Auto rijdt pony dood: moeder en zoon gewond *update*

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

savath

Re: Auto rijdt pony dood: moeder en zoon gewond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 08:59

Het betreffende baantje is geen drukke baan ,er paseren geen 150 auto's op een dag,en het is een smal landweggetje.
Inderdaad mag je er 90 zoals op alle landweggetjes in belgie tenzij er een andere snelheid of zone aan gegeven is.

Maar je moet een idioot zijn om daar 90 te rijden ,of hij nu gdronken had of niet en een bril op had of niet!!

Erg voor de pony,maar hopelijk komen de mensen die erbij betrokken zijn dit allemaal te boven.

Ik kruip ook niet achter mijn stuur met alchol MOEST hij gedronken hebben is hij gewoon een dubbele iemand die met een moordwapen van 1000 kilo rondreed.....

Dan hoop ik dat het beeld voor de rest van zijn leven blijft hangen ...

savath

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:06

Ayasha schreef:
peerd op een plek zetten waar die zonder dergelijke gevaren naar weide kan of met de trailer. Keuze zat.

Op welk eiland woon jij dat je zonder gevaren naar de weide kan.
Ik ga heus de trailer niet nemen om mijn paard naar de overkant naar de weide te doen,omdat het gevaarlijk is in die bocht waar wij wonen.
Er komen hier maar een 10 auto's per dag door en twee ervan rijden roekeloos.

We kennen die bestuurders en die hebben al een auto geraakt in de straat hier.
Wanneer ik bv de auto langs de baan zet (iets dat hier toegelaten is) wel dan kan je er zekers van zijn dat die bestuurder mijn stilstaande auto niet kan ontwijken,en der is dan zelf geen tegenligger en drie meter verharde berm waar hij nog naar kan uitwijken.....

Zolang er geen dode vallen maalt deze meneer niet om een 90 op een s bocht en dan zien dat hij niet op steentjes uitschuift,maar als dat ooit gebeurd dan vallen er zekers doden.
Moet je weten dat onze weg net een wandelweg is en een fietsweg in verschillende kempische fietsroutes....

Het is hier letterlijk een kwestie van tijd dat hij iemand omver knalt......

Dan zal ik ook getuigen over hoe deze man al 7 jaar de straat onveilig maakt,en dat terwijl hij de maximale snelheid niet overtreedt.

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:17

De baan waar ik woon is een baan waar je eveneens 90 mag. Dat vind ik gewoon veel te snel, want die weg wordt vaak gebruikt als sluipweg naar de autostrade. Er is geen middenberm, geen fietspad, voetpad en toch mag je er 90, omdat er niet staat aangegeven dat het 70 is. Momenteel meten ze de snelheid dus ik denk dat er binnenkort wel een bord "70" zal komen. En wat nog meer is: deze weg maakt deel uit (weliswaar maar voor een paar honderd meter) van de hagelandse RUITERROUTE. Ik zie er bijna dagelijks ruiters passeren. Mijn paarden staan gelukkig achter het huis op de wei, maar ik weet zeker, van zodra ik met mn paard ga wandelen, ga ik zo snel mogelijk van die baan af. Er zijn dus wel meer situaties waar paarden niet veilig zijn, maar dat is een kwestie voor de gemeente me dunkt. Als daar in Lichtaart veel ruiters passeren, omdat op die baan een manège is, dan kan er op zn minst een waarschuwingsbord staan. In dit geval wist die man zelf dat er wel een grote kans is dat daar een paard loopt, daar hou je dan toch gewoon rekening mee?

Als wij zelf ruiters zien, rijden we sowieso er heel traag voorbij, gewoon uit respect voor de ruiter en voor het paard; je weet immers nooit of het paard kan schrikken. Dat vind ik dan ook maar logisch! Net zoals je vaart mindert voor een groep wielrenners ofzo die je voorbij steekt, die mensen hebben ook recht op hun hobby, ook al erger ik me er vaak dood aan

kijenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:27

Staat trouwens in de wet: "bij naderen van ruiters en paarden, aangepaste snelheid aannemen en indien nodig stoppen en motor afzetten!"
Maar ja dat is naar de inschatting van de chauffeur. Heel veel mensen weten niet hoe ze paarden moeten passeren in het verkeer. Als fervent buitenrijder maak ik het zo vaak mee dat we rakelings (1m) gepasseerd worden, zonder af te remmen, vaak nog met rammelende aanhangwagen of luide muziek. Maar ja iedereen heeft haast tegenwoordig. De verbaasde en dankbare knikjes van ruiters die ik als chauffeur (stilstand en soms motor af en voorrang verlenend) meemaak spreken boekdelen.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:37

spatter schreef:
maar het is triest dat je de regels niet kent, hoeveel regels ken je nog meer niet die je wel zou moeten weten voordat je op de weg gaat

het grootste probleem zijn ook al die L-etjes
mensen die de ellendige rijstijl van familie overnemen inplaats van echt les nemen

Dat is dus het bekende "je rijbewijs met een pakje boter halen". En tegenwoordig leren de mensen niet zo heel veel meer met rijlessen zowel in Belgie als Nederland.
Ik rij regelmatig met mijn truckie door gans Belgie maar ben wat blij als ik weer heelhuids in m'n bedje lig. Geldt ook voor Nederland. Er is nog heel wat te sleutelen in deze twee landjes, "mentaliteit" en "gunnen".

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:43

Ongeluk was dus wel degelijk te wijten aan de zon èn drank

----------

Nieuwsartikel

bron: http://www.standaard.be/

Ongeval met pony niet veroorzaakt door overdreven snelheid

Het ongeval waarbij zondag een vrouw en haar zoon zware verwondingen opliepen en hun pony het leven liet, beroert de buren van de Eerselingenstraat in Lichtaart.

Een vrouw van 41 wandelde zondag in de vooravond samen met haar tienjarige zoon, hun shetlandpony en een hondje, rechts van de Eerselingenstraat in Lichtaart toen ze langs achter werden aangereden door een auto. De pony overleefde het ongeval niet, moeder en zoon werden zwaargewond, hun toestand is nog zorgwekkend.

Een dag later bekijken omwonenden de plaats van het ongeval. Auto's gebruiken de weg naast Bobbejaanland vaak als sluipweg en het gladde asfalt nodigt volgens omwonenden uit tot (te) snel rijden.

Emiel Van Meerbergen (86) rilt nog wanneer hij terugdenkt aan wat hij jaren geleden meemaakte: 'De twee kinderen van buurman André Van Dijck kwamen in de richting van de Olensteenweg gefietst. Ik hield ze in de gaten terwijl een auto tegen veel te hoge snelheid vanuit de tegenovergestelde richting kwam. Ik vreesde het ergste, maar de auto kon hen toen ternauwernood ontwijken. Toen ik gisteren van het ongeval hoorde, kwamen de beelden van toen me weer voor de geest'.

Ook André Van Dijck zelf vindt dat er dringend wat moet veranderen aan de verkeerssituatie in de Eerselingenstraat. 'Er gebeurden al te veel en te vaak ongevallen in onze straat. We hebben vroeger al op veiligheidsmaatregelen aangedrongen bij het toenmalige gemeentebestuur, maar daar is nooit veel van in huis gekomen'.

De huidige burgemeester Ward Kennes (CD&V) reageert. 'Ik begrijp de bezorgdheid van de buren maar wat het ongeval van zondag betreft, kan ik na consultatie van politie en verkeersdeskundige zeggen dat het ongeval niet werd veroorzaakt door overdreven snelheid', zegt hij. 'De auto reed tussen 50 en 60km per uur. De oorzaak ligt vooral bij de laaghangende zon die de bestuurder heeft verblind. Maar er werd ook alcoholintoxicatie vastgesteld.'

Omtrent snelheidsbeperkende maatregelen wijst de burgemeester erop 'dat Kasterlee al langer vragende partij is om overal in de gemeente een maximumsnelheid van 70per uur in te voeren.'

'Dat was de voorbije jaren trouwens een eis van Vlaanderen bij de opeenvolgende pogingen tot staatshervormingen', zegt Ward Kennes. 'Door het uitblijven van de staatshervorming is de maximale snelheid op secundaire wegen in Vlaanderen nog steeds 90kilometer per uur. Het gemeentebestuur wil echter niet langer wachten en besliste eerder overal borden met “maximaal 70, te plaatsen. Die borden zijn twee weken geleden geleverd, de technische dienst plaatst ze rond eind oktober'.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 12-10-10 11:10, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: gedeelte nieuwsartikel aangepast voor update

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:54

Pff wat erg zeg, hoop dat de moeder en het zoontje het overleven.
Ziet er ook niet echt fijn uit als je daar moet lopen, je kunt echt geen kant uit, met die muur, snap wel als je daar een ongeluk krijgt je in je handen mag klappen dat je het overleeft.
Ga heel hard duimen voor de slachttoffers.

En ja die bestuurder zal nu ook wel getekend zijn voor het leven, is niet niks.
Maar vind het wel zijn schuld als er alcohol in het spel is, ook al heeft hij niet te hard gereden en ineens verblind door de zon, is ook heel verradelijk als dit er ineens, daar kan niemand wat aan doen.
Maar die alcohol wel, je MAG gewoon NIET met alcohol achter het stuur gaan zitten, ik doe het nog niet eens als ik 1 slokje op heb.
Maar ja nu maar hopen dat moeder en zoon snel weer uit de gevarenzone komen.
Ik wens alle betrokkenen heel veel sterkte.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:54

En dan is op sommige stukken 70km nog te hard. Een bord plaatsen met de maximale snelheid kunnen we overal maar jammer genoeg zijn er nog steeds teveel mensen die daar dan overheen gaan zowel als in BE als in NL. Dan zeg ik meer flitspalen en flinke boetes.

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:02

Ja dat zou wel een goed idee zijn van die flitspalen, dan leren ze het wel, bij ons in Vianen is er ook zo'n raceweg waar je maar 50 mag maar ze rijden er als gekken.
Maar daar flitsen ze dus heel vaak, ik rij er echt maar 50, en eigenlijk heel veel mensen doen dat hier, want ja is toch zonde van je geld he.
Hoop dat ze er snel wat aan gaan verbeteren.

PoucyWouce

Re: Auto rijdt pony dood: moeder en zoon gewond *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:40

Ook met 50 km rij je iemand of een dier dood als je om wat voor reden dan ook niet oplet en erop inrijdt!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:09

savath schreef:
Ayasha schreef:
peerd op een plek zetten waar die zonder dergelijke gevaren naar weide kan of met de trailer. Keuze zat.

Op welk eiland woon jij dat je zonder gevaren naar de weide kan.
Ik ga heus de trailer niet nemen om mijn paard naar de overkant naar de weide te doen,omdat het gevaarlijk is in die bocht waar wij wonen.
Er komen hier maar een 10 auto's per dag door en twee ervan rijden roekeloos.

We kennen die bestuurders en die hebben al een auto geraakt in de straat hier.
Wanneer ik bv de auto langs de baan zet (iets dat hier toegelaten is) wel dan kan je er zekers van zijn dat die bestuurder mijn stilstaande auto niet kan ontwijken,en der is dan zelf geen tegenligger en drie meter verharde berm waar hij nog naar kan uitwijken.....

Zolang er geen dode vallen maalt deze meneer niet om een 90 op een s bocht en dan zien dat hij niet op steentjes uitschuift,maar als dat ooit gebeurd dan vallen er zekers doden.
Moet je weten dat onze weg net een wandelweg is en een fietsweg in verschillende kempische fietsroutes....

Het is hier letterlijk een kwestie van tijd dat hij iemand omver knalt......

Dan zal ik ook getuigen over hoe deze man al 7 jaar de straat onveilig maakt,en dat terwijl hij de maximale snelheid niet overtreedt.

Schoonbeek, Bilzen... Veel water heb ik er nog nie gezien dus betwijfel ten zeerste of het een eiland is. :D

Jammer dat er toch weer alcohol in het spel blijkt te zijn. Houdt intoxicatie ook in dat ie te veel alcohol op had of enkel dat ie alcohol op had?
Niet da het extreem veel uit maakt... Hoeveel doden moeten er nog vallen ten gevolge van alcohol voor mensen gaan inzien dat het gevaarlijk is...
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 12-10-10 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:11

PoucyWouce schreef:
Ook met 50 km rij je iemand of een dier dood als je om wat voor reden dan ook niet oplet en erop inrijdt!!

Ja klopt alleen met een lagere snelheid kunnen onverwachte situaties sneller opgemerkt worden. Met hogere snelheden leidt dat vaak op schrikreacties. Als een dier of iets anders plotseling uit "het niets" komt ben je inderdaad te laat, ook met 30km. Maar in veel gevallen ligt het aan het gedrag van de bestuurder, een stukje mentaliteit die bij sommige veel te ver te zoeken is. We zijn er met z'n allen verantwoordelijk voor.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:18

even een foutje van mij gisteren: zei dat het zoontje stabiel is en dat ik niets over de moeder wist

vandaag stond in de krant (het laatste nieuws) dat de moeder stabiel is maar dat het zoontje in coma ligt..

PoucyWouce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:22

HappyAppy schreef:
PoucyWouce schreef:

Ja klopt alleen met een lagere snelheid kunnen onverwachte situaties sneller opgemerkt worden. Met hogere snelheden leidt dat vaak op schrikreacties. Als een dier of iets anders plotseling uit "het niets" komt ben je inderdaad te laat, ook met 30km. Maar in veel gevallen ligt het aan het gedrag van de bestuurder, een stukje mentaliteit die bij sommige veel te ver te zoeken is. We zijn er met z'n allen verantwoordelijk voor.

EENS!!

LostInHeaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:24

V_lalala schreef:
Ayasha schreef:
Ik vind het dom om met een pony langs een 90km weg te gaan wandelen ja. :) Als ik al zie hoe ze door rijden in bebouwde kom wil ik niet weten wat ze doen op een baan waar ze 90 mogen. Eerlijk? Neen. Maar het leven is nu eenmaal niet altijd eerlijk.

Emerald: Prima, dat je dat niet wil is je goed recht. Maar het is wel een keuze die je maakt. ;) De keuze ís er wel, je kiest er echter voor hem niet te gebruiken.

Anyhow, het is een eindeloze discussie. Ik hoop dat de man de gepaste straf krijgt en dat moeder en zoon er goed doorheen komen. :(:) Ik wens ze iig alle sterkte, niet alleen met het genezingsproces maar ook met de verwerking van de dood van de pony... Dat hebben ze ook nog eens. :(:)

vind je wel heel cru uit de bocht komen.
zover ik mee heb gekregen zit er ook een manege aan die weg.
dan wil je dus ook zeggen dat er alleen maar mensen met een trailer naar die manege mogen wand anders is het gewoon je eigen schuld als je er te paard loopt ?

jij gaat nooit met je paard langs de weg zeker?
en trouwens zou rot zijn als je daar met je pony in de trailer reed en die man klapt achter op je.
"ja moet je maar niet op pad gaan ??"

ja weet niet hoor. iedereen heeft een leven ook mensen met paarden en die hoeven niet altijd alleen maar aan de mede weggebruikers te denken, wand stel je voor dat !
ik vind het gewoon een grote schande dat een Kl"'tviool met zijn lekker drankje op iets/of iemand van het leven beroofd denk gewoon voor die tijd na !!

ik rijd in die manege, en was een keer wezen buitenrijden. Kwam er achter mijn paard (had ook nog een ander paard voor me lopen) een auto aan, met super luide boenkmuziek ... mijn paard bleef rustig; tot de moment dat hij net als hij me voorbij rijd ineens super veel gas geeft, mijn paard schrikt, vliegt in het gat van de voorganger, die dus ook schrikt .. de vent op het paard voor mij slaat met de zweep op zijn auto (wij gingen dus naar het midden van de baan lopen omdat die kerel in de auto nniet vertraagde voor hij ons voorbijstak) die kerel (een marokkaan) begint serieus van zijn oren te maken, en geeft dan nog eens express gas bij gewoon om stoer te doen waardoor onze paarden ook nog harder in paniek raakten, ! aan de andere kant van de weg kwam een fietser met tegenligger onze richting uit net op hetzelfde moment toen die wagen ons dus wou inhalen, zij is met fiets en al in de berm moeten duikelen of de wagen had haar omver gereden. wij naar de politie, het enige wat ze doen is dat noteren en verder word er geen belang aan gehecht. Ik rijd al 7 jaar op die manege, kom ook al zolang met de paarden buiten en dit ongeval is het 2de dodelijke ongeval dat ik al heb meegemaakt .. jammer dat zoiets gebeurd maar het is nu zo. ik ken iemand die alle slachtoffers kent, de dader én de slachtoffers... dat is pas rot.. hoe zou je je dan moeten voelen ? ;(

LostInHeaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:24

tesseke schreef:
even een foutje van mij gisteren: zei dat het zoontje stabiel is en dat ik niets over de moeder wist

vandaag stond in de krant (het laatste nieuws) dat de moeder stabiel is maar dat het zoontje in coma ligt..

is logisch .. hij is aan zijn hersenen geopereerd .. waarschijnlijk kunnen binnekort de machines wel af, hopelijk zonder het gevolg dat hij sterft ..

LostInHeaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:34

slimmerik schreef:
Ongeluk was dus wel degelijk te wijten aan de zon èn drank

----------

Nieuwsartikel

bron: http://www.standaard.be/

Ongeval met pony niet veroorzaakt door overdreven snelheid

Het ongeval waarbij zondag een vrouw en haar zoon zware verwondingen opliepen en hun pony het leven liet, beroert de buren van de Eerselingenstraat in Lichtaart.

Een vrouw van 41 wandelde zondag in de vooravond samen met haar tienjarige zoon, hun shetlandpony en een hondje, rechts van de Eerselingenstraat in Lichtaart toen ze langs achter werden aangereden door een auto. De pony overleefde het ongeval niet, moeder en zoon werden zwaargewond, hun toestand is nog zorgwekkend.

Een dag later bekijken omwonenden de plaats van het ongeval. Auto's gebruiken de weg naast Bobbejaanland vaak als sluipweg en het gladde asfalt nodigt volgens omwonenden uit tot (te) snel rijden.

Emiel Van Meerbergen (86) rilt nog wanneer hij terugdenkt aan wat hij jaren geleden meemaakte: 'De twee kinderen van buurman André Van Dijck kwamen in de richting van de Olensteenweg gefietst. Ik hield ze in de gaten terwijl een auto tegen veel te hoge snelheid vanuit de tegenovergestelde richting kwam. Ik vreesde het ergste, maar de auto kon hen toen ternauwernood ontwijken. Toen ik gisteren van het ongeval hoorde, kwamen de beelden van toen me weer voor de geest'.

Ook André Van Dijck zelf vindt dat er dringend wat moet veranderen aan de verkeerssituatie in de Eerselingenstraat. 'Er gebeurden al te veel en te vaak ongevallen in onze straat. We hebben vroeger al op veiligheidsmaatregelen aangedrongen bij het toenmalige gemeentebestuur, maar daar is nooit veel van in huis gekomen'.

De huidige burgemeester Ward Kennes (CD&V) reageert. 'Ik begrijp de bezorgdheid van de buren maar wat het ongeval van zondag betreft, kan ik na consultatie van politie en verkeersdeskundige zeggen dat het ongeval niet werd veroorzaakt door overdreven snelheid', zegt hij. 'De auto reed tussen 50 en 60km per uur. De oorzaak ligt vooral bij de laaghangende zon die de bestuurder heeft verblind. Maar er werd ook alcoholintoxicatie vastgesteld.'

Omtrent snelheidsbeperkende maatregelen wijst de burgemeester erop 'dat Kasterlee al langer vragende partij is om overal in de gemeente een maximumsnelheid van 70per uur in te voeren.'

'Dat was de voorbije jaren trouwens een eis van Vlaanderen bij de opeenvolgende pogingen tot staatshervormingen', zegt Ward Kennes. 'Door het uitblijven van de staatshervorming is de maximale snelheid op secundaire wegen in Vlaanderen nog steeds 90kilometer per uur. Het gemeentebestuur wil echter niet langer wachten en besliste eerder overal borden met “maximaal 70, te plaatsen. Die borden zijn twee weken geleden geleverd, de technische dienst plaatst ze rond eind oktober'.

voila, hierbij nog eens bevestigd ;) ik zei het toch, ik had het al gehoord de avond zelf omdat ik de bestuurder ken :) weg speculaties ;)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:40

en nu het nieuwsbericht

in Belgie
Bestuurder had last van laagstaande zon.
Er was ook sprake van alcoholintoxicatie(waarom zo'n moeilijk woord voor alcohol gebruik :? )

in Nederland
Bestuurder had last van laagstaande zon maar was ook onder invloed van alcohol.
In dit bericht had ook gelijk het promilage gestaan.

susasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 15:30

Jezus en wat krijgt de chaufeur een boete ofzo !!!??? nou je ligt zelf in ziekenhuis :(:) en je pony is DOOD |( dan mag ik hopen dat ze geld ofzo krijgen Jezus!! :(

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:04

spatter schreef:
en nu het nieuwsbericht

in Belgie
Er was ook sprake van alcoholintoxicatie(waarom zo'n moeilijk woord voor alcohol gebruik :? )

in Nederland

Dit maakt het allemaal nog schrijnender. Ik had medelijden met de bestuurder. Maar nu hoop ik dat
ze m flink aanpakken. Dronken achter het stuur :(

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:25

spatter schreef:
en nu het nieuwsbericht

in Belgie

in Nederland

Dat is nl iets?! meer dan gewoon alcohol gebruik.
alcoholintoxicatie = alcoholvergiftiging.

Citaat:
Wat is alcoholvergiftiging?
Bij alcoholvergiftiging wordt de concentratie alcohol in het bloed, en daarmee ook in de hersenen, zo hoog dat je bewusteloos of in coma kan raken. Dit laatste komt de laatste tijd vaker voor.
Je hebt alcoholvergiftiging wanneer je 3 á 4 promile alcohol in je bloed hebt (0.3 - 0.4 procent van het bloed bestaat uit alcohol). Dat zijn ongeveer 20 glazen bier of andere alcoholhoudende dranken.
Afhankelijk van de persoon kan je bij 3 tot 5 promille in coma raken.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:15

o boy. das wel echt heel erg zeg;(
sterkte iniedergeval voor die mensen!

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:35

horseyfries schreef:
Tjee hier schrik ik wel even van. Ben momenteel in de USA dus had het nog niet gehoord, maar dit is vlakbij mij thuis.
Heel erg dat dit gebeurd is, en voor ALLE slachtoffers een drama. Sterkte voor alle betrokkenen!

Mensen die hier onzinnige dingen roepen hebben nog een hoop te leren. Dit wil niemand, dit gun je niemand en roep ook vooral nooit dat het jou zeker niet zal gebeuren. Dat doe je namelijk tot het leven je leert dat ook jou zoiets kan overkomen.... Dus ik hoop dat bepaalde mensen hier nog lang onzinnige dingen roepen, het betekent dat ze dan nog niet veel hebben meegemaakt. Houden zo!

hij heeft het vast niet gewild, tuurlijk niet.
maar idd mij zou dit nooit op deze manier gebeuren wand ik zou nooit met drank op achter het stuur stappen.
tuurlijk wil het niet zeggen dat het zonder drank anders was afgelopen.
maar de man mag zich diep en diep schamen !!
of die het nou gewild heeft of niet.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:31

Als de betreffende auto 50 a 60 km heeft gereden, zal de verlaging van de maximumsnelheid tot 70 km verrekte weinig uithalen gok ik.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:45

Inderdaad, tegen laagstaande zon is natuurlijk niets te doen en alcoholmisbruik wèl..... dus flink controleren daar en overal eigenlijk ....