Verslag van Symphony's eerste drie weken.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Verslag van Symphony's eerste drie weken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-02 18:32

Ze is enorm gegroeid en verhaart al behoorlijk. Ze is nergens haast nog bang voor en ze hinnekt wel tien keer naar me als het moet. als ik de wei in kom, als ik de stal in kom, als ik de bak in kom enzvoort. Ze komt me altijd opzoeken in de wei Ze leert geweldig snel.

Tja wat zal ik verder zeggen> Ze is geweldig.

ze bokt en rent zo hard dat ik er bijna bang van word. Ze maakt slidings en draaid vliegens snel om d'r achterhand.
Ze kan zelfs al over 15 cm springen. Vind ze niet eng. Ze loopt over zeil. vind ze ook niet eng. En ze accepteerd. jassen, lege vuilniszakken handoeken en een hangent vriendje van mijn op haar rug. lief he. Lovers Lovers Ik ben zo trots. Ik ga snel het volle rolletje ontwikkelen dan kunnen jullie haar weer eens zien. sorry dat ik zoveel praat over haar, maar ik zit er ook helemaal vol mee. zo geweldig vind ik haar. Ik ben zo blij dat ze er is en dat ze lief en gezond is Haha! Knipoog Clown Pling Cool Lachen *LOL* Party!!

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 18:36

Leuk dat het met je veulen zo goed gaat.
Maar 15 cm springen? Een hangend vriendje op haar rug?
Lijkt me allemaal wat vroeg, maar dat zeil, die jassen en zo is toppie. Wordt ze lekker mak van

Goedgekeurd onderschrift :)

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-02 19:34

valt wel mee hoor. mijn vriendje hing wat over aar heen, maar gaaf niet echt druk hoor. en die balk lag 15 cm hoog en liep af. ik gooi ze zo beide los dan went ze aan het idee opstakel. gebeurd eens per maand. is niet schadelijk hoor. ze vind het top

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freekfuchs, Roadracer en 109 bezoekers