He toevallig!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 08:09

Ik heb gisteren ook een heerlijke buitenrit gemaakt!! Party!! Alleen het begin was nogal verwarrend. Verward De andere pony`s van de stal liepen in de wei dus ze liep constant te hinniken naar hun.Toen liep ze allemaal te dansen van blijdschap en op een gegeven moment draait ze zich om een racet ze terug naar het hek van de wei.Dus ik dacht zo van who, dat gebeurt dus niet meer en ik stuur er zo de goede kant op loopt ze weer te dansen, ik dacht zo van nou die zal wel lekker hengstig zijn(gelukkig liepen er geen hengsten in de wei Party!! )het ging weer een tijdje goed en toen we bijna aan het eind waren van het stuk land schrok ze opeens van vanalles en nog wat,terwijl ze langs dat stuk al zo veel keer is gereden,nou daarna moesten we een bruggetje over,normaal vind ze dat heel eng omdat het zo bonkt als ze er over loopt.Ze gaat er altijd in draf over heen dus ik spoorde haar aan en hup daar gingen we normaal gaat ze midden op de brug over in een angstige galop maar nu liep ze fier met d`r hoofd omhoog van kijk is hier ben ik. Cool Was ik me toch ff melig geworden *LOL* En de terug weg was ook al zo verlopen.Ze zal wel in een super vrolijk humeurtje zijn geweest. Haha!

Groetjes Dian


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 11:27

Leuk verslagje.

Ik maakte het ok vaak me dat julius een beetje danste. vooral in groepen en dan gewoon de hele tijd. *zucht* wat was dat vermoeiend. Een buitenrit van vijf uur..geen probleem dat kan gewoon in galop. En anders in draf. Na die vijf uur was ie nog niet moe.

En als ik alleen ging was ie altijd zo rustig. Echt te gek. Ik heb zoveel leuke herinneringen aan hem...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 12:24

Dat is juist leuk,en als je ook nog mooie foto`s van hem hebt kan je hem altijd zien,wanneer je maar wilt!Morwena was volgens mij inderdaad hengstig.Dat dansen is zo leuk,dan lijkt het net piaffe of passage!Heel stoer.In de buurt woont ook z`on meisje (echt z`on bitch) en die denkt dat ze alles ik maar ze kan d`r paard niet eens aan,en toen ik aan het buitenrijden was ging dat paardje er een keer vandoor en zij allemaal gillen dus ik erachter aan in volle galop,en toen we erbij waren ging ze opeens heel stoer doen,en zij ze van je hoeft me niet te helpen hoor ik speel een actie uit een western na.Ik had dat paard bij de teugels gepakt en toen ze dat zei ben ik om gedraaid en naar haar huis gereden en haar ouders het verhaal verteld, sindsdien mag ze neit meer rijden om dat ze dat beestje mishandelde,waar dat paard nu is weet ik niet,maar hij heeft in ieder geval wel een beter baasje als eerst.

Groetjes Dian


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 12:28

poeh ik had gister een stress ritje . Eerst in het dorp aan de kletter(niet lang maar toch) door een iritante K.. hond die tegen het hek aan sprong en keihard begint te blaffen. En even later langs het sport veld een bal over het hek pal voor Felix zijn neus. Dat was dus een kort ritje ik zat inmidels helemaal verstijfd(wat eigenlijk nooit gebeurd) dus ben ik maar terug naar huis gegaan. Nou ja vandaag weer een dag.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 14:54

Citaat:
Op 2001-05-11 12:27, schreef Heike:
Leuk verslagje.

Ik maakte het ok vaak me dat julius een beetje danste. vooral in groepen en dan gewoon de hele tijd. *zucht* wat was dat vermoeiend. Een buitenrit van vijf uur..geen probleem dat kan gewoon in galop. En anders in draf. Na die vijf uur was ie nog niet moe.

En als ik alleen ging was ie altijd zo rustig. Echt te gek. Ik heb zoveel leuke herinneringen aan hem...



precies Sya zoals je dat verteld


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, ArtHorse, Dartel, Lanoca en 34 bezoekers