droes op stal :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

droes op stal :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-02 13:43

gister was ik op stal hoorde ik dat er waarschijnlijk 1 paard droes heeft Boos! : over 2 weken horen ze of het echt droes is maar de da. zei dat t 95% droes is ofzo(dat hoorde ik van iemand op stal) Weten jullie meer over droes dan dat t besmettelijk is,koorts, keelontsteking en opzetting van de klieren?? Ik laat nog wel weten of het echt droes is of niet...
Laatst bijgewerkt door fjordentinker op 06-09-02 15:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament


ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 14:19

Droes ,teminste die droes die op t moment in nederland is,maakt ieder paard mee normaal gesproken .Het is net zoiets als mazelen bij kinderen.
Normaal gesproken zou je paard het gehad moeten hebben (teminste bij de meeste) toen hij jong was . Er gaan allerlei indianen verhalen rond op maneges maar in de meeste gevallen is het helemaal niet zo erg .
Als hij het al gehad heeft ,wat zeer waarschijnlijk is dan maakt ie ,als ie niet te oud of te jong of geen weerstand meer heeft ,gewoon iets door als een soort verkoudheid .
Ik zou me dus niet zo opwinden als ik jou was maar even afwachten ,en niet mee doen met de rest en er zo,n ophef over maken.

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-02 18:17

k maak r ook geen ophef over, k vond t alleen nie zo leuk om te horen, omdat k ook nie weet of m'n pony t al gehad heeft en omdat het kan zijn dat die stal word afgesloten omdat er heel veel verkeer(paarden) langskomen en da zou dus nie zo leuk zijn, snapst?
thnx voor de info iig Haha!

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 20:33

Ja...ik had het al van je op msn gehoord maar alsnog heel errug natuurlijk! Huilen enne ze wind zich ook heus niet op hoor Ineke!Maare je schrikt lijkt me atlijd wel..??en als de stal word gesloten is dat helemaal vreselijk.. Huilen Zijn er eventueel nog wel andere plekken waar je Albert kan stallen?


djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 21:36

Aaaaah wat stom! K hoop idd nie dat zijn stal helemaal afgesloten moet zijn! Frusty Verdrietig !!!!!!

xxx Djedda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ardanwan, c_alsemgeest, Cjuan, Laj1, Plop1997, Plus_en_Min, SplashIsLief, Steeph en 119 bezoekers