Imatador nu ook weg...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 02:12

...en onderweg zijn we aangehouden door de politie! Slik...geen logboek mee, geen rijbewijs, geen kentekenbewijs, trailer van een ander (de mijne staat bij Maril en mijn instructrice) en HUN nummerplaat er nog op!!! Helemaal fout dus. Maar hele aardige agenten, ze keken even in de trailer. De een zei nog:" Zeker een KWPNer?" Hahaha *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* en het rijbewijs via de comp nagetrokken. Na een kwartier mochten we weer door.
Maarre..heb het wel rustig nu...Marillion komt vrijdag pas weer terug en Imatador ergens begin volgende week. Ik ga me doodvervelen denk ik.
Waarschijnlijk mijn instructrice bestoken met telefoontjes omdat ik in detail wil weten hoe het met Marillion gaat Knipoog , morgen gaat ze er voor het eerst op. Hij schijnt het wel naar zijn zin te hebben. En dus die mensen waar Imatador nu staat...ik hoop dat die het naar zijn zin heeft, maar dat zal wel Knipoog Knipoog Knipoog

Groetjes Suzanne


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 07:59

Griezel dat je er bent!!! Schrok me te pletter van de kop van je berichtje *LOL* !
Joh, 't Is allebei voor 't goede doel zullen we maar zeggen he... Maar eh, zou voor mij ook niks zijn, beide knuffels niet "thuis" ....

Grtz, Sonja

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 08:24

Hey Suuz, hoor jij om die tijd niet op bed te liggen *LOL* *LOL*?
De titel van je berichtje klinkt inderdaad alsof Imatador echt weg was, maar gelukkig wist ik dat hij bij de hengstenhouder staat.
Hoeveel merries mag hij nu de komende week 'bedienen'??

Je kunt de komende dagen altijd nog op Phoebe rijden *LOL* *LOL*, dat heb je als je 3 paarden hebt. En anders moet je maar een tripje naar het Lissese ondernemen!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 08:52

Late nacht geweest zeker? Hij zag er echt heel goed uit, schoon. Ben ik niet gewend met Barbiano die gaat nu de wei in zonder dekje en komt er nogal ooit zwart uit. Maar ik weet het zeker dat hij bij Wim en Sonja goed staat hoor. Niels zal vanavond wel mee moeten helpen met dekken. Ik hou je wel op de hoogte. Groetjes Lisette

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 09:45

Staat Matty nu bij lisette dan Verward
Ach suus, je hebt Phoebe nog he, ga je die ff in een week naar de M rijden Haha! Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 09:47

Oke, hou me maar heel erg op de hoogte Lisette! Ik mis 'm nu alweer...
Schoon, hahahahaha...daar heb ik ook erg mijn best voor gedaan hoor *LOL* Warm water kraan stuk, dus alleen de vieze plekken schoongemaakt en staart gewassen. Daarna nog in het bos gereden zonder zadel en meneer liep zich flink op te winden, dus onder zijn deken is ie alweer vies, grijnz!
Maarre..we hadden ook nog weer problemen om weg te komen...de manege eigenaar wilde ons niet laten gaan, omdat het pensiongeld van deze maand eerst betaald moest worden. Die was bang dat ik 2 paarden ergens anders zou stallen en niet betalen ofzo. Ik was woedend!!!! Ben het ook zo zat nu. Alsof Marillion voor mijn plezier bij mijn instructrice staat! Enne..Imatador staat deze week in de wei ter revalidatie jongens! *LOL* *LOL* *LOL*

Groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 10:17

En toen gebeurde er een 'wonder'en hoefde je niet meer terug naar P-hout, behalve nog een keer om Phoebe op te halen. Was het maar waar. Mijn haren gaan bij de verhalen al recht overeind staan, getsie wat een situatie.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 16:45

Ja Lov...er gebeurd een wonder, dat weet ik nu al, hihihi Knipoog
Maar ik heb mijn hart flink gelucht hoor gisteren, ben behoorlijk door het lint gegaan tegen ze, maar dat verhaal kan ik hier niet breeduit gaan uitmeten..grijnz!
Ik heb liever vandaag als morgen een huis met stallen. Maandag tweede bezichtiging!!!

Lisette: Sonja had al gebeld, hij staat zich daar behoorlijk op te naaien en Grello te overschreeuwen...en die dan weer hem overschreeuwen etc etc! Zijn dekentje is nu af (want zeiknat), dus hij zal binnenkort wel zo schoon niet meer zijn Party!! Party!! Party!!

Groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 17:09

Jawel, maar niet overnight.
Al met al gaan er nog wat maandjes inzitten voor dat ze alle 3 in hun nieuwe stal staan.

Even volhouden nog. Je doet het voor de paarden.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 18:43

Dan hoop ik dat ze hier niet lezen Suuz *LOL*
Ik hoop dat het dekken goed lukt!
Heb je hem in zijn oor gefluisterd dat hij een zoon moet voortbrengen *LOL*
Mijn computer is kort nadat we ophingen enorm gecrashed!!

He ik moet weg naar stal, groetjes. Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:29

Goh dat was wel even schrikken zeg ineens al die *aandacht * van de politie..
Ik las dat je naar een nieuw onderkomen an het zoeken bent....spannend.

Ik ben al voorzien maar voor de gein kijk ik nog weleens op http://www.boertjes.nl smullen!

Beterschap met je paardjes


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:24

Van Niels hoorde ik dat hij echt een heer is bij het dekken. Heel rustig. Grelo kan nog ooit wel eens een beetje lomp zijn maar Enterado........ die staat gewoon te dribbelen tijdens het dekken. Maar alles gaat goed voor zover ik weet en hij is voorbeeldig tijdens het dekken. Misschien ga ik vanavond wel mee.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 12:52

O, jaaaa...doen!!! Dan kun je live verslag uitbrengen! Ik ben persoonlijk heel benieuwd hoe hij daarna is..als ie weer thuis is...

Groetjes Suzanne

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 09:28

Nou gisteren ben ik dus weer geweest en hij is zich ontzettend druk aan het maken. Ik denk dat hij wel dunner zal zijn als hij weer thuiskomt. Hij was gisteren ook niet zo subtiel meer Extreme duivel tijdens het dekken maar het eraf gaan doet hij heel rustig. Gaaaap Het gaat goed voor de rest. De merrie toont niet goed of ze hengstig is en we dachten gisteren ook dat het voorbij was maar na een paar minuten was het bingo. Maar het zag er succesvol uit gisteren dus.... over 11 maanden Imatador II of Imatadora???

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 09:42

Ik mag het hopen!!!! Hij krijgt de smaak dus te pakken. Ik ga Sonja zo even bellen, Bob had haar wel gesproken, maar niet gevraagd hoe hij liep (zuiver?)...daar ben ik nou juist heel benieuwd naar. Wij zien het elke dag en zijn helemaal paranoia...misschien dat iemand anders zegt:" Kreupel..waar?"
Maarre...een hengstveulentje wordt een Salvador...een merrie..???..geen idee!!!! Gelukkig heb je daar heeeeeeeeel lang de tijd voor!

Groetjes Suzanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 73 bezoekers