dreik verkopen......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

dreik verkopen......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 17:01

Ik moet dreik waarscheinlijk verkopen omdat ik graag ver der wil in de paardensport en dreik komt niet ver.
ik wil verder in de dressuur sport en springen in dressuur start ze nu L2 en springen kan ze niet ze komt niet hoger dan 30 cm.
maar ik weet niet of ik dat wel moet doen want ik ben bang dat ze geen goed thuisje krijgt en dat ze dan weer wordt verkocht aan de slager Huilen
maar ik kan er ook houden voor mijn zus en mij.
maar dat wordt zo duur in onderhoud.
dan moet er een stal worden bij gebouwt en zadel hoofdstel dat moet toch al maar nog een stal en voer enzo.......
wat zouden jullie doen ?
Als ze wordt verkocht wordt het na de zomer.............
Groetjes Emy.....................................................................................

hisseklis
Berichten: 146
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:48

hoi Emy,

moet er een stal worden bij gebouwt en zadel hoofdstel dat moet toch al maar nog een stal en voer enzo....... [/quote]

Ten eerste, een stal hoeft helemaal niet duur te zijn. Je pony op een weitje en een schuilstal erbij. Als je pony de hele dag in de wei staat hoef je in de meeste gevallen alleen maar bij te voeren. (hooi en misschien wat biks) Als het echt koud is heb je alleen een goed dek nodig.

Ten tweede, een goed passend zadel + hoofdstel hoeft ook niet duur te zijn! Je kunt het tweedehands ook heel mooi kopen.

Succes verder.

-xxx- patricia en stevie Lovers

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 18:41

Ja dat is zo maar ik moet het allemaal zelf betalen.....