bart/heike, vakantie tip

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 10:35

als je wilt snorkelen zoals ik las, kan ik je absoluut tenerife aanraden!!!!!

Heike kan dan ook lekker een buitenrit maken bij Rancho Grande!!! (als ze haar nog hebben moet je op Coca Cola gaan).

Wij zijn er 2 jaar terug geweest en hebben een verschrikkelijk gave vakantie gehad.

O.A. wilde dolfijnen en walvissen gezien.

Ook het Loro Parc (dierentuin) is verschrikkelijk mooi.
Ik zal wel ff foto's scannen van de week.

Daarbij is het ook niet zo ver, 4 uur vliegen.
Wij zaten in het park Ten Bel. Ten Bel heeft een eigen folder die je zo bij het reisbureau kan halen.

Doen hoor, in iedergeval die folder halen!!!!!


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 11:58

heeeeeeeeeeeeeey wat leuk stef.
wij zitten tussen Isla Margarita en Tenerif te twijfelen Isla ben ik al eens geweest en wil ik zeker naar terug maar dit lijkt me ook super!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 12:21

Een vriendin van mij is met Kerst op Tenerife geweest, ook toen was het nog lekker weer.

Het leuke van Tenerife is dat je er niet alleen van die zuip-en-feestgelegenheden hebt als aan de Spaanse costa's, maar ook hele leuke plekken voor als je een iets rustiger vakantie wilt houden. En je kunt er auto's en scooters huren om het eiland rond te gaan, veel mogelijkheden om te wandelen, paardrijden (sorry Bart! Lachen ) en natuurlijk snorkelen.

Maar de Turkse kust is ook erg leuk en het is er niet duur. Ik ben er zelf niet geweest, maar ik hoor dit steeds van anderen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 20:16

ook bart kan paardrijden bij Rancho Grande hoor, zelfs pepper heeft toen een buitenrit (met perongeluk galop) gemaakt!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:16

Oh leuk mijn vriend en ik gaan heel misschien ook naar Tenerife als het niet te duur is (wil ook nog een zadel kopen Schijnheilig ) Dus weet iemand iets van prijzen als je 8 of 10 dagen gaat?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 09:42

wij zijn 14 dagen geweest, net na het hoogseizoen, incl. vliegreis en apartement (geen eten ofzo) waren we, geloof ik uit mijn hoofd iets van Fl 1200 pp kwijt. Maar, daar komen je excursies en eten enzo allemaal nog bij he.
Maar Tenerife is relatief goedkoop ivm geen belastingen. We hebben daar in een restaurantje gegeten (alleen hoofdgerecht en drinken) voor samen fl 25,--

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 11:03



Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:19

Egypte om te snorkelen! Super mooi, ik ben er vorig jaar gaan duiken (Sharm El Sheikh). Maar verder is er waar ik zat alleen strand, net Kreta / Salou en zo. Aande andere kant van de Rode zee (Hurghada en zo) zit je dicht bij Cairo en de piramides. Ik heb de originele vraga niet gelezen, dus weet niet wat jullie verder voor wensen hebben.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:21

Tja, Heike wil vooral veen snorkelen en op het strand liggen. Mij lijkt een duikcursus wel cool (als dat een beetje te betalen is)..

Maar eeh, als ik 8 dagen op het strand moet liggen dan ga ik volgensmij echt helemaal flippen Party!! gok dat ik dat niet volhoud Knipoog

Mij lijkt het dus wel leuk als er meer is dan alleen maar strand..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 11:30

op tenerife kan je veeeellll meer dan op het strand liggen. Bij Ten bel heb je inderdaad ook een duikschool, al vrij dicht bij de kust zwem je daar tussen de manta's (soort roggen), en als je verder gaat heb je kans dat je reuze manta's tegen komt

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:34

Ok, ok.. Op het strand liggen en zwemmen Knipoog

BTW vriend van me is pas in Tenerife geweest en vorige maand in Griekenland, maar griekenland is (voor hun) beter bevallen, vooral omdat het eten een stuk beter was..

BTW zij hebben vooral gecultuurd enzo Knipoog Ook wel wat strand maar ook een auto gehuurd enzo..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 11:37

tja, ik kan jullie niks opdringen, wil ik ook niet, iedereen ervaart het anders. Maar wij hebben het er in iedergeval verschrikkelijk goed gehad

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:39

bij de site van peterlanghout hebben ze aanbiedingen voor juni Bart en Heike.
Ik ben aan het kijken voor Juli/augustus maar dat wordt ff doorsparen ach waarschijnlijk een lastminute ofzo hihi

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 12:16

Algarve, Portugal is ook heeeel mooi. Heb ik ook paardgereden. Mooi strand, mooie steden en heel veel mooie natuur. Waar wij zaten kon je parasailen, banaanvaren (=cooool!) jeeptochten maken, langs de kust varen met zo'n oud schip, heel wijs allemaal. Party!! Praia da Luz... heete het geloof ik.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 12:53

Bart,

Duiken is niet goedkoop, kan de prijzen wel voor nakijken als je wil. Ik ben zelf niet in Hurghada geweest (daar is dus ook cultuur te happen naast het strand), maar het wordt sterk aanbevolen door duikmaatjes (en niet alleen om te duiken). Overigens is Egypte in juni wel heel erg warm! Als je meer over duiken en snorkel locaties wil weten stuur maar een PBtje. Rode zee hoort trouwens bij de top 10 van duik en snorkelstekken ter wereld! En duiken is supergaaf, bijna net zo leuk als paard rijden.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lielle op 2001-05-10 14:36 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amparo, Babootje, DromenLies, Esmee_RS, Happy_Hippie, Jacksie, JoT, JudithGigi, Lalidan, LWDaisy, ManonGrr, manubres, Mariett, Mondy, Mrskiwi, Muronia, Nientsje, SannevZ, waikiki_6, xPabloBokt, YandexBot en 78 bezoekers