Nieuw rijjasje.......ben blij!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Nieuw rijjasje.......ben blij!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 15:51

Ik ben zo blij........Ik heb een jasje besteld bij Divoza besteld van het merk Sprinter en die is zo mooooooooooiiiii..........!
En dat voor dat geld. Ik wilde niet teveel geld uitgeven omdat ik het voorlopig nog alleen gebruik voor de onderlinge wedstrijden.
Ik heb nu dus een super mooi jasje voor ƒ 100,- (€ 45,-) en ik ga daar heel veel plezier mee hebben. *LOL*

Mocht iemand nog een jasje zoeken, dit is zeker een aanrader! Vingers aflikken

Doeiiiiiiiiii Clown

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 16:17

heb ik ook, lijkt verdacht veel op die van van Eurostar (Ellen) die heb ik namelijk ook nog.
En aangezien de eurostar volgens label niet gewassen mocht worden, en ik modder aan het jasje had, heb ik een goedkope wasbare gekocht. Blijkt het dezelfde stof te zijn, dus ik heb m'n dure gewassen, blijft mooi.

1 tip, naai de knopen opnieuw aan, ik verloor er 2 op m'n eerste wedstrijd. Heb ze wel weer gevonden, maar het was geen gezicht natuurlijk. Ik hoop echt dat zo'n goedkoop jasje geen duurkoop wordt.........
Ik gebruik die goedkope voor als het slecht weer is, of met springen.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 16:22

Ach, voor die paar keer dat ik dit jaar nog wedstrijd heb.
Ik schrok me nml een ongeluk toen ik bij de Ruitersportzaak een mooie ging uitzoeken. Kwam ze meteen aanzetten met eentje van dik € 200,-

De goedkoopste was ƒ199,-!!

Voorlopig ben ik iig weer uit de brand geholpen, want elke keer een jasje zien te lenen voor een wedstrijd is ook niet wat (maat 46 van een vriendin Verward , toen zag je mijn benen niet meer Haha! )