Tarieven honden/huisoppas

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
siskeh
Berichten: 8664
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-10 17:39

Ik heb al wat op google rondgekeken, maar kon het antwoord niet vinden.

Ik heb een oppasbaantje voor 2 weken aangeboden gekregen.
De bedoeling is dat ik op 3 honden en een kat let, en daarbij ook in het huis blijf(tenminste daar ga ik nu vanuit)
Eventueel zou ik de schapen ook nog moeten verzorgen, maar dat weet ik nu nog niet :+

Wat is hiervoor een mooi/gebruikelijk tarief?
Ik hoef er absoluut niet rijk van te worden, maar ik kan ook erg moeilijk inschatten wat "normaal" is.
Natuurlijk ga ik er nog langs om alles te bespreken, maar ik wil graag "voorbereid" daar komen zodat ik kan inschatten wat redelijk is.

Niet alle dwalers bennen verdwaald


Pluttersput

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 18:35

Als ik op het huis van mijn tante pas (huis, 3 katten, 2 kippen), krijg ik voor 2 weken 150 euro :) Ik vind dat best heel netjes, misschien eerder wat veel dan te weinig. Anders eens met die mensen overleggen?

siskeh
Berichten: 8664
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-10 19:13

150 is inderdaad veel, en ik ga ook zeker wel overleggen!
Maar ik wil niet volledig "blanco" daar komen.

Niet alle dwalers bennen verdwaald


moonsparkle
Berichten: 21657
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:18

Let wel op of er boodschappen aanwezig zijn of dat je dat nog moet kopen, word er verwacht dat je het huis schoonmaakt en moet jij er vrij voor nemen?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

siskeh
Berichten: 8664
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-10 19:19

Ik moet er geen vrij voor nemen, en dat zijn inderdaad dingen waar ik aan heb gedacht :j
Boodschappen aanwezig voor 2 weken lijkt me vrij veel worden, dus denk dat ik zelf nog moet kopen.
En schoonmaken lijkt me ook vrij noodzakelijk met een stelletje honden in huis, maar het is de vraag hoe schoon ze het huis terug willen :+

Niet alle dwalers bennen verdwaald

Pluttersput

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:36

Ik moet idd zelf ook de boodschappen doen :j En benzine betalen als ik de auto gebruik. Daar had ik even niet aan gedacht :)

siskeh
Berichten: 8664
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-10 19:52

Ahh oke :j
Ja daar zit inderdaad wel wat verschil in, anders zou bijv. 100 euro ook al heel wat zijn.

Niet alle dwalers bennen verdwaald

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:31

ik heb enkele jaren bij kennissen op hun 3 honden, 3 pony's en zo'n 30 kippen gepast elke keer als ze op vakantie gingen.
moest er 3X per dag voor heenrijden, honden uitlaten en de hele hups voeren en binnen/buitenzetten
kreeg hier 10 euro per dag voor, en vond dat een hele nette vergoeding, want op zich was je er erg snel klaar mee.
en 3 weken oppassen betekende wel dat je een flink bedrag kreeg!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

tita

Berichten: 19746
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:48

Ik ga binnenkort met vakantie en er is een topic over

Iemand komt bij mij thuis 4 katten bakken schoonmaken 2 stuks en voer bijvullen ze hoeft niet op de zondag te komen (komen mijn ouders) voor dus ruim 15x komen krijgt ze 150 euro

Tevens ga ik weer op vakantie dan ga ik 10 dagen en dan krijgt ze 75 euro

30-11-2015
03-07-2018

siskeh
Berichten: 8664
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-10 12:18

@Tita(en lowara): Is het niet anders als die gene ook gebruik maakt van je huis?
Want ik zit er dus verder wsl de hele tijd in.

Ik had jouw topic inderdaad al gelezen, maar omdat de situatie net even wat anders is vroeg ik me af wat jullie hier van dachten :+

Niet alle dwalers bennen verdwaald

Abeltje77

Berichten: 4701
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Beneden de rivieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:23

siskeh schreef:
Ik heb al wat op google rondgekeken, maar kon het antwoord niet vinden.

Ik heb een oppasbaantje voor 2 weken aangeboden gekregen.
De bedoeling is dat ik op 3 honden en een kat let, en daarbij ook in het huis blijf(tenminste daar ga ik nu vanuit)
Eventueel zou ik de schapen ook nog moeten verzorgen, maar dat weet ik nu nog niet :+

Wat is hiervoor een mooi/gebruikelijk tarief?
Ik hoef er absoluut niet rijk van te worden, maar ik kan ook erg moeilijk inschatten wat "normaal" is.
Natuurlijk ga ik er nog langs om alles te bespreken, maar ik wil graag "voorbereid" daar komen zodat ik kan inschatten wat redelijk is.


Ik heb dit een paar maanden geleden gedaan, toen drie dagen. Oppassen op huis, twee st. bernards, twee katten, twee vogels, 4 kippen en een merrie. Ze gaven mij 50,- per dag. Dus dat was een leuk zakcentje. die 50,- hebben ze overigens zelf verzonnen. Ik heb er maar niet over geklaagd :D

Dat is ze zo goed bevallen (mensen waren nog NOOIT met zn allen op pad geweest maar nu moesten ze wel) dat ze in de herfstvakantie 10 dagen weggaan en ik ga daar dus 10 dagen in huis. Ik hoop van harte dat ze hetzelfde tarief weer aanhouden, dan heb ik een héél mooi zakcentje!
Laatst bijgewerkt door Abeltje77 op 22-09-10 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Esme_

Berichten: 279
Geregistreerd: 03-11-04
Woonplaats: Hengelo

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:29

Een kennis van mij heeft laatst 2 weken op mijn flat gepast en voor de katten gezorgd. Ze heeft hier verder geen vergoeding voor gekregen/gevraagd. Nu is het wel zo dat ze 18 jaar is, en zelf nog bij haar ouders woont, dus het zelf heel leuk vond om "op zichzelf" te wonen. Ze mocht verder wel alles wat in huis was opeten/drinken.

tita

Berichten: 19746
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:38

siskeh schreef:
@Tita(en lowara): Is het niet anders als die gene ook gebruik maakt van je huis?
Want ik zit er dus verder wsl de hele tijd in.

Ik had jouw topic inderdaad al gelezen, maar omdat de situatie net even wat anders is vroeg ik me af wat jullie hier van dachten :+



oooooo mijn oppas zat er 2 jaar geleden 5 dagen in en zij kreeg niks, ze was blij dat ze even ouderlijk huis kon verlaten.
Mijn oma kreeg ook nooit wat die zat er ook in

30-11-2015
03-07-2018

siskeh
Berichten: 8664
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-10 13:20

Ik denk niet dat ze zo gek zijn om 50 p/d te geven als ze 2 weken weg gaan :')

Aan de ene kant is het ook wel zo dat ik blij ben er even uit te zijn, maar ik heb er ook veel "werk" van.

Niet alle dwalers bennen verdwaald

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:42

Kun je niet kijken wat een hondenpension in de buurt vraagt bijv. ?

Als ik mijn hond naar een hondenpension breng, dan betaal ik €10,50 per dag ( per hond ).
Misschien kun je denken aan €10,50 per dag ofzo ? Dat zou dan €147 euro zijn voor 2 weken.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

siskeh
Berichten: 8664
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-10 16:49

Ze zijn zelf ook "vakantieoppas"(niet echt een pension, maar gewoon bij hun roedel in) maar ik zou hun vakantietarief wel passend vinden :j

Niet alle dwalers bennen verdwaald

siskeh
Berichten: 8664
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Tarieven honden/huisoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-10 15:16

Ondertussen ben ik op de koffie geweest bij mijn oppasadres, en zij hebben zelf een voorstel gedaan waar ik het absoluut mee eens was(met het 2e voorstel, 1e vond ik te duur :+ )

Verder mag ik de auto ook nog gebruiken, ideaal :D

Niet alle dwalers bennen verdwaald


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers