opvragen combinatiestanden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

opvragen combinatiestanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 10:13

Ik heb net even gebeld met de KNHS. Ik wil nl. al maanden mijn exacte combinatiestanden weten. Nu blijkt dat de link van hun een of andere component mist, waardoor hij de combinatienummers niet herkent. Een vriendelijke mevrouw van de KNHS (mevrouw Linda) heeft even verteld dat de standen tot 30 april bijgewerkt zijn, toen had ik B+6, ze liggen daar echt een partij achter!!
Binnenkort moet daar toch echt komen te staan: L1 +……

Raar dat ze de site wel in gebruik hebben, maar dat de links niet kloppen.

Toos paardloos


germie

Berichten: 25886
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 10:23

wordt dus nog leuk, rij ik straks L, maar staat er in hun systeem nog steeds B+1
Als dat maar geen gedonder geeft.......

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 15:53

Dat geeft absoluut geen gedonder...

Ze lopen daar id een heel end achter, maar dat was voor een jaar terug ook al hoor,
toen ik overigens voor het eerst M1 startte stond ik nog L1+punten op de site.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 16:19

We reden niet allemaal KNF Haha!
NKB standen zijn daar niet op te vragen.

Verder geeft het geen gedonder als je zelf alles goed bijgehouden hebt en weet dat je, je punten hebt kun je gewoon over.

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 21:01

Bij mij liepen ze juist niet achter maar voor...Een tijd geleden had ik ineens 5 wp terwijl ik er slechts 3 echt gereden had....Uiteindelijk had ik er in de B volgens die stand 7 gereden in de B terwijl ik na 5 gewoon overgegaan ben naar de L. Nu krijg ik ze niet meer cadeau helaas Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 09:44

Reddy007 schreef:
ja moet je ff op een andere site kijken
http://www.mazeppa.nl/ daar kan het ook!


Wat daar staat, is exact de link naar het programmaatje van de KNHS, en daar vind je ze ook bijgewerkt tot 30 april (hoewel ik dat niet kan checken, Lau is dit jaar 9 mei pas voor het eerst weer gestart). Is ook logisch, als de KNHS ze niet bijwerkt, hoe zou een andere instantie dan wèl over de actuele standen kunnen beschikken?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 09:57

Idd Karin, deze is bijgewerkt tot 30 april. De datum van mijn laatst verwerkte wedstrijd is 21 april en die staat er keurig bij!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers