Heerlijk in het bos gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 18:12

Ik heb vandaag *LOL* heerlijk *LOL* in het bos gereden bij het pension waar mijn paard staat.
Hij was heel lief, ik kan zo maar met langere teugel rijden. Zelfs toen de pony die mee was stil ging staan (was ook heel eng zo'n stapel stenen...) liep die stoere bink van mij braaf door, terwijl hij anders ook paniekiger zou zijn.
Als het blijft zo gaan, ben ik dik tevreden en zie ik het goede weer met een *LOL* tegemoed.


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 18:38

bij mijnoom is ook een bos en als ik dan daarnaartoe ga, ga ik lekker met 1 van zijn paardjes het bos in! Heerlijk si dat. Echt ff lekker relaxen!
xxx soraya

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 21:01

Inderdaad het is relaxen voor paard en ruiter of amazone.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:35

ik heb vandaag ook zo'n heerlijke bosrit gemaakt.anous is normaal behoorlijk pittig en wil altijd racen,maar vandaag heeft ze zich aardig netjes gehouden,ik vind het altijd heerlijk zo lekker relaxed aan lange teugeltje stappen..af en toe galopje en inmiddels weet ik ook de weg in het bos Schijnheilig eerder verdwaalde ik nogal eens Frusty


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 17:40

Inderdaad het is handig als je de weg nog weet. (Nu is mijn ervaring wel zo dat als ik het niet meer wist dat het paard dat nog wel wist...)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, JorineV, Kimmie235, LesleyAnne, Melzazu, MirjamRobin, MissWeenie, OmgiliBot, pluklief, Thami en 114 bezoekers