Lekker buiten met Pablo enzo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 08:38

Gisteren was het zulk lekker weer dat onze buitenbak mega stoffig was. En aangezien Pablo net beter is van een kriebelkeel wou ik niet riskeren dat hij daar last van kreeg. Ik ging voor het eerst weer wat rijden omdat hij een wondje had gehad op zijn achterbeen. Easy-Boy van Stephanie heeft precies dezelfde keelklachten gehad als Pablo en dus zijn we maar samen gaan buiten stappen. Het ging heel goed maar na 3 kwartier kreeg Pablo opeens weer een flinke hoestbui, ik bid maar dat dat gewoon kwam vanwege Verward Want ik had alleen maar gestapt en ik mocht van de DA weer gewoon beginnen met rijden. Ik hoop dat hij vanavond niet weer gaat kuchen.
(BTW: zien jullei mijn geweldige cap? Dat is mijn zomer helmpje Party!! , ik rij nu 18 jaar, ben al 8 jaar niet gevallen, hoe stom het ook staat en het kost me vaak echt moeite om dat domme ding op te zetten maar ja, je hoofd krijg je maar 1 keer)
Samen met Easy-Boy en Stephanie
[img]../upload/34/apabloenboy.jpg[/img][img]../upload/34/bpabloenboy.jpg[/img]

Achter op de berg (mijn vriend kwam ons tegemoet gelopen dus die moest uiteraard meteen foto's nemen). Ik heb mezelf al meer dan anderhalfjaar niet op Pablo gezien vanaf foto's of video dus ik moest toch even sliken toen ik de foto's zag. Ik zit achterover te hangen en niet rechtop en nog wat dingetjes. Vanavond ga ik dus mega opletten hoe ik zit.

[img]../upload/34/1pablo.jpg[/img][img]../upload/34/2pablo.jpg[/img]
[img]../upload/34/4pablo.jpg[/img][img]../upload/34/5pablo.jpg[/img]
[img]../upload/34/6pablo.jpg[/img]

Mijn lievelings uitzicht:
[img]../upload/34/oren.jpg[/img]

En het bewijs dat mannen echt nooit volwassen worden, deze foto zat ook opeens in de computer *LOL* Ik heb hem maar 10 minuten alleen achter de comp. gelaten en dan krijg je dit al Haha!
[img]../upload/34/smurf1.jpg[/img]




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-05-10 08:48 ]</font>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 08:42

Coole foto's!
Wat 'n ruimte daar zeg...
waar is dat als ik vragen mag?
Enne tja...die laatste
*hihi*
Groetjes Petra

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 08:45

Dat is nou Zuid-Limburg!!! Op de Danikerberg achter de manege. Ik kan zo genieten van het weidse uitzicht daar.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 08:53

Mooie foto's hoor, en ik vind het wel meevallen hoor hoe je zit, ik vind het wel netjes Pling .....mooie omgeving ook Party!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 08:58

Ik ga van de zomer een tienerkamp leiden ('k weet het ben off topic) in zuidlimburg (noorbeek) en waarschijnlijk blijf ik daarna nog een week daar vakantie vieren. Misschien kom ik eens kijken Verward
Erg mooie omgeving zo van foto's te zien, echt geweest ben ik er nog nooit alleen een keer doorheen gereden naar belgie.
Greetz, Petra

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:09

Ik ken wel Neerbeek, dat ligt hier naast Geleen. Bedoel je dat niet? Dan moet je echt langs komen hoor!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:13

Nee het is echt noorbeek (nog meer off topic Bloos ) Het ligt onder maastricht op loopafstand van de belgische grens.
Maar die laatste week gaan mijn ouders waarschijnlijk in limburg kamperen en daar ga ik dan met mijn vriend heen misschien kan ik dan neerbeek/geleen regelen Knipoog (als je nog een leuke camping weet...) En dan heb ik ook een wel de auto af en toe ter beschikking Lachen (en de rest doen wel wel via een pb-tje Knipoog Anders wordt Bart boos *duik*)
Groetjes Petra

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 10:31

Noorbeek is prachtig! Ligt een heel eind van Neerbeek vandaan Katrien. Een heel mooi plaatsje, de moeite waard om eens naar toe te gaan als je een dag wilt relaxen en van natuur en vakwerkhuizen en zo wilt genieten...

Bij ons (waar Katrien dus ook staat) kun je prachtig uitrijden. De manege ligt aan de bosrand. Je kunt zo uren uitrijden zonder ook maar een auto tegen te komen..... Tong uitsteken

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 12:19

hihih wat een leuke foto's

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 13:30

Hoi katrien, zoals beloofd ben ik meteen de foto's gaan bekijken van jou en Pablo, je ziet toch wel dat er iets van draver inzit. ik heb zelf een volbloed draver gehad, van 1.62 m. een merrie, ze had ook op de baan gelopen.
Hij is wel leuk om te zien, vooral de aftekening op het hoofd!
Noorbeek, daar ben ik jaren geleden op vakantie geweest, in een caravan. Heel veel groen en heuvels, prachtig! er stonden twee paarden naast de camping in de wei en overal waar je keek was gras, heel erg uitgestrekt, heerlijk gewoon! Is wel een eindje rijden!
groetjes Anke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 13:33

Maar er zit helemaal geen draver in. Party!! Zijn vader heeft onder de man op de renbaan races gelopen.