paardjuhs kijken!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

paardjuhs kijken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 20:01

Ik krijg dus een paardje van mijn ouders en vandaag gingen we voor het eerst bij een paar paarden kijken.
Eerst gingen we naar een haflinger, genaamd Lisa. Best leuk beessie. We gingen buitenrijden en al dat gras was wel heeel verleidelijk Vork haha. Maar toen ze doorhad dat dat niet de bedoeling was werd ze wel braver. Alleen mijn moeder had een paraplu en die vond ze wel eng (mijn moeder vond het allang best, zo kwam ze tenminste niet bij haar in de buurt *LOL*
Daarna gingen we bij een paint kijken, Uanto Indian Secret. Deze was ook wel leuk, alleen een beetje eenkennig (dat zei zijn baasje ook al). Toen ik erop ging deed ie eerst vet boos (jij mag niet op mij zitten!) maar na een tijdje luisterde ie wel en ging ie zelfs verzamelen (daarvoor liep hij de hele tijd met zijn neus de lucht in) Schijnheilig
Als laatste gingen we bij een quarter kijken. Deze was nog best wel jong, nog maar 3 en hij was ook pas net ingereden. Hij was nu al groot en mijn ouders zeiden al dat is nix voor je, hij is veel te sterk Frusty
Maar toen ik er op zat luisterde hij vet goed en hij was juist heel gevoelig voor alle hulpen, toen vonden mijn ouders hem inene wel leuk Pling
Maar goed dat was mijn dag, we gaan nog meer paarden bekijken en dan moet ik strax kiezen Misselijk waarom kan ik ze nie gewoon allemaal nemen Haha!



someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 18:07

Dat is altijd fijn he!kijken naar je toekomstige paardje.Veel geluk nog met zoeken!!
GRoetjes julie
P.S:Zet het op de bokt als je je paardje hebt!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 22:26

s

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mamabird, RowanaX, xPabloBokt en 11 bezoekers