Afspraak gemaakt voor E-rijbewijs!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Afspraak gemaakt voor E-rijbewijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 08:46

Net rijschool gebeld, 15 juni heb ik m'n eerste les (om 9 uur 's ochtends op zaterdag, vroeg!!!), dan gaan ze bepalen hoeveel lessen ik nodig heb, lessen plannen en examen aanvragen (duurt door vakantietijd 6-8 weken Boos! )

Krijg les in een Volkswagen Transporter TDi in combinatie met een tandemasser aanhanger.

Afbeelding

Of jullie die dag de weg maar even vrij willen houden in Hilversum want ik heb ruimte nodig!!
Laatst bijgewerkt door Margreet op 31-05-02 08:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 08:49

Ik moet mezelf er ook maar eens een keer een schop voor onder mijn kont voor geven...Ik wil het wel, maar ach heb 't niet hard nodig, en ja dan komt het er niet van....

Succes!!

:evaw:

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 08:50

Ik ben samen met mn vriend steeds aan t oefenen.
Een kennis van ons heeft een rijschool dus die gaat een plekje regelen tussendoor, en daarom oefenen we mooi zelf alvast zodat ik niet zoveel lessen hoef te dokken.
Zodra er plek is krijg ik zon orientatietest om te zien hoeveel lessen ik nodig heb en dat zijn er dan hoop ik nog maar 3 ofzo omdat ik dan al achteruit kan rijden . Die lessen zijn zo asociaal duur!!!

Maarre margreet veel succes alvast!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 08:54

obsession schreef:
Die lessen zijn zo asociaal duur!!!


Zo echt wel! €86! Voor lessen van 2 uur. Je bent natuurlijk met een dure combinatie op pad en er is minder vraag naar, dus de prijzen moeten gewoon omhoog om het voor een rijschool rendabel te maken.
Ik ben helaas niet in de gelegenheid om te oefenen, dus ik moet het echt duurbetaald leren, rij wel regelmatig in een bestelbus, met geblindeerde zijruiten, dus ik ben wel gewend om volledig op m'n spiegels te rijden, hopen maar dat dat een voordeel is.

Nulla tenaci invia est via


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 11:09

Heel veel succes Margreet, Ik ben vorige week geslaagd !

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 11:16

succes margreet
het is niet moeilijk hoor je slaagt wel!! *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 12:09

Succes, ik weet zeker dat je het kan *LOL*
EN ik zal niet naar HIlversum komen zaterdag Haha!

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 12:33

gemiddeld moet je op 10-12 uur les rekenen, maar ik heb het ooit in 6 uur les gehaald, dus.....hopen dat je ook niet zo veel nodig hebt.
Duur is het echt wel.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 17:20

Ik heb het in 5 uur gehaald...

Ik zit er nu ook hard over te denken om mijn C te halen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 17:39

Heel veel succes er mee!

Ik moet het ook ooit eens gaan halen maar ik zie er vreselijk tegenop. Ik heb al vaak geoefend met mijn eigen trailer en mijn eigen bus maar ik wordt er bloednerveus van en het zweet loopt me na 15 minuten al over de rug.
Het idiote is dat wanneer het max. laadvermogen van mijn trailer niet 1600 maar bijvoorbeel 1350 kg was, zoals bij de meeste 2-paards trailers, ik niet eens een E achter B nodig zou hebben om deze combi over de weg te sturen. Maar jullie begrijpen wel dat ik geen veilige combinatie ben wanneer ik met de trailer achteruit moet rijden Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Diddykong, GoogleAdsense, YandexBot en 40 bezoekers