, geduld wordt beloont toch?
kuzz een hele happy ik Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 23:10

Haha, dat is recht tegenover mijn ouders!! Ben heel benieuwd wat het gaat worden daar. Erg jammer van de terreinen om het oude FPC, aangezien je daar erg leuk kon rijden. Maar het is wel een stukje Drachten wat aan een opknapbeurt toe is dus wat dat betreft niet gek.
Kom je dan vast wel eens tegen tegen die tijd!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 23:19

Geweldig en van harte gefeliciteerd. Ik had het al eens gehoord van je ouders, maar dat het nu zeker is! Geweldig!

Gefeliciteerd!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 09:37

gefeliciteerd Lachen
is ook zo leuk in friesland he Knipoog



Kuss Maaike

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 21:06

Vraagjes nog: je wilt een stoerijtje beginnen...
-Wat voor baan wil je erbij want een stoeterij is leuk maar een salaris hou je er niet aan over, het kost een hoop!
-Hoe betaal je de lokatie, dus stallen en weidegrond?

Veel succes met je studie en jammer dat je nog geen eigen paard mag, want voor je opleiding zou je daar veel van kunnen leren al!
Maar goed, even wachten en dan gaat je droom alsnog in vervulling!
Gefeliciteerd Drachtenaar! *LOL*

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 21:43

Hartstikke gefeliciteerd!!
Lijkt me echt een droom om een stoeterijtje te beginnen!!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 21:45

No, wat kreas juh!
Wolkom yn us Fryslan!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 23:19

Ohw wat gaaaf voor je!
Goh,had ik maar zo'n geluk!
Echt gefeliciteerd !!!!!!!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 17:52

aha wat leuk maar ik kan je 1 dingen zeggen in friesland is et altijd nat!!!!!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i wil later ook een stoeterij beginnen met arabjes of shetlanders~!
ik zit nu op et aoc en wil ook de paardenhouderij gaan doen maar ik ga nooooooooooit naar deurne fiets streng ik ga naar gykerk!
ipc dieren ofzo???

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 17:36

dank voor de reacties Haha!
dees ik heb nog wel een jaar om t te leren hoor, snap er niks van. nou wat een ? welkom in ons friesland daar kom ik nog wel uit Lachen
dorine, daarom doe ik eerst de havo zodat ik een goed betaalde baan heb, wil ik later een stoeterij kunnen opzetten. maar het is maar een droom. ik weet wel dat er in ieder geval 1 welsh a komt Lachen
ik mag mijn eigen kamer gaan ontwerpen, daar heb ik ontzettend veel zin in. heeft iemand tips?
dit heb ik nu in mijn hoofd:
2/3 wordt het slaapgedeelte, dan komt er of een schuifwand in, of een muur met een poort. 1/3 wordt mijn studiehoekje. slaapgedeelte wordt donkerblauw met paars tinten, en studiehoekje wordt babyblauw. dat zijn nl. mn lievelingskleuren.