Morgen komt Mickey weer thuis!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Morgen komt Mickey weer thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-02 22:24

3 weken is ze weggeweest, bij de hengst. Die rare Mickey is 3 weken hengstig geweest! Ze werd om de dag aangeboden aan de hengst, en telkens wilde ze wel weer gedekt worden.
Vanochtend heeft ze voor het eerst de hengst afgeslagen, vandaar dat we haar morgen weer kunnen halen.
Ik ben wel blij dat ze weer terug komt, heb haar erg gemist. Ze zal wel een lekker buikje hebben, na drie weken op de wei staan zonder te werken Knipoog

Nou maar hopen dat het gelukt is, en dat er volgend jaar een wollig veulentje bij ons in de wei loopt Lovers

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 22:48

Aah wat heerlijk zeg dat ze weer lekker naar huis toe komt Knipoog .
Dusse volgend jaar dartelt er een schattig bont veullie bij jou in de wei Kwijl .....uuhh je toekomstige 2-span? hihihihi.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 09:32

Ik dacht al dat Mick weg was, zag haar de laatste tijd niet meer in de wei staan. Maar ja ik dacht elke keer die zal zich wel verstopt hebben ofzo Haha!
Maar madam is dus bij de hengst geweest!! Heb je idd dat zwarte hengstje gebruikt waar je toen een foto van geplaatst hebt op bokt?
Ben benieuwd zeg, volgend jaar een veulentje? Zal wel ERG schattig zijn.
Geniet er maar van dat ze weer thuis is. En aan het werk met haar *LOL*
Ze zal zich wel lekker volgevreten hebben inderdaad.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 18:08

Die van mij is precies een week weg geweest maar was ook weer blij haar thuis te hebben.

Dinsdag heb ik haar opgehaald en vandaag wedstrijd gereden met haar rutier en gelijk winstpunt en 3e prijs.

Nou hopen op een leuk veulentje volgend jaar!

Laat jij jou merrie scannen over 3 weken???

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-02 22:27

Nou, inmiddels is ze weer thuis, en ze is niet veranderd in een dik grasmonster (waar ik bang voor was). Nu kunnen we weer lekker aan het werk.
Naiade, ik ga over 3 weken weer met haar naar de hengst om te schouwen of ze hengstig is geworden of niet. Als ze dan niet drachtig blijkt te zijn, kan ze meteen weer blijven.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 10:31

thanks, dat had onze hengstenboer ook geadvisseerd en we hebben zelf een schouw hengstje dus doe ik het daar wel mee.

grtz. en houd je ons op de hoogte?