Dag 32

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 13:02

Kom op luitjes!!
Hoe gaat het?
Ik lees nog maar van een paar mensen hun verhalen.
Is de rest gestopt? Of heeft streefgewicht bereikt?
Groetjes petra

:evaw:


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 15:01

Ik ben nog steeds bezig! In totaal 3kg afgevallen, afgelopen week helaas niets....
Vanmorgen begonnen met 2 puntjes en jus d'orange (melk was op). Daarna Big Diet Fitness. Aansluitend Nederland Beweegt. Toen boodschappen gedaan (oa melk). Effe krantje gelezen op het balkon en toen naar een recreatieplas in de buurt. Daar lekker liggen zonnen en lezen. Aansluitend de rest van de boodschappen gedaan en naar Des toe. Heb weer ca 1/2 uur zonder zadel gereden. Toen beide paardjes aan het halster en lekker laten grazen (land is leeg, maar ernaast staat genoeg!). Nu net een bordje Chili con carne op (met komkommer, lekker fris) en een schaaltje vruchten-yoghurt. Moet nu zo naar m'n werk. Maar ga op de fiets (ca 15 minuten fietsen).
Moet nu helaas ophouden met bokken, wil nog effe een dweil door huis trekken, en moet daarna dus weg!
Doegie!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 15:20

Wow, jij hebt wel een lekker dagje gehad hee! Lekker zonnen, hmm dat zou ik ook wel willen. Of lekker zwemmen.
Ik heb vanochtend besloten toch echt te gaan lijnen want ik ben best aangekomen nu ik nog zo weinig rij omdat Pablo steeds wat mankeerde.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 15:42

Het lukt niet meer Boos!
Ik heb ook zo'n onregelmatig leven op dit moment; is niet echt bevorderlijk. Ben al mn motivatie kwijt en in de examenstress. Frusty

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 16:03

Kom op Laura... You can do it! Gewoon gezond snacken... En dat kan best lekker zijn. Het ergste is om allergisch te zijn voor koemelk en kippeëi, dan valt er zoveel weg... Dan zit je echt heel diep af en toe...
En dat examen, vandaag weer met mijn moeder erover gehad, Ik moet het allemaal makkelijk halen, volgens de leraren ben ik behoorlijk slim tot geniaal. En dan zit je daar, brok in je keel, zweet in je handen, bibbers door je hele lijf, en dan WEET je het niet meer. Echt hopen dat ik dat niet krijg. Al is mijn examennr hetzelfde als bij het CBR (29)... Maar daar ga ik me niet door van de wijs laten brengen: IM A SURVIVOR, en voor de rest: zie onderschrift!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 16:17

gaat wel goed, ondanks de dip van dinsdag
gisteren:
broodje kaas, 2 minibroodjes ham + kipfilet, peer. 's avonds broodje gehakt, twix (foei) en wat nootjes (weer foei). Pablo gereden

vandaag:
2 appels, 4 boterhammen vegemite, 45 minuten gelopen over het terrein van de zaak. straks Pablo rijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, brittms, Cassia, Chita, ComscoreBot, Dana02, dolor, don110, Fly_high, GoogleAdsense, horzlover, Jet, kimmetje26, MaiMai, massiemas, Merileth, mika11, Mo_86, Mrskiwi, Paardjes83, pony33, ReadTheRulez, Saintelette, saltshaker23, sandra1312, xSalina, Zebrastreep, Zick_Zack en 71 bezoekers